2013. szeptember 23., hétfő

NYX C'est la Vie paletta – zöld smink

Még a múlt héten sikerült rendes sminket készítenem reggel a szokásos rohanós helyett, és még a fényképezésre is jutott idő. Nyitott szemes képet nem mutatok, mert nem sikerültek jól, de a lényeg, azaz a színek pigmentáltsága úgyis a lefelé nézős képeimen látszik jobban.

Három fényviszonyban mutatom a színeket, és a pigmentáltságba az alapként használt Maybelline Color Tattoo, az On and On Bronze segített be.

Természetes fény

Lámpafény

Vaku

A kendőcske apropója a még a nyáron vásárolt terepmintás cipő, amely az egyik valaha volt legkényelmesebb cipőm, és mostanában sokat viselem.

A sminkhez a Naked Flushed palettát is használtam, és mint látjátok, nagyon természetes a pirosítója színe, olyan hibát kizáró fajta, mert a természetessége miatt szerintem bármilyen sminkhez jól menne. A szájfény a NYX Beige árnyalata, amelyet a NYX zsákmányos videómban mutattam – a kupakon lévő masnitól továbbra is elolvadok, nagyon sokat számít egy ilyen aprócska, de figyelmes részlet.

A felhasznált színekhez mutatom a palettát:


A belső szemzugba és a szemöldök alá az 1/2-es szín került, a szemhéj egészére a 3/2-es, a külső V-be és a szempillasorba pedig a 3/3-as. A szemöldökömre a 2/3-as színt használtam, hiszen ha van olyan szín egy palettában, amely illik a szemöldökömhöz, mostanában nem veszek elő külön még szemöldökre való terméket is, hanem a rendelkezésemre álló erőforrásokból dolgozom (hihi).

A pigmentáltság továbbra sem Sleek-szintű, de mivel építhetőek a színek, és jó alappal szépek, kezdem egyre inkább megszeretni ezt a palettát.

Ti hogy álltok a zöldekkel?

25 megjegyzés:

  1. nagyon szép smink lett!! jól áll neked a zöld szín!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Ilyenkor egyébként a szemem színe is zöldesebbnek tűnik :-)

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon szép lett, a második képen csodálatosan látszik :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a smink, jól áll Neked ez a szín! :-)
    Új frizurád van, vagy csak én nem vettem észre eddig?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-)
      Igen, új, kb. két hete levágtam és befestettem, mert elegem lett :-D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik a hajad ^^
    A smink is szuper lett! Nagyon szépet alkottál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezek szerint jó fodrász vagyok, a rövidség miatt ennyire be tudom göndöríteni, szóval elégedett vagyok :-)
      Örülök, hogy tetszik a smink :-)

      Törlés
  5. .jol all neked a zold is :) levagattad a hajad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-) Nem, hanem én estem neki, amikor betelt a pohár :-)

      Törlés
  6. De szép színek :]
    És tényleg, rövidebb a hajad? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beza, már a találkozóra is így mentem volna :-)

      Törlés
  7. Uhh ez kifejezetten jól áll, és milyen csini hozzá is öltöztél! Tiszta őszi hangulat, szép színek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából ez úgy megy, hogy reggel megkeresem, mit vegyek fel, és ahhoz érkezik aztán a smink :-)

      Törlés
  8. Szép lett a smink. Zölddel ? Most vettem egy L'Oreal Permanent khaki monót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a L'Oréal festékek nagyon jók, biztos ezzel is jól fogsz járni :-)

      Törlés
  9. Levágattad a hajad? Nagyon szokatlan még..:) Mikor csinálsz új videót? Én már hiányolom:) A smink szép,mint mindig:)
    Teodóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itthon történt a fodrászolás, és egyelőre nagyon örülök neki, mert dúsabb, és jobban begöndörödik, a színe meg pont az általam kedvelt középszőke lett :-) A videók a fényhiány miatt hétvégére korlátozódnak, és mostanában sajnos nem akadt rá időm, de remélem, ez szombaton változni fog :-)

      Törlés
  10. Én nem szoktam ilyet mondani, de ez dögös! Gyakrabban kéne ilyesmi színkombinációt választanod, mert tényleg jól áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm, és külön köszönöm a jelzőt, mert általában inkább azt mondják rám, „cuki” vagyok, és jó néha végre dögösnek lenni :-)

      Törlés
  11. Naggggyon tuti, ez a vadóc külső nagyon jól áll, jöhet még ilyen outfit részlet és smink kombináció! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.