2013. szeptember 22., vasárnap

Smink: Fall Symphony feat. Moon Angel

A múltkori nyárias szett után most egy őszi összeállítást készített Moon Angel, és amint megláttam, tudtam, hogy egy régi-új kedvenc Avon palettám, a Femme Fatale óarany színe lesz a smink főszereplője.



Két verziót készítettem, mert bár a szetthez sokkal inkább illik a sötét rúzsos verzió, ha randevúra vagy fogadásra viselnénk ezt a csodás ruhát, akkor jobban jöhet egy tartós nude rúzs hozzá az evés során lekopó szájra való termék miatt.

A szemsminkben a szemhéj mozgó részére a Femme Fatale aranyszíne került, és ezenkívül a Naked Basics volt a segítségemre: a külső V-ben a paletta Faint színével mélyítettem, a széleket pedig a Naked 2 nevű színnel satíroztam el. A szempillatövekbe a Crave került mélyítésnek. Arra alkalmas szemformáknál persze tusvonal is jöhetne ehelyett. A szemöldökre szintén a Faint színt használtam.

A nude rúzs az Avon Extra Lasting termékcsaládjának Sunkissed Ginger nevű árnyalata.



A bordó rúzs a méltán népszerű Oxford Wine árnyalat szintén az Avontól, a színmegújító termékcsalából. 



A kontúrozáshoz a jól bevált Sleek Contour Kit-et használtam, a pirosító pedig az örök kedvenc Oriflame Glowing Peach árnyalata volt.

Ti szoktatok arannyal sminkelni?

22 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, nagyon jól állnak neked a sötét rúzsok *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem majd visszavezetni őket a sminkekbe, mert sajnos rászoktam a kényelmes szájfényekre és ajakápolókra :-)

      Törlés
  2. Annyira szép lett, főleg a sötét rúzzsal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, tőlem kicsit idegen, de T. szerint is az volt a jobb verzió :-)

      Törlés
  3. De szép az az arany! És szerintem is sötétebb rúzzsal jobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és eddig tétlenül csücsült a fiókban ez a csodás arany, szörnyű. Na de majd most :-)

      Törlés
  4. ez a bronz smink és a rúzs csoda szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a rúzs amúgy valamelyik nagy cég Orchid rúzsának a koppintása, legalábbis ez az árnyalatnév rémlik Lisa Eldridge egyik videójából :-)

      Törlés
  5. Bocs, a Te blogodat nem követem,eddig nem is ismertem így nem néztem, de akkor ahogy kérted itt a véleményem a sminkről: Az erősebb rúzs tényleg jól áll. Viszont maga a szemsmink szerintem egyáltalán nincs szépen eldolgozva és nem is áll jól neked. Fáradtnak és durván karikásnak hat a szemed (vagy a fotó lett nagyon rossz)És a pirosítót is rossz helyen és rosszul alkalmazod. Nincsen eldolgozva. Az egész smink "darabos" nincs egységben.
    Nem szemétkedni akarok,csak a véleményemet írtam le, építőjelleggel, hogy a részletekre sokkal jobban oda kellene figyelned. Jobban tisztában kellene legyél azzal, hogy a szemformádhoz (rejtett szemhéj, külső vége lefelé ível,nekem is ilyen) mi előnyös és mi nem. Picit végigpörgettem a blogodat és akad olyan smink, ami el van találva,de ez nem olyan lett. Viszont az élénk színű rúzsok tényleg jól állnak :) A körmös bejegyzéseid amúgy kifejezetten tetszettek.
    És mielőtt valaki trollkodásnak fogná fel az írásomat, azért írok névtelenként mert a lent felsorolt azonosítók egyikével sem rendelkezem,ennyi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg írd meg, szerinted melyik szemsminkem lett eltalálva, úgy tényleg hasznos lenne, hogy tudjam, mire gondolsz. A szemem amúgy pont nem látom karikásnak, de persze Te nem tudod, milyen vagyok smink nélkül, és talán jobb is ez így. A pirosítót pedig oda teszem, ahol természetesen pirulok el, szóval vagy Természet Anyánk a béna, vagy szerintem jó úgy, ahogy van, de erről is szívesen olvasnám a részletes véleményed, nem csak annyit, hogy rossz, mert ez még nem építő, csak leépítő kritika – részletes, segítő jellegű megjegyzéseket meg is fogadok, hiszen miért ne alakulhatna ki párbeszéd. A képeken amúgy most különösen látszik a bemélyedés, ami az orcáim alatt van, és ahova kontúrozni szoktak azok is, akiknek nincs ilyen.

      Törlés
    2. Amúgy szerintem a szépen eldolgozás a szemhéjon abszolút nem probléma. Én pont mindig azt nézem, hogy milyen gyönyörűen mossa össze a színeket.

      Törlés
  6. Csodálatos *.* Annyira de annyira jól áll neked ez a sötét rúzs, hogy valami hihetetlen, nagyon szép vagy *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát köszönöm szépen. A sok bóknak hála mostanában hordom is már többet :-)

      Törlés
  7. Nekem is a sötéebb rúzsos smink tetszik jobban :-)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett a smink, nude ajkakkal jobban tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. wow, tényleg nagyon szép lett! :) gyönyörű az a sötét rúzs :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És képzeld, ez csak ráütögetve van ujjal, szerintem még sokkal sötétebb is lehetne, csak még barátkozunk :-)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is tetszik, a visszhangja ellenére :-)

      Törlés
  11. Szuperül passzol ez az arany smink ehhez az őszi összeállításhoz és a hajadhoz is jól megy! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.