2014. április 7., hétfő

Avon Nailwear Pro+ Absynthe – avagy békanyál 2.0


Mivel szerepelt már itt a Shipwreck nevű Avon lakk, amelyre roppant találóan „békanyál”-ként utalt az egyik olvasó, úgy éreztem, erre a lakkra is alkalmazható lenne, bár itt kicsit sötétebb és teltebb, és ezáltal hordhatóbb színről van szó. Nekem az előbb említettel ellentétben kifejezetten tetszik ez a téli különkiadású lakk, és az Avon helyében inkább ezt a színt tartottam volna meg hosszú távon. Ugyanis jól fed már két rétegben, és a megfelelő ruhadarabokkal kombinálva véleményem szerint vállalhatóbb is, akár hétköznapokon is. Ráadásul az ecsete is pont ideális az állagához, ugyanis a képeken látható szinte tökéletes ívet utólagos javítgatás nélkül értem el, bár rám amúgy sem jellemző a körbetörölgetés.

Az ebayről rendelt vizes matricával díszítettem, és jó pár napig volt a körmeimen a lakk, mert tetszett a végeredmény.

Természetes fény

Természetes fény más ISO-beállítással

Vaku

Napfény

Napfény más ISO-val

Természetes fény

Napfény

Nektek hogy tetszik ez a furcsa szín? Bevállalnátok?

29 megjegyzés:

  1. Nekem nem tetszik ez a szín, nem tudnám elképzelni magamon, maximum nagyon kis mennyiségben, csak díszítésre használva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez egy egyértelműen megosztó szín, díszítésre viszont ideális lehet :-)

      Törlés
  2. szerintem ez nem békanyál, hanem libaf*s :D így minden körmön nem tetszik, de pl szürkével accentként már teljesen oké lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, szerintem a libák végterméke ennél sötétebb és barnásabb, de persze biztos attól is függ, hogy mit ettek épp :-D Nem rossz ötlet az egy-egy körmön való alkalmazás, már az én fejemben is van ilyen terv, csak sok más lakk is kipróbálásra vár még, szóval még jóval odébb van, hogy ismét felkenjem ezt :-)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Így díszítve tetszik, de önmagában nem hiszem, hogy bevállalnám :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem bejött, mert nagyon jól tudtam kombinálni több ruhadarabommal is, amiken van hasonló szín, de tény, hogy kevesek számára elfogadható ez az árnyalat :-)

      Törlés
  5. Hát ez nálam sem az a bejövős... Bár én a zöld színt nagy kiterjedésben egyáltalán nem tudom elviselni a körmeimen, így nem vagyok túlzottan mérvadó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában én is inkább a türkizbe hajó zöldekre szavazok, de azt hiszem, nálam már nincs olyan szín, amit ne próbálnék ki szívesen, szóval valahol kettőnk között lehetne mérvadó vélemény :-D

      Törlés
  6. Nem tetszik. :D Felénk ezt a színt a liba ürülékről nevezték el, de had ne írjam le, minek. :D

    VálaszTörlés
  7. Sokkal jobban tetszik, mint a másik.
    Önmagában nem tetszik, de azzel a matricával nagyon jól mutat. :)
    Az üveget is meg kell említenem; nagyon különleges. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is inkább ez jön be, és meglepően jól illett a bőrtónusomhoz is. És én is a matricával éreztem tökéletesnek :-)

      Törlés
  8. Egy fokkal jobb mint a másik, de ez már egy kicsit keveredik a libaf*s színnel. Enm az igazi, csatlakoznom kell az előttem szólókhoz.

    VálaszTörlés
  9. Nekem ez elég furi lakk, de Tőled már megszoktam :D A virág nagyon tetszik rajta, önmagában annyira nem rabolta el a szívemet, de ez a lakk egyébként Neked való, már látom is a lelki szemeim előtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd egyszer megmutatom, milyen öltözékkel volt ez tökéletes, és miért is nem volt gáz egyáltalán :-)

      Törlés
  10. Hát őőő... érdekes :D De neked még ez is jól áll ^^

    VálaszTörlés
  11. Nem és nem :) Ja és nem békanyál, hanem libakaki szín :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem inkább békanyál, vagy NAGYON zöld dolgokat evő libák végterméke, mert amúgy az ennél sötétebb :-) Végül is tavaszi zsengének elmegy. :-)

      Törlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Tudom már, mire emlékeztet engem ez a szín: a sóskafőzelékre! :)))
    A csillámok kifejezetten elegánssá varázsolják, ráadásul teljesen jól hordható, pláne ha basic ruhadarabokkal (fekete, fehér, bézs, sima csíkos) operál az ember lánya reggelenként :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sóskafőzelék még egy egészen jó asszociáció, ha megnézem, mások mit írtak rá :-D Nekem amúgy tetszik,de nyilván azért, mert ehhez illó kendőm is van :-D

      Törlés
  14. Ogre takony! :D Elnézést a kifejezésért, de nekem ez jutott róla eszembe. :$ Magamon nem tudom elképzelni semmilyen formában, nagyon örülök, hogy nem rendeltem meg végül... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, örülök a kreatív szín-megnevezéseknek :-D Nekem amúgy tetszik magamon így visszanézve is, de tény, hogy nem egy egyszerű szín :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.