2013. február 13., szerda

Az én kis hajótöröttem – Urban Decay Naked 2

Mivel az arcom még mindig nem vállalható, megosztom az új szerelmem történetét, bár várni akartam vele, amíg a Jenni Rivera tesztjei le nem futottak. Na de ilyen az élet, nemdebár? Szóval:

Karácsonyi ajándékként végre az enyém lehetett a hőn áhított Naked 2 paletta. Én, aki eleinte nem értettem a felhajtást, teljesen az első paletta rabja lettem, első ránézésre semmi extra, használat során totális szerelmet okozó színek gyűjteménye. Tudtam, hogy nekem kelleni fog a második is. Edittől rendeltem meg, aki webshopból közvetlenül hozzám történő szállítással rendelte. Csakhogy a szépség útközben megsérült, a fekete szín tört el részben, és mindenhova került belőle. Viszont már itt meggyőződhettem a szín tartósságáról, mert letörölni szinte lehetetlen az ember kezéről, ha egyszer rákerült.





Ezt még a munkahelyen vettem észre, készült is rögtön a telefonos kép, Edit pedig intézkedni kezdett. Ismét nagyon segítőkész volt, és elérte, hogy a paletta árának felét visszakapjam. Ezek után kezdődött a nagytakarítás. Alapállapot:



Azért az ecset környékén elég tragikus volt a helyzet...

Körülbelül 45 percnyi takarítás után így nézett ki a takarító eszköztár:


A paletta pedig így:




Abszolút megérte, könnyebb volt, mint reméltem, és így már teljes valójukban látszódnak a színek.



Jelzem, eleinte nem kedveltem, kicsit úgy éreztem, kár volt „elpártolnom” az elsőtől, nem tűnt jól pigmentáltnak, nem tűnt jól kihasználhatónak. Aztán egy hét után azon kaptam magam, hogy igenis jó ez a paletta, csak valahogy rá kellett éreznem a megfelelő kombinációkra. Most például napok óta a Busted és a YDK kombinációját hordom, előtte a Bootycall, a Tease és a Busted volt a sztár, de biztosan a többi színnel is megbarátkozom majd szép sorban. Sok bókot is kaptam a sminkjeimre, és a megfelelő szemhéjalapokat is megtalálom szépen sorban a színek további fokozására. 

Tehát ez is szerelem lett, mint eddig mindegyik UD-termékem, csak ehhez most idő kellett.

Amúgy pedig biztosan hallottátok már a jó hírt, miszerint a MUA ezt a palettát is lemásolta, én elsőként itt olvastam róla:
http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2013/02/make-up-academy-new-undress-me-too.html

Az UD tulajdonosaként mindenkit csak biztatni tudok, hogy ha teheti, vegye meg a második MUA-hasonmást is, mert megéri.

Természetesen fennáll a kérdés: szeretnétek színmintákat? És ha végre szalonképes lesz a bőröm, akkor melyik színekkel mutassak sminket?

16 megjegyzés:

  1. Hű!

    Hát kalandosan, de odaért hozzád. Annyira gyönyörű! :$ Ha elhasználtam a natúr színeket tartalmazó palettáimat: megveszem! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad jó helye is lenne egy ilyennek, az biztos :-) Most milyen natúr palettáid vannak?

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igen, gyönyörű lett :-) A feketére majd ráerősítek alkohollal, hogy magammal is hordhassam, egyelőre nem merem, nehogy továbbrepedjen a fekete :-)

      Törlés
  3. Naná, hogy kíváncsi vagyok a színmintákra! :-)
    Ha lesz legközelebb akció a MUA-nál, valószínűleg megrendelem a tesót :-)

    VálaszTörlés
  4. De szép tiszta lett, az utolsó 2 kép alapján meg nem mondanám, hogy történt vele valami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, érdemes volt küzdeni érte, az biztos :-)

      Törlés
  5. Nekem ez igazából sokkal jobban tetszik mint az eredeti Naked paletta. :) Egy Day2Night sminket látnék legszívesebben tőled. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, rendben, most már ideje lesz visszatérnem a smink mezejére úgyis, végre eltűnt a betegség minden nyoma :-)

      Törlés
  6. de kàr,hogy a fekete ment rottyra :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagy gond, mert a Sleek palettáimban van jól pigmentált fekete bőven, úgyhogy nem annyira bánom. A lényeg, hogy a többiek épek maradtak :-)

      Törlés
  7. Csodás paletta, remélem a MUA jól másolta a színeket mert azt biztos beszerzem majd.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép!Én kiváncsi vagyok a színmintákra! : ) Sőt még a vele készült smink(ek)re is! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, most már jönnek szép sorban, csak előbb még egy kis Jenni Rivera :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.