2012. március 2., péntek

Coastal Scents Ultra Shimmer paletta – tavaszi zöld smink

Ma úgy döntöttem, adok az érzésnek, szoknyában megyek munkába, és ezt tetéztem még azzal, hogy zöld felsőt és hozzáillő zöld sminket öltöttem, így igazi tavaszi hangulatba kerültem. Bár a palettában nem volt meg minden szükséges árnyalat, két színből megalkottam a felsőrészemhez illő arany-zöld árnyalatot, tehát jelentem, a paletta színei remekül keverhetők, nem kell csüggedni, ha nincs meg az áhított árnyalat.

Coastal Scents Ultra Shimmer – tavaszi zöld smink

Coastal Scents Ultra Shimmer – tavaszi zöld smink, közeli 1.


Coastal Scents Ultra Shimmer – tavaszi zöld smink, közeli 2.

A sminkhez használt színeket az alábbi kép alapján fogom megadni, két, perjellel elválasztott számmal – az első szám az oszlopot, a második pedig a sort jelöli (így lesz például a bal felső sarok színe az 1/1-es).
  

A szemöldökcsontomra a 2/1-es szín került, ami egy gyönyörű hideg világossárga, majd a belső szemzugba a 3/2-es színt vittem fel. A szemhéjam mozgó részének közepére a 4/3-as szín került, a mélyítővonalra és a külső V-re pedig először a 4/6-os színnel kezdtem dolgozni, de ekkor rájöttem, hogy az adott szín túl hideg árnyalat. Ezért a 4/6-os színt a 10/8-assal keverve vittem fel, és ugyanezt a kevert színt alkalmaztam az alsó szempillák vonalában. Végezetül begöndörítettem a szempilláimat, és az Oriflame Revelation szempillaspiráljának zöld árnyalatával hangsúlyoztam őket.

Az arcomon az Oriflame Peach Me Perfect színezett hidratálója és Pomegranate árnyalatú Sleek pirosító volt, a számra pedig karácsonyi kiadású, arany csillámos Alverde szájfény került.

Remélem, tetszett a smink, kísérletezzetek, és számoljatok be, hogyan sikerült. Képeket is szívesen várok a djkatybeauty@gmail.com címre.

Mindenkinek szép tavaszi napokat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.