2013. szeptember 13., péntek

Őszi zsákmányolás – illatgyertyák

Régóta tudtam, hogy szeretnék igazi, jó minőségű illatgyertyákat, de nálunk sajnos csak elég húzós áron lehet igazán jókat beszerezni. Aztán Annánál és Korinnánál olvastam a sok-sok szuper YC gyertyáról, és tudtam, hogy végem van. A tarte-ok és a mintagyertyák között vacilláltam, és hosszas gondolkodás után az utóbbiak mellett döntöttem. Beszereztem még négy tartót is, amelyek négy évszaknak is megfeleltethetők, de akár a lakás helyiségéhez is passzinthatók, mivel pl. a faleveles minden évszakban jól illik a konyha színvilágához, a szamócást pedig a nappaliban nézegetném minden hónapban.

Jól becsomagolva, egyenként bebugyolálva érkeztek a tartók, így nem esett bajuk, a gyertyák pedig papírdobozkában csücsültek. Külön pluszpont, hogy a dobozban fennmaradó extra helyet párnácskákból álló fóliával bélelték ki, így a termékek egyáltalán nem mozoghattak a dobozon belül.



Jöttek illatminták is az őszi-téli illatokból, papíron, felhajtható fólia alatt.



A sok apróság együtt:


Hasznos kis tájékoztató a gyertyák helyes használatáról:



Két autóillatosítót is szereztem, az outlet termékek közül. A barackos már használatban van, és rendkívül intenzív az illata.


A kedvencem a cinkés, tavaszi virágos tartó:



A faleveles van most fő helyen egyelőre, a 6 fiókos MALM komódom tetején csücsül. 


A fagyal karácsonyi hangulatot idéz:


A szamócás pedig állandó jókedvet sugároz:


Az illatok közül első szaglásra az alábbiak ragadtak meg, de ki tudja, lehet, hogy használat közben éppen valamelyik másik válik majd kedvenccé. Az első szaglászás során megállapítottam, hogy szinte az összes gyertyának van egy füstös jellegű mellékillata, mint amikor frissen mosott hajjal családi házas övezetben sétál az ember télen, és utána érzi, hogy a samponillat mellett sajnos a füst is beleivódott a hajába.

A kamillásat már teszteltem is, három estén át égett, és a fele fogyott el, tehát tényleg
képes akár 15 órán át égni. A kókuszos kellemes, meleg illat, lehet, hogy az lesz majd
a következő.

Innen a Salted Caramel és a Blissful Autumn a kedvencem. Az első meleg süteményillat,
a második pedig a friss, eső utáni levegő illatát idézi számomra. A görög fügés illat csodás édes-gyümölcsös, a Cranberry Chutney pedig fanyar gyümölcsös illat, remekül visszaadja
a chutney jellegét.

Ebből a sorból az őszibarackosat szeretném a közeljövőben tesztelni, kis nyárutóhangulatnak, aztán a Kitchen Spice kerül majd sorra, már a télre hangolódva.
Azért az a levendula is nagyon érdekel...

Ti ismeritek a Yankee Candle gyertyákat? Melyik a kedvenc gyertyamárkátok?

41 megjegyzés:

  1. Na most már komolyan mondom, bele fogtok vinni a rosszba: először a mintabolt címét igyekeztem kiverni a fejemből Korinna posztja után, most pedig az arcomba toltad a YK gyertyás posztot...végem vaaaaaaaan... :))))))))))))
    Folyamatosan számolj be a gyertyák illatáról, nagyon kíváncsi vagyok rájuk! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, írok majd róluk, bár nehéz lesz, mert nagyon lassan ég el az első is – gazdaságosak, na :-)

      Törlés
  2. igen, nagyon nagy népszerűségnek örvend a tengerentúlon, és én is szívesen kipróbálnám őket. ezek milyen méretűek? csak hogy a webshopban szemezgethessek közülük :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem találom a centit, de szerintem 3x5 centisek kb, az átlagos illatgyertyaméret, legalábbis a DM-ben is ekkorákat láttam. Szóval a legtöbb ilyen tartóba illenek szerintem, és eszméletlen lassan fogy el egy, nálam ugyanis még mindig az első van használatban, annak ellenére, hogy minden nap égetem 3-4 órát. :-)

      Törlés
    2. Na, utánajártam a neten, és 4x6 centit írnak, a tömege pedig 50 g :-)

      Törlés
  3. Oh, de szép hosszú lett a sor! ^.^ Innen a Kitchen Spice a kedvencem, de most nagyon meghoztad a kedvemet a Blissful Autumn-hoz is, imádom a friss eső illatát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aztán lehet ám, hogy nem olyan az illata, csak nekem hat úgy, szóval ha teheted, szagolgasd meg előbb :-)

      Törlés
  4. szuper megnéztem én is az oldalt. 10 gyertya van a kosaramban :D
    viszont azt kérdezném,hogy mekkorák a gyertyák? lemérnéd nekem? köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, utánajártam a neten, és 4x6 centit írnak, a tömege pedig 50 g :-)

      Törlés
  5. Ez a poszt felért egy kegyelemdöféssel, ne tudd meg mióta vacillálok rajtuk... Barátom igazi ínyenc gyertyák terén, talán meg is lepem egy ilyen kis sample pakkal szülinapjára. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem szuper ötlet lenne, főleg, hogy ezt közösen élvezhetnétek :-)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. A ruhásszekrényben vannak, és isteni illat csap meg, ahányszor csak kinyitom :-)

      Törlés
  7. Juj hát igen ezek a gyertyák....Én a Halloween kiadást várom nagyon:) remélem lesz itt is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne, ha lenne, biztos lennének szuper sütőtökös illatok benne :-)

      Törlés
  8. Most már nekem is meg kell szaglásznom ezeket a gyertyákat, úgyis megint itt a gyertyás szezon, úgyhogy ideje lenne beszereznem 1-2 finom illatot :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha beszerzel párat, tessék majd megmutatni bejegyzésben is :-)

      Törlés
  9. Üdv a YC-mániások klubjában! :D Én is hamarosan rendelek megint. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, tényleg klubtagnak érzem magam :-D

      Törlés
  10. Hűűűű, most már tuti be kell vásárolnom belőlük:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom, ezzel mindenki így van. Olyan kis guszták, és ez az illatválaszték szinte hihetetlen :-)

      Törlés
  11. annyi jót olvastam ezekről a gyertyákról és oda vagyok az illatos gyertyákért meg a füstölőkért, de sajnos nem a legolcsóbbak. mindenesetre nagyon szeretném már kipróbálni őket : ) talán nemsokára.
    neked viszont nagyon jókat sikerült beszerezni! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az outlet termékek között ezek 360 Ft-ba kerülnek, és egy hétig égettem már az elsőt napi 3-4 órában, és még mindig van belőle. Szóval ahhoz képest egészen megérte szerintem, ráadásul ez tényleg illatozik, nem csak ráírják :-) Nézz körül a webhsop outlet részében, egy próbát megér, és PickPack pontba a szállítás sem vészes :-)

      Törlés
  12. Múlt héten hétvégén akartam én is venni akartam, de ami közel van hozzánk bolt az hétvégén zárva tart :D Úgyhogy majd valamelyik hétköznap ha kijön a karácsonyi illat kollekció akkor el fogok menni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy esetleg menjünk majd el együtt a nem annyira közel lévőbe, ha az nyitva van pl. szombaton. :-)

      Törlés
  13. ohh jön az ősz meg a tél, ilyenkor én is állandóan gyertyázok. :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jól néznek ki, én is szeretnék valamilyet beszerezni majd :)

    VálaszTörlés
  15. húúú de jó gyertyák tetzik mind, én is rendelni akarok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes körbenézni a webshopban, bár veszélyes is :-D

      Törlés
  16. Most komolyan nekem is be kell szereznem egyet-kettőt?! :D Azok a tartók nagyon jópofák! Nekem az árral vannak gondok, komolyan ennyit kérnek érte? Persze a jó dolgokat meg kell fizetnünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az outlet-termékek között 360 Ft egy mintagyertya, és 5-6 estén át égettem, úgyhogy leosztva nem rossz végül is... De teljes áron én is drágállom őket :-(

      Törlés
  17. Na most kivételesen nem sminkcuccért, de azért utállak kicsit :D

    VálaszTörlés
  18. Nekem nagyon bejön az a faleves tartó és a levendulás gyertya. Amit még kinéztem tőlük az 2 cseresznyés gyertya. Gondolom most nem lepődtél meg.... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de rég írtál ide, én pedig nem válaszoltam, ne haragudj! Megvetted azóta a két cseresznyés gyertyát? Nekem a Black Cherry volt meg, ami nekem túl erős volt, de a Cherries on Snow-t szívesen kipróbálnám, ha lehetne még kapni :-)

      Törlés
  19. Sziasztok! Nekem idáig csalódást okoztak a YC gyertyák. Annyi pozitív véleményt olvastam, hogy muszáj volt nekem is kipróbálnom. Idáig 3 illatot próbáltam, igaz, nem tartokat, hanem teamécsest. A láng alig-alig pislákol, az illatát pedig egyáltalán nem érzem, pedig kb 20 centire van tőlem. Ennyit a 200 ft-os teamécsesek is tudnak. Ennyi pénzért többet vártam, szerencsére outlet cuccokat válogattam, de így sem érték meg az árukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Enikő!

      Én is így voltam az első próbálkozásokkal, mert sajnos az illatgyertyák közül kb. 7-ből kettő teljesített csak jól, aztán viszont egyre jobban belemélyedtem a gyertyák világába, és a viaszmedence nagyságának fontosságáról is tudomást szereztem. Ha gondolod, olvasd el a hazai forgalmazóval készült interjút és a méretek összehasonlítását:

      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/03/yankee-candle-kulisszak-mogott.html
      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/04/yankee-candle-meretek-mennyi-is-az-annyi.html

      Egyébként olyan ember is van, akinek túl erősek a YC illatok, úgyhogy számára talán pont a teamécsesek lennének a jók, nekem viszont még a kisszobába is két teamécses kell ahhoz, hogy egyáltalán érezzem az illatot...

      Törlés
    2. *illatgyertyák=mintagyertyák

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.