2013. szeptember 6., péntek

Naked Flushed paletta – képek, színminták és vélemény

Hát nézzük, vajon Urban Decay-ék vannak-e olyan jók arcra való termékekben, mint szemfestékek terén... Ismét egy-egy kép lesz mindenről természetes fényben és vakuval.

A doboz nagyon csinos, rose gold felirattal.



A hátulján a színek, kis nyilas útmutatóval, ha netán nem tudnánk, mi micsoda benne...



A paletta maga fényes, gyöngyházas műanyag, és mágnesesen záródik.



A hátuljáról kiderül, hogy az Egyesült Államokban készült.



A színek csodásak, a tükröt fólia védi.



A bronzosítóban minimális ragyogás van, a pirosítóban is inkább szaténfény, és csak a kiemelőszín ragyog, de ez pont így is van rendjén.



A bronzosító és a pirosító a bőrömön úgy hat, mintha a saját bőrtónusom lenne lebarnulva illetve kipirosodva. Ez nagy pluszpont, de sminkben még nem próbáltam. Nem őrült módon pigmentáltak, így kezdő sminkelők sem tudnak túlzásba esni vele.



Első blikkre nagyon szimpi, de még hátravan a sminkben tesztelés.

Nektek bejön?

16 megjegyzés:

  1. Nekem swatchok alapján nagyon tetszik, azt várom, hogy milyen sminket fogsz vele készíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, remélem, a napokban végre tudok sminkelni, ugyanis az elmúlt hetet minimál sminkkel vészeltem át időhiány miatt...

      Törlés
  2. Nagyon szép, de szerintem elég lett volna ha a pirosítóból van nagyobb rész, de ettől függetlenül csodálatos, szerintem is nagyon természetes, nem lehet melléfogni vele. :)

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valószínűleg arra számítanak, hogy a bronzosítót kontúrozásra is használja, aki megveszi, de nem tudom, ahhoz nem túl meleg árnyalatú-e. Na, majd a gyakorlatban kiderül :-)

      Törlés
  3. Nekem a highlighter tetszik a legjobban, kicsit hasonlít a Dior Rose Diamond-ra. :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi leszek, milyen sminkben :]
    ÉS HOLNAP TALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :]

    VálaszTörlés
  5. ezt én is nézegettem már, de félek, hogy nagyon fehér bőrre túl sötétek lennének a színek, főleg a bronzostó. Neked mi a véleményed? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, most le vagyok barnulva, így nem vagyok mérvadó, de kerestem Neked két kifejezetten fehér bőrű lányt, akiken jól mutat:

      http://www.xsparkage.com/6113

      http://www.ksquaredglamour.org/wp-content/uploads/2013/01/IMG_5603.jpg

      Törlés
  6. Kíváncsi leszek a sminkre, szép színük van :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon szép, nekem egy igazán szép és használható highlighter kellene, baráti áron :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha belefutok ilyenbe, szólok majd, bár highlighter-t nem igazán nézegetek, mert van belőle bevált termékem :-)

      Törlés
  8. nagyon szép színek, tetszik!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.