2012. március 17., szombat

Essence – Legends of the Sky, zöld smink

Közeleg Szent Patrik napja, ideje zöldbe öltözni – gondoltam egyik reggel. Ismét az Essence palettájához nyúltam, hogy tovább teszteljem, és kiaknázhassam a benne rejlő lehetőségeket. Az eredmény alább látható.

Essence Legends of the Sky zöld smink vakuval, 1.


Ismét két színt használtam, a belső szemzugba a csillámos-fényes fehéret, azaz a 2/2-eset, a külső részre pedig az aligfényes 1/3-as, zöldes színt. Ez a kombináció egyébként remek ötlet, ha igazán nyílt, élénk tekintet hatását szeretnénk kelteni (jó trükk álmos reggeleken). 

Essence Legends of the Sky zöld smink vakuval, 2.

A palettát egyre jobban szeretem, és egy néhány napos utazás esetén akár önmagában is elég lenne, annyi lehetőséget rejt magában, natúr sminktől kezdve akár az extrém sminkig is. Jelentem, ez jó vétel volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.