2013. szeptember 19., csütörtök

Őszi kérdéssor, nr. 1.

Nem szeretem az őszt. Nagyon nem. Épp ezért próbálom mások inspirációs képei alapján megkedvelni, valamint néhány kérdést megválaszolva is a pozitív oldalát nézni. Ennek örömére két kérdéssort is kitöltök majd, először a már sok helyen olvasható, elsőként feltűntet.


Mivel gyakorlatilag mindenhol máshogy fordították a kérdéseket, én az eredeti, angol kérdések nyomán indultam el, saját fordítással, és így válaszoltam rájuk.

1. Favourite thing about Autumn? – Kedvenc dolog az őszben?
A falevelek. Rajtuk kívül semmit nem szeretek az őszben, de amikor még a fákon előjön a színük, meg amikor beléjük lehet gázolni a lehullás után, felülmúlhatatlan.

2. Favourite drink? – Kedvenc ital?
Chai Latte

3. Favourite scent/candle? – Kedvenc illat/gyertya?
Egyelőre a Yankee Candle Camomile Tea, de most új illat következik, mert elfogyott (eszméletlen sokáig égnek szerencsére).


4. Best lipstick? – Legjobb rúzs?
Legyen inkább szájfény, bár most tervben van a rúzsok hétköznapokba vezetése: Avon Plump Pout Luscious Mauve árnyalatban.

5. Go to moisturiser? – Bevált hidratálókrémed?
Nincs külön őszi hidratálóm, ezért az Ahava krémjét, a már tesztelt Clinians-krémet és az Avon VIP színezett hidratálómat említeném.

6. Go to colours for the eyes? – Bevált színek a szemedhez?
Natúr színek minden mennyiségben, lehet akár csillogós, akár matt, na és persze a zöldek minden árnyalata. 



7. Favourite music or band/singer to listen to? – Kedvenc banda, énekes vagy dal?
Nincs külön őszre való zeném, de legyen mondjuk ez:



8. Favourite outfit to wear? – Kedvenc viselet?
Farmer blézerrel, magassarkkúval és egy csini sállal, vagy magassarkú csizma szoknyával, felsőrésszel és kiskabáttal.

9. Autumn treat? – Őszi kényeztetés?
Illatgyertyák, tejes tea, forró fürdők csoki- vagy levendulaillatú habfürdővel, bőrradír, testvaj, filmnézés begubózva. Ha már nem kedvencem ez az évszak, legalább sokféleképpen kényeztetem magam. :-)

10. Favourite place to be? – Kedvenc helyed?
Autó volánja mögött, színes fákkal övezett utakon, a meleg kádban vagy a meleg takaró alatt.

Töltsétek ki ti is, ha blogon, akkor megköszönöm a linket, vagy alább, a megjegyzéseknél is szívesen várom a válaszaitokat :-)

16 megjegyzés:

  1. Ajj az a YC illatgyertya :D Annyira de annyira várom hogy kijöjjön a karácsonyi, azt nem írták a lapra mikortól lehet kapható?

    VálaszTörlés
  2. Én is kitöltöm majd, csak egy másik TAG-gel egybeolvasztva, mert nem tudtam választani. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, sok jó kérdéssor kering ilyenkor :-)

      Törlés
  3. én is kitöltöttem már, nekem nagyon tetszik ez a tag! :D egyébként éppen megint esik, a változatosság kedvéért. fujj-fujj :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is utálom az esőt, és tegnap például pont akkor eredt el, amikor Muffinnal kiléptünk a lépcsőházból...

      Törlés
  4. Kitöltöttem :)

    http://sminktukor.blogspot.hu/2013/09/autumn-tag.html

    VálaszTörlés
  5. Kitöltöttem már :http://bogikuckoja.blogspot.ro/2013/09/autumn-tag.html
    :D

    VálaszTörlés
  6. Meleg takaróba jól beburkolózni ... ^^ hmm milyen jó is az. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, most még nincs fűtés, ezért báránybőrrel is rásegítek :-)

      Törlés
  7. Én sem szeretem az őszt, nyári gyerek lévén. Lehet én is kitöltöm ezt a TAG-ot, annyi blogon láttam már, hogy a végén kedvet kaptam hozzá. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én téli gyerek vagyok, mégsem szeretem... Nem megy, kész, ez van, nyárrajongó vagyok :-D

      Törlés
  8. Én is kitöltöttem, így majdnem egy hónap eltelte után. :) http://betti-and-beauty.blogspot.hu/2013/10/ujra-egy-kis-osz.html

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.