2015. január 25., vasárnap

Zoya Blaze – a málnapiros csodalakk

Mostanában sok körömlakkra fenem a fogam, de mind közül leginkább a vörös körömlakkok ragadták meg a fantáziámat. A Zoya Blaze – legalábbis az általam olvasott blogokon – tökéletes tűzpirosnak tűnt, amelyben ráadásul holopelyhek is vannak, így aztán amint elérhetővé vált a Naillandnél, le is csaptam rá.

Aztán viszont már üvegben sem azt láttam viszont, amire számítottam: sokkal málnásabb annál, hogy tűzpirosnak nevezhető legyen, de ettől függetlenül nagy örömmel kentem fel. 


Szerencsére magamon is nagyon tetszett, és szívesen viseltem a málnássága ellenére is.

Természetes fény:




Vaku:



Természetes fény:




Vaku (itt látszik talán a leginkább az a belülről jövő tűz, amely élőben látható benne:



Napfény: 





Napfény+vaku:



Szerencsére jól kezelhető lakk, és a Zoya ecset ellenére sem okoz problémát a felvitele, bár vigyázni kell vele, mert a folyós állaga miatt hajlamos megfolyni. Ez történt a középső ujjamnál, és sajnos ilyenkor semmiféle művészkedés nem segít, és nem tudom eltávolítani a rossz helyre került lakkot. A folyóssága ellenére viszont két rétegben fed már, így nem igényel nagy türelmet.

Alap- és fedőlakkal simán bírta kopás nélkül a négy napot, amely a lélektani határ nálam, ezt követően ugyanis sürgető vágyat érzek egy újabb lakk felkenésére.

Instagramon láthattatok róla egy videót is, amelyet ide kattintva tudtok megnézni, valamint képet is mutattam:


Összességében tehát a kezdeti, tűzpirosság hiánya miatti csalódás ellenére nagy kedvencem lett ez a lakk, hiszen a málnapiros színe, valamint a benne rejlő holopelyhek által keltett, tüzes hatás minden évszakban szemet gyönyörködtető – igazából alig várom, hogy több napos óra mellett csodálhassam az ilyen típusú lakkjaimat.

A lakkot a Naillandnél tudjátok beszerezni, az alábbi hivatkozáson:
http://nailland.hu/koromlakk/zoya/zoya-nail-polish-in-blaze

Nektek hogy tetszik? Van kedvenc Zoya lakkotok?

21 megjegyzés:

  1. Tényleg csoda ez a lakk! Nagyon szeretnék kipróbálni egy Zoya lakkot! :D

    VálaszTörlés
  2. Én is kissé csalódott voltam, amiért a pirosság nem igazán dominál benne (meg talán lehetne kicsit holosabb :D), ennek ellenére szeretem viselni, igazán nőies lakk :) Nagyon jól mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, főleg azért mert nem tipikus piros lakk. Úgyhogy ez a málnás árnyalat szerintem feldobja. :)
    Viszont ha egy igazi nőcis piros lakkot keresel holo csillámokkal akkor a PP o'hara az igazi. Igaz, hogy kicsit drágább mint a Zoya, de nekem az az egyik kedvenc piros körömlakkom és tényleg nagyon csajos. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pont rá vadászom, úgyhogy remélhetőleg egyszer majd az enyém lesz :D Csodás az a lakk :)

      Törlés
  4. szerintem csodás ez a lakk,rajtad is :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakk :) Sajnos még nincs Zoya lakkom , pedig annyira szépek *.*

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép ez a lakk, én a magam részéről bolondulok az ilyen málnás árnyalatokért :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is régóta fáj rá a fogam, de még nem sikerült beszereznem. Pont a nem tipikus pirossága miatt tetszik, ami a te képeiden nagyon szépen látszik is :) Szóval köszönöm, hogy megerősítettél abban, hogy nekem bizony kell ez a lakk (is) :D :)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nem tűzpiros ez a lakk, de nekem pont az tetszik benne, hogy olyan málnás. :) Szépen áll rajtad. Láttam IG-on a képet és a videót. :)

    VálaszTörlés
  9. Cukinak cuki, de a Monroe-t nem taszíthatja le a málnapiros trónról! :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Zoyatól ő van meg és az India. Én a Blaze-t pont azért szeretem, mert nem piros- nekem a bordós vagy lilás lakkok jönnek be inkább.Alix

    VálaszTörlés
  11. Szép ez a málnazselé lakk :)

    VálaszTörlés
  12. Azt hittem kommenteltem...
    Ezt még én is nagyon szeretném, annyira szép. Flóra kölcsön adta az övét és nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.