2013. szeptember 9., hétfő

Garnier Moisture Match – (végre) kipróbálva

NAGYON rossz vagyok termékminták kipróbálása terén, de végre teszteltem mindhármat, egymás utáni napokon. Bár egyszeri kenés nem jelent megbízható tesztelést, azért az elsődleges benyomások is sokat elmondanak egy-egy krémről.

A krémecskék:


Elöljáróban annyit mondanék, hogy annyira jó illatuk van, hogy parfümnek is elkelne, de szerencsére nem erős, így nem zavaró, viszont mindenképpen szerettem volna ezt kiemelni. Az egyes krémeknél próbálom majd érzékeltetni, pontosan milyen illatról is van szó.

Balról jobbra az alanyok:

Kék krém: Normál–száraz bőrre
Nagyon friss, üde illata van, gyorsan beszívódik, és üde, természetes hatású bőrt hagy maga után. A bőröm szerette, nem történt vele semmi szörnyűséges.

Rózsaszín krém: Száraz–nagyon száraz bőrre
Az illata púderes gyönyör, mintha egy igazán légies, fiatal nőknek való parfüm lenne. A bőröm gyorsan beszívta, ám felkenés után kicsit zsíros érzete maradt a bőrön, így púderezés mindenképpen szükséges volt utána.

Zöld krém: Kombinált–olajos bőrre
Az illata a kékhez hasonló, ám annál még egy fokkal üdébb. A bőröm ezt is gyorsan beszívta, de a többi, kombinált bőrre ajánlott termékhez hasonlóan ez is géles állagú, furán mattra száradó volt. Púdereznem sem kellett utána, elvégezte a mattítást magában is.

Összességében tehát úgy tűnik, tényleg tudnak valamit ezek a krémek, és valóban különböznek, a különböző bőrtípusok igényeinek megfelelően.

Ti próbáltátok már ezeket a krémeket? Ha igen, mik a tapasztalataitok?

15 megjegyzés:

  1. Mi a manó, csak nem termékminta? :))) A száraz bőrre való nálam is ugyanígy viselkedett, végül a zöld hozta el az általa ígért hatást a zsíros, kevert bőrömre, azóta sem bántam meg, hogy megvettem teljes kiszerelésben, sőt! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most mondd meg :-) Azért néha sikerül ám :-)

      Törlés
  2. Nekem is vannak belőle mintáim, viszont még Avene mintákat fogyasztok, utána jönnek csak ők :)

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is megvan a sorrend mindenben :-) Az Avene milyen? :-)

      Törlés
  3. A kék és a rózsaszín nekem is megvan, a harmadik viszont narancssárga, ami fáradt bőrre van, majd tesztelem, aztán beteszem az elfogyottasba. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejha, érdekes amúgy, hogy a fáradt bőrre valók általában C vitamint tartalmaznak, és általában narancssárgás csomagolásúak :-D

      Törlés
  4. Mi nie służy GARNIER

    VálaszTörlés
  5. Én is próbáltam őket, nekem bevált, főleg a zöld minta mivel olyan a bőrtípusom.A rózsa színnél én is valami különleges éreztem ami nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is szimpatikusak, őszintén szólva nem számítottam ilyen jó minőségre :-)

      Törlés
  6. A száraz bőrre valót nem használtam el, nem mertem :D De a maradék kettőtől se ájultam el, nem hiszem hogy megvenném nagy kiszerelésben. Amúgy nem rosszak, de van már más bevált, és a fejemen nem merek kísérletezni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ne félj tőle, bár az sem rossz ötlet, hogy pl. kiszáradt kézre használod el :-)

      Törlés
  7. Én a zöldből már a második tubusomat fogyasztom, nekem nagyon bevált! Biztos, hogy újravásárolom majd megint. :)

    VálaszTörlés
  8. Már egy ideje szemezgetek a zöld krémmel, de nem mertem megvenni. Így már kicsit biztosabban állok hozzá. Köszi a tesztet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kommentek szerint is érdemes rá benevezni, jó, hogy többünknek is jó tapasztalataik voltak vele :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.