2013. szeptember 18., szerda

Kis esti előzetes – Sleek Vintage Romance Collection

Gondoltam, megmutatom, miről készülnek ma színminták, ha időben érek haza, és lesz még elég fény.


Természetes fény

Vaku

Engem meglepett, hogy három ezüst csillámos szín is van benne, mert az eddigi képek alapján ez számomra nem volt látható.

Nektek hogy tetszik? Mik az első benyomásaitok?

Már kész is a bejegyzés, az alábbi hivatkozáson megtekinthető:
http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/09/sleek-vintage-collection-kepek.html

29 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A színminták elkészítése után én is még inkább így gondolom :-)

      Törlés
  2. Úgy lekéstem róla.... remélem hamarosan újra raktáron lesznek. Engem teljesen magával ragadott ez a kollekció, a paletta bogyós színei mesések. Én néztem azt a három ezüst csillámosat: http://www.thesundaygirl.com/2013/08/sleek-make-up-vintage-romance-palette.html
    A pirosítón agyalok, pont a csillámossága az ami miatt nem hiszem, hogy be fogom vállalni. Várom majd róla a teszted, kíváncsi vagyok milyen a vég eredménye az arcon.
    A paletta nálam befutó, csak lehessen újra kapni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is láttam azokat a képeket, de komolyan nem esett le az ezüstcsillám-dolog :-D A színminták már kint vannak, tessék csekkolni :-)

      Törlés
  3. .varjuk a tesztet :) en orulnek ha az ezust csillamok nem lennenek nagyon durvak.

    VálaszTörlés
  4. woww...nagyon szépek..várom nagyon a tesztet róluk ;)

    VálaszTörlés
  5. Tessék hamar hazaérni ma :-)
    Én is kíváncsian várom a színmintákat :-D

    VálaszTörlés
  6. Én is lemaradtam róla, pedig meg akartam rendelni nagyon. Kíváncsi vagyok a véleményedre róla. :) Addig pedig talán rendelek egy másikat. Au Naturel, Oh So Special és Ultra Matte Darks között vacillálok. Szerinted melyik a legjobb? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, attól függ, mi a célod vele. Ha egy palettát szeretnél, akkor először is döntsd el, hogy matt színek legyenek csak, azok viszont színesek, mely esetben a Darks a befutó, vagy legyenek fényesek is, mert akkor meg a másik között kell dönteni. Azok között szerintem az döntsön, hogy milyen színek állnak inkább jól, mert ha a rózsaszínesek, akkor az Oh So Special szuper, és még pirosításra is alkalmas több szín is, ha pedig földszínekre vágysz, pl. egy csodás mohásra, akkor az Au Naturel a Neked való :-)

      Törlés
    2. Az a baj,hogy mindent akarok! :D

      Törlés
  7. Lemaradtam róla én is, de amint újra kapható lesz tuti megrendelem :) A tesztet meg persze tűkön ülve várom róla :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem megéri, ez most tényleg jól sikerült paletta lett :-)

      Törlés
  8. Siess haza! :D annyira szép ez a paletta!!!

    VálaszTörlés
  9. Siess haza de azért vigyázz magadra! szépséges *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, vigyáztam, nagyon aranyos vagy :-)

      Törlés
  10. Sokat gondolkodtam ezen a palettan en is de meg nem vettem meg...kivancsan varom a velemenyed rola!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszik az első kipróbálás után :-)

      Törlés
  11. Nekem is ma érkezett meg :) Én is csinálok róla posztot,épp írom :)Kíváncsi leszek a te tapasztalataidra is.

    Kukkantsatok be ha van kedvetek: http://b-eautysanctuary.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém is elkészült:
      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/09/sleek-vintage-collection-kepek.html

      Mindenképpen benézek majd Hozzád is :-)

      Törlés
  12. Nyamika, tetszetősek nagyon! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.