2013. április 22., hétfő

Új kedvenc korrektorom szem alatti karikákra – Avon Color Trend

Régóta Avonozom már, de a Color Trend termékeit eddig szinte teljesen kihagytam a szórásból. Eddig.


A múltkori korrektoros bejegyzésnél ugyanis xstrawberrykissx hozzászólásban a CT korrektort említette kedvencként, ezért mindenképpen szerettem volna én is tesztelni. Rendeltem egyet Light árnyalatban, pár napja már tesztelem is, és jelentem, imádom!

Ideális az állaga, simán a stifttel felviszem a kellő mennyiséget, majd eldolgozom a gyűrűsujjammal. Építhető is, és nem ül be a ráncokba, bár tény, hogy felvitel után alaposan fixálom púderrel. Bőrhibákra is nagyon bevált, egy szóval: új szerelem született.

A jelenleg érvényes katalógusban 669 Ft-ért kapható, ezért most különösen megéri lecsapni rá.

Ti próbáltátok már?

8 megjegyzés:

  1. Az Avon rengeteget fejlődött a Color Trend termékekkel is, én a rúzsokat és a lakkokat kezdem újra felfedezni mostanában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha a rúzsaik is vannak ilyen jók, akkor azokat is kipróbálom majd mindenképpen :-)

      Törlés
  2. Én pont nemrég szereztem be a Catrice bőrtökéletesítőjét, már nagyon kíváncsi vagyok rá, a héten felavatom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról sok jót olvastam én is, ha Catrice-állvány közelébe kerülök, megnézem majd magamnak :-)

      Törlés
  3. CT korrektort még nem próbáltam, de kíváncsiságból rendeltem a CT rúzsból egyet, amikor megjelentek, és azóta már vagy ötöt rendeltem még, mert meglepő módon jók a színek és jó a minősége. A körömlakkokból is van pár szín, azok is nagyon tetszenek, a tartósság meg nálam nem számít, mert nekem meg lakkzselé van a körmömön és azon bármilyen vacak lakk bírja a strapát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen, én is ezért szeretem a zselét a körmömön. Amúgy CT-lakkoknál hány réteg kell általában a fedéshez?

      Törlés
  4. Én is nagyon szeretem! :) Köszönöm a megemlítést! :) :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát igazán nincs mit, én köszönöm a tippet :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.