2013. szeptember 9., hétfő

NYX Natural paletta – színminták és vélemény

Ehhez a palettához nagy reményeket fűztem, így örültem, hogy végre van időm tesztelni, kibonthatom, és...

...a folytatásból kiderül, vajon beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket.

A paletta külseje nagyon megnyerő, semmi sallang, mutatós felirat, félig átlátszó fedél, hogy lássuk, mi vár ránk odabent. A védőragasztás eltávolítása után már könnyen nyitható, nem okozott gondot úgy, mint a MUA palettám...

Természetes fény

Vaku

A színek a palettán belül továbbra is biztatóak, bár kicsit megijedtem a második szín nagy csillámaitól, hiszen ezek hajlamosak a nap végére az ember arcán landolni. Ezenkívül viszont sokfélék a színek, van matt és szatén egyaránt, és melegebb és hidegebb tónusok úgyszintén.

Természetes fény

Vaku

A színminták készítésénél aztán kiderült, hogy tulajdonképpen jó kis paletta ez, bár azért van néhány észrevételem. (A színminták szemhéjalapozóra készültek, ecsettel.)

Lámpafény

Termsészetes fény

Vaku

Először is a pigmentáltság. Ha az utolsó kettő szép és erőteljes, a többi miért nem? És miért kell olyan aranyat beletenni, ami csak kis szerény szatén? Ha már arany, legyen erőteljes – bár lehet, hogy a második színnel keverve még lehet majd drámai a hatás. Ugyanakkor erőteljesen hasonlít a helyzet a Naked Basics esetére – kicsit sok a bőrszín itt is, és szerintem senkinek nincs szüksége ennyi satírozószínre...

Összességében annyit tudnék mondani, hogy a 2. és a 3. színt részemről ki is hagyhatták volna, és akkor lenne egy pofás kis négyes palettánk, de azért még reménykedem, hogy használat közben meggyőz arról, mennyire szuper kis termék ő.

Nektek hogy tetszik?

23 megjegyzés:

  1. húha, jobb pigmentáltságra számítottam. azért majd sminkben is kíváncsi leszek rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sminkben való tesztelés még hátravan, de holnap sort kerítek rá :-)

      Törlés
  2. Aú, ezt szomorúan konstatálom :( Pedig nekem mennyivel jobban tetszett ez a kis NYX-paletta, mint a Naked Basics! Lehet el kéne mennünk a gyárba, segíteni kikeverni a színeket :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is mehetnénk, de mindkettő esetében. Nem értem, hogy gondolják a sok semmilyen színt!?

      Törlés
  3. Igazán jó hatással vagy a pénztárcámra mert mindig lebeszélsz arról amit meg akarok venni, de tuti nem tetszene végül! :D Köszönet érte! :D

    VálaszTörlés
  4. Én is erősebb pigmentáltságot vártam :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szemen még lehet, hogy máshogy hat majd, de engem is kiábrándított...

      Törlés
  5. Szép, de lehetne pigmentáltabb, mert így gyengécskének tűnik :\

    VálaszTörlés
  6. Hát igen az arany tényleg lehetne erősebb azt a színt én is szeretem szemhéjpúderben!De attól hogy nem annyira pigmentált nekem ezek a színek tetszenek. Ha neked esetleg majd nem kellene gondolj rám *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy az esély rá, ugyanis egy másik palettában nagyon sok szín azonos ennek a színeivel. Jön majd az összehasonlítás :-)

      Törlés
  7. :( Neee, ennél sokkal de sokkal jobbra számítottam. Azért sminkben én is megnézném.

    VálaszTörlés
  8. Hát ez bizony csalódás...
    Kár, de legalább ezt sem akarom majd megrendelni :-)

    VálaszTörlés
  9. Az utolsó szín, a sötétbarna állati gyönyörű, az nagyon tetszik, de a többi :/ Szegény valóban nem muzsikál túl jó... kár érte

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem a cégeket. Pedig a Naked-del csak kiemelkedő pigmentáltsággal tudnának harcba szállni.

      Törlés
  10. Szép, természetes színek, de az utolsó kettőn kívül jobb lehetne a pigmentáltság, én is úgy gondolom. Remélem, azért még hasznodra válik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a tesztek során kiderül, szemen jobban teljesít-e majd :-)

      Törlés
  11. Kár érte, pedig a zöld szeműeknek készült paletta amire talán emlékszel, nagyon rendben van. :/

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.