2015. január 7., szerda

Málnás szederlekvár és tapétaminta – Zoya Noir és China Glaze Santa Red My List


Már többször is említettem, hogy mekkora kedvenc nálam a Zoya Noir, hiszen szerepelt kedvences videóban itt, valamint az Instagramon is többször, pl. itt, majd pedig fedőlakkal itt, de gondoltam, ma megmutatom közelről is az elmúlt idők egyik legkedvesebb manikűrjében.

Párjául nagy kedvencemet, a China Glaze Santa Red My List nevű lakkját választottam, amelyet szintén említettem már egy körömlakkos videóban itt, és sokszor előkerül nálam, ami nem csoda: egy rétegben tökéletesen fedő, igazi csajos körömlakk. A mintát fekete nyomdalakkal vittem fel, és a MoYou London Tropical 10-es palettájának csodás levélmintáját használtam.



A Zoya egyébként két rétegben már tökéletes fedést ad, viszont rendetlen blogger voltam, így fedőlakk nélkül nem örökítettem meg. Gyógyírként nézzétek meg az Instagramos videómat róla itt, valamint Reni bejegyzését is. A CG lakk egy rétegben látható a körmeimen, de természetesen a nyomdázás miatt fedőlakkot is kapott, és a Noir is így látható, mivel a fedőlakknak köszönhetően sötétebb, kontrasztosabb lett az alapszíne, és így jobban illett a manikűrbe.

Mivel nem sütött a nap, kétféle ISO-beállítású természetes fényben és vakuval tudom megmutatni.











Egy kis makróélvezet:




Szóval az én szívemet teljesen elrabolta a Noir, és az egész manikűr nagy kedvencem lestt úgyhogy biztosan lesz még nálam hasonló, mert nagyon a magaménak éreztem.

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Megvan Nektek valamelyik lakk?

16 megjegyzés:

  1. Szépséges lett a manid, Katy!
    Az én szívemhez egyébként a mutató- és a középső ujjaidra készített lakkozás áll közelebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! A tapétaminta nekem is kedvencem volt ebben a színkombinációban, és biztosan jól mutatna az összes körmön is :-)

      Törlés
  2. Nagyon csini lett! Szuper a Noir és a nyomdázott köröm közötti összhang, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így látod! Nekem is tetszettek így együtt, de főleg fedőlakkal, mert azelőtt azért kissé túl szürkés volt a Noir :-)

      Törlés
  3. Ez gyönyörű, én is szívesen viselném. A Zoya nincs meg, a CG viszont igen, kedvencem is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én pedig szívesen megnéznék Rajtad valami hasonlót. A China Glaze lakkja pedig egy kis csoda, hihetetlen, mennyire jó minőségű :-)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a kombó pedig nem tetszik a Zoya alapvetően.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nagyon örülök, hogy sikerült olyan manit mutatnom vele, ami még Neked is tetszik :-)

      Törlés
  5. Ezt nagyon eltaláltad! :) És a Noir különösen is tetszik természetesen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát nagyon örülök, hogy tetszik Neked, Nyomdázó Nagymester! A Noir pedig nagyon különleges, és az egyik legkedvesebb lakkommá vált :-)

      Törlés
  6. Zoya nagyon szép.Mindenképp kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem se hagyd ki, mert biztosan ki tudnád használni, ráadásul pedig jól fed és gyorsan szárad, így vészhelyzetekre is megfelelő :-)

      Törlés
  7. Szia! Meseszép lett! A Zoya tényleg nagyon gyönyörű. Az lenne a kérdésem (kérésem), hogy valamikor nem lesz egy bejegyzés a körömnyomdázásról? Egy ideje én is szemezgetek ezzel a technikával. Olvastam már több leírást is a témában, de kíváncsi lennék a tapasztalataidra. Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Terveztem írni egy olyan bejegyzést, amely a mások átfogó bejegyzéséhez képest a saját tapasztalataimat mutatja be, kisebb-nagyobb tippekkel. Még tapasztalgatom, hogy melyik lakk hogyan viselkedik, hogy ezzel kapcsolatban is tudjak tippeket adni, de néhány héten belül szerintem összejön hozzá az anyag :-)

      Törlés
  8. Nagyon jól mutatnak együtt a színek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem Hozzád is nagyon illene ez a színkombó, és szívesen megnéznék Rajtad egy hasonló manit :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.