2012. március 11., vasárnap

Manhattan-zsákmány

Említettem már, hogy a Manhattan termékek különkiadásai kiárusításkor mennyire jó áron beszerezhetők, ezért gondoltam, megosztok egy példát, hogy mennyire is... Februárban tettem szert az alábbi termékekre, és mindösszesen kevesebb mint 1500 Ft-ot fizettem.

Manhattan-zsákmány - 1., természetes fényben

Manhattan-zsákmány - 2., vakuval

Manhattan Champaign szemfesték, vakuval

A körömlakkok abszolút az én színeim, a bőrszínű szemceruza tökéletes lesz vízvonalra az optikailag még nagyobb szemhez, a bronzos-barnás szemceruza szintén gyönyörű, a kedvencem pedig a pezsgőszínű szemfesték, amelyet highlighterként is használok majd, na meg a szájfény, amelyikből van már másik két árnyalatom, és nagyon szeretem őket. (A Manhattan szájfények egyébként is nagyon jók, mindenkinek csak ajánlani tudom – nem ragadnak, általában nagyon jó ízűek, a gyümölcsösek pedig különösen finomak, ami nálam nagy előnyt jelent.

3 megjegyzés:

  1. óóó,hogy nálunk miért nem láttam sehol ilyen leárazást? szuper áron szuper dolgok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és nem mindegyik helyi DM-nél van így, van, ahol sokkal kisebb mértékű csak a leárazás. :-(

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.