2013. szeptember 4., szerda

Naked Basics – a matt kistesó

Mivel talán a legtöbben erre voltatok kíváncsiak, a Naked családdal kezdem, abból is a legkisebbel (aki elindult szerencsét próbálni), a Basics palettával.

Mindenről lesz egy természetes fényben (borús időben) és egy vakuval készült kép. Lássuk.

Papírdoboz; elegáns, bársonyszerű felülettel:



Papírdoboz háta a kedvenc színmintáimmal:



Maga a paletta, amely egyébként a szokásos pattintós módon záródik, és szintén bársonyszerű a felülete:



És a paletta hátulja, rajta az összetevők készítési helyével és az összeszerelés helyével:



És a kis csoda belülről:



Színek közelről:



Na most, már eleve feleslegesnek érzem a FOXY és a W.O.S. egyidejű jelenlétét, de a színminták készítésénél már abszolút idegesítő volt a dolog, ugyanis mind a kettő satírozó szín, amely önmagában nem is látszik...



A színek egyébként jól pigmentáltak, teltek, de nem értem ezt a két semmirekellőt benne. Egy még rendben van, indokolható, de inkább tettek volna bele valami más, közepesen erős színt, akár burgundiba hajlót, akár khaki-szerűt. (A színminták alapozóra készültek, ecsettel.)

Nektek hogy tetszik? Egyetértetek velem abban, hogy ki kellene szavazni az egyik bőrszínt?

20 megjegyzés:

  1. Érdekes a bőrszínű, azt hittem oda nem raktál fel semmit...:D Mondjuk baromi bosszantó lehet ilyen nem olcsó palettánál, engem is felidegelne. Bár attól még szerelem, de egyenlőre maradok a Sleek szerelemnél :D Utána jöhet a többi...
    A többi színe viszont eszméletlen szép ami látszik is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg olyan, mintha nem lenne ott semmi :D
      Nem szeretem ezeket a natúr palettákat, számomra uncsik, bármennyire is alapdarabnak titulálják őket :)
      Pusza: REni

      Törlés
  2. Nagyon szépek a színei, de nem érzem igazán "létszükségletnek" ezt a palettát, a hiányosságaival együtt (tényleg fölösleges az a két bőrszín) én drágállom az árát, úgyhogy nem valószínű, hogy fogok ilyet rendelni
    (a MUA viszont készít egy Smokey palettát, amiben van egy-két matt világos szín is, azt hiszem inkább arra csapok le :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen Smokey paletta? Fejtsd ki, kérlek, mert nem találtam semmit a neten, és lyukad az oldalam :-D

      Törlés
  3. Nagyon szép. :) Sokat filóztam rajta, hogy ezt vagy az IsaDora palettát vegyem meg...aztán végülis az IsaDora matt barna palettája mellett döntöttem...tegnap írtam róla, ha érdekel kukkantsd meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jobban jártál sokoldalúság szempontjából, bár az melegebb színű paletta, így nem zárja ki a kettő együttes meglétét sem... :-)

      Törlés
  4. Szép, de valahogy nekem a legelső színek túl egyformának tűnnek, bár alapnak ez a paletta tényleg tökéletes. A Naked 2 sokkal jobban tetszik :) Hol rendelted egyébként?

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, egyszerűen nem értem a 2. és a 3. szín együttes jelenlétét... A BeautyBay oldalán éri meg rendelni, ha van, ha nincs, akkor pedig Edit oldalát ajánlom:

      barbeautysale.blogspot.com

      Törlés
  5. Háááát nekem megvolt, és rájöttem nem minden arany ami fénylik túl is adtam rajta.... nem kellett volna megvennem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagytesók mindenképpen jobbak, mint ez, ennek is jó a koncepciója, de hülyén válogatták össze a színeket... Melyik a kedvenc natúr palettád amúgy?

      Törlés
  6. Én épp emiatt a két semmilyen szín miatt nem vettem meg végül, pedig először nagyon odavoltam érte. :D

    VálaszTörlés
  7. Köszi ezért a bejegyzésért, megerősített abban, hogy nincs rá szükségem. Szerintem nem éri meg az árát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, engem is kicsit lelombozott a világos színek furcsasága, de a sötétek nagyon tetszenek :-)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Szerintem Neked nagyon jól állna ezzel smink. :-)

      Törlés
  9. A második és a harmadik szín egyértelműen kakukktojás, egy ilyen híres-neves paletta nem engedhetne meg magának ilyet. A Naked 2 ejtett engem inkább rabul, de tudom, hogy sosem lesz az enyém.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Naked 2 egy csoda, tényleg, és: soha ne mondd, hogy soha!!! :-)

      Törlés
  10. Cukika, de az a két szín valóban nem odavaló vagy legalábbis nem egyszerre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Pedig annyira kis praktikus lenne-lehetne...

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.