2013. szeptember 19., csütörtök

Régi és új – Mocha Latte és Stone Taupes

Folytatódik az Avon-sorozat, és ezúttal egy olyan paletta következik, amelynek több párja is akad, de olvasói kérdésre a taupe-os palettát mutatom meg először. Lesz egy-két jobb minőségű paletta az újak között, de a mai még mindig nem az sajnos...


Élőben jobban hasonlítanak, mint a képeken, itt sajnos túl világosra sikerültek az új paletta színei.

Természetes fény

Vaku

A színminták szemhéjalapozóra készültek, ecsettel, és minden fényviszony esetében először a régit láthatjátok, aztán pedig az újat.

Természetes fény:



Derengő napfény:



Vaku:



Azt hiszem, itt nincs mit mondani. A régi Mocha Latte simán lezúzza az új, elvileg hiperpigmentált Stone Taupes-t. Sajnálom, Avon, ez megint vesztes meccs lett...

Nektek megvan valamelyik paletta?

A sorozat előző részei megtekinthetők itt és itt.

25 megjegyzés:

  1. Tényleg túl haloványak lettek az új színek... :S Kár érte, mert szívem szerint megvettem volna, de így nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reménykedem benne, hogy az új Mocha Latte azért nem lesz ilyen botrányosan gyenge...

      Törlés
  2. No akkor ennyit az Avon palettákról. Hálával tartozom, hogy megcsináltad ezt a posztot, mert nem esem egy csepp kísértésbe se, hogy ilyen palettát vegyek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, durva hogy mi is pont ezt beszélgettük, hogy gyanús, hogy nem fogják megütni a mércét :DDD

      Törlés
    2. Hát, örülök, ha hasznos bejegyzések voltak :-)

      Törlés
  3. Nagy kár pedig a régi paletta még tetszett is. Ebből látszik, hogy nem minden márkának jön be az arculatváltás. Pl. A S-He esetében is így volt szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S-he márkából csak körömlakkjaim vannak, és azokat nagyon szeretem :-)

      Törlés
  4. Mi az istenért kell mindig a jóból rosszat csinálni :S

    VálaszTörlés
  5. Hű, ezt nagyon elbaltázták...
    A Mocha Latte-t szeretem, gondolkodtam ezen az újon, de végül szerencsére nem ezt vettem meg :-)
    Nagyon jó ez a sorozat, kíváncsian várom a többi részt! :-)

    VálaszTörlés
  6. Az új kollekcióban is láttam Mocha Latte névre hallgatót,vajon az is ennyire gyenge lesz? Én már letettem az új palettákról, a régiekből van most szám szerint három, amik szerintem jól sikerültek, de ott is van több, ami felejtős.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem készítettem színmintákat az újjal, reméljük, azt legalább nem szúrták el. Nekem mondjuk már az arculatváltás sem tetszik, sokkal mutatósabbak voltak a régiek...

      Törlés
  7. Ez siralmas komolyan... ezek nem szégyellik magukat? Én is köszönni tudom a sorozatot, most már meg se nézem a kínálatot az is biztos.

    VálaszTörlés
  8. Koszonom a tesztet, en kertem toled a bemutatot.Nagyon hasznos volt...lemondtam rola.Sziszko

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Szerintem kicsit drágábban érdemes befektetni a Sleek palettákba, ott ráadásul 12 színt kapsz :-)

      Törlés
  9. Ezer meg kétezer éve használom a Mocha Latte-t, és most fáj a szívem, hogy hamarosan eltűnik és ez a nudli marad helyette. A felhozatal is sokkal jobb a régiek esetében, majdnem minden palettára rátudtam mondani, hogy kell, de az újak java elég unalmas, és hogy ennyire rosszak... Legalább plusz egy ok, hogy inkább a Sleek Au Naturel-t vegyem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Mocha Latte még lehet, hogy jó lesz, de az Au Naturel szuper, azt tanúsíthatom :-)

      Törlés
  10. Szerettem volna rendelni palettákat,de hála neked nem fogok. Avonost biztosan nem.Köszönöm a posztot!

    VálaszTörlés
  11. Oké, akkor ezen sem kell már gondolkodnom.... viszont a Luxe paletták közül az egyik nagyon tetszik, arról viszonylag jó tesztek is készültek. Mármint hogy egész jól muzsikálnak a színei :)

    VálaszTörlés
  12. Fúú, ez ciki, pedig jól néz ki, dehát ha nem hát nem. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.