2013. szeptember 3., kedd

Tatai blogtalálkozó – beszámoló képekkel

A szombati találkozó érzésem szerint jól sikerült, és remélem, a többi résztvevő is így gondolja. Nikkii jött el, és vártunk még két tatai lányt, de sajnos az egyikük lebetegedett. Szandi viszont jött velünk, és sétáltunk egy nagyot a városban. Én pedig lelkes dokumentaristaként kattintgattam egyfolytában...


Várakozunk Nikivel...

...a tatai Rossmann előtt

Érdekes versek vannak ott

Már Szandival együtt sétáltunk el a vár felé,
és nem hagyhattuk ki a szerelmesek lakatfalát

Szandi és Niki
  
Egész jó a kilátás
  
A vár
  
Lányok séta közben

Érdekes szobor
  
Kedvenc benőtt részem, tiszta romantikus

A bennem élő botanikus is fényképezett

A kastély

A kastély másik fele

Ajtony II., az én kedvencem

Botanikuskép 2.

Keresztelő Szent János szobra

Kacsák
  
Még egy fura szobor (szerintetek ez egy vitorlás akar lenni?)
  
Képeslapnak beillő kép

Kedvenc kapum

Az ott lent nem fű, hanem békanyál

Fotogén Niki

Fotogén Szandi

Kis hajó az álmok tengerééééén...
   
Az egyik kedvenc házunk barlangos kerttel

A lányok a másik kedvenc házunk előtt

Gyönyörű idő, gyönyörű hely

Árnyas fák, a háttérben pedig a kedvenc éttermem, a Grill

Panzió szépen felújított kerttel

Kedves kép nénivel és kutyával

Sárkányhajó

A Pikantóban pizzáztunk, ahol mellesleg isteni a pizza, és nem adtam fel, amíg mosolygós képet nem sikerült készítenem a lányokról.





Köszönöm ezt a szép napot, lányok, és remélem, lesz még ilyen :-)

39 megjegyzés:

  1. Uh de klasszak a képek! Jó kis sétát tehetettek :) Tata nagyon szép hely lehet így a képek alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szép hely, ideális üdülőváros. Ha erre jársz, szólj, szívesen elkalauzollak :-)

      Törlés
  2. De jó kis napot tölthettetek Tatán :) Hiányzik ez a kis város, imádtam. A barlangos ház nekem is a kedvencem volt, olyan gyönyörű. Amikor arra sétáltunk vagy futotunk (a tesiórák szép emlékei, ugye...:)) mindig megálltunk ott nézelődni. Szép képeket készítettél, nagyon visszaadják a város hangulatát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép napunk volt szerencsére. Ha egyszer újra erre jársz, szólj, összefuthatnánk :-)

      Törlés
  3. Nagyon szép képek, de Rólad miért nincs egy sem? :-)
    Még nem voltam Tatán, de meghoztad hozzá a kedvem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy, csatlakozom Pancsihoz minden kijelentésében és kérdésében!!! :)))
      Pusza: Reni

      Törlés
    2. Hát, megúsztam, pedig megfenyegettek a lányok, hogy rólam is lőnek fotót :-D De most szombaton biztosan nem úszom meg, izgulok is rendesen...

      Törlés
  4. .milyen kis hangulatos varoska, koszi a kepeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút hangulatos, sétára ideális. Legközelebb Tatabánya szép arcát mutatom majd meg :-)

      Törlés
  5. Nagyon jó poszt lett ez! :)

    Nekünk is lesz Bloggertali Pénteken, de sajnos én nem tudok részt venni rajta, mivel akkor költözök a kollégiumba. Majd legközelebb :)

    Szép képek, igazi profi fotós veszett el benned! :D

    Viszont én is hiányolom a rólad készült képeket! :(

    Szép napot neked!

    Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm szépen, de a képek minősége inkább a fényképezőgépnek köszönhető. Na meg a jó fényviszonyoknak :-)

      Törlés
  6. Nem is gondoltam volna, hogy Tata ilyen szép hely! Ezek után biztosan fel fogom keresni!

    VálaszTörlés
  7. Szép képek, hangulatos városkának tűnik nagyon! :)

    VálaszTörlés
  8. De gyönyörű hely! :) Azt hiszem fel is írom a listámra.
    Rólad viszont én is hiányolom a képeket! :(

    VálaszTörlés
  9. Jaaajjjj, kár volt ezt végignéznem, csodálatos Hollandia, de azért Tata hiányzik. :) Főleg a Rossmann ;D Ha hazamegyek lehet téli séta is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hiányoztál onnan, sokat emlegettelek :D
      egyébként mégegyszer: nagyon jól éreztem magam! a képek is szuperül sikerültek :)

      Törlés
    2. Na, ha itthon jársz, és összeruccantok, szívesen csatlakozom harmadiknak. Szandi, remélem, Téged is látlak majd még :-)

      Törlés
  10. Én csak téged hiányollak a képekről. :-/ Egyébként nagyon klassz fotókat csináltál, remélem szombaton tudok menni Veszprémbe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekeztem elkapni a hangulatot. Veszprémben úgy tudom, most nem találkozunk, de Győrben remélem, összejön! :-)

      Törlés
  11. Nagyon jó képek, de én is hiányollak róluk! Úgy hallottam Tata nagyon szép város, be is bizonyítottad a képekkel :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon hangulatos képek, gyönyörű ez a környék, régen gyakran jártam oda, mert unokatesóm arrafelé lakott. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék mostanában is erre járni, tökéletes háttér outfitfotózáshoz is :-)

      Törlés
  13. Igazán jó kis tali volt, nagyon élveztem. A fotóid pedig tényleg nagyon profik lettek :) Mondtam én hogy kéne rólad is kép !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jó ez így, hogy rólam nem készült kép :-D

      Törlés
  14. Hú, ezer éve nem voltam már Tatán :) Jók a képek, de tessék olyat is közzétenni, amin Te is rajta vagy :) Remélem hasonlóan jó lesz a szombati tali is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem készült rólam kép, galád vagyok, és megúsztam... Na de majd holnap :-D

      Törlés
  15. Remélem, a szombati is nagyon jó lesz megint! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan. :-) Jó lesz végre Titeket élőben is látni!!!

      Törlés
  16. Én is téged hiányollak a fotókról :) Már várom a szombati találkozást!

    VálaszTörlés
  17. Szupi képek! Igazán aktív találkozótok volt. :) Mi csak kávéztunk. :D Bár mi heten voltunk úgy nehezebb lett volna csoportosan sétálni. :) Viszont nagyon hiányolom, hogy Te lemaradtál a képekről... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha elszörnyedek, hogy nem válaszoltam mindenre egy adott bejegyzésnél :-D Szóval igen, aktív talira sikerült, de nagyon szép időnk volt, így bűn lett volna nem kihasználni. Remélem, idén ismét lesz majd ilyen, akár több emberrel, bár nekem ez a kiscsoportos is nagyon nagy élmény volt :-)

      Törlés
  18. Ú, azon a versfalon ott van az én versem is :)
    Nagyon szép város, ha legközelebb jártok ott, próbáljátok ki a Barta fagyizót, nagyon finom a süti arrafelé ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor meg kell néznem közelebbről azt a versfalat. Melyik a Tied, és hogy-hogy rákerültél? :-) A Bartát ismerem a mignonuk a kedvencem, bár a bécsi krémes sem rossz. Régen sokszor segítettek átlendülni egy-egy stresszes munkanapon :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.