2014. április 6., vasárnap

Tavaszias smink édességekkel – Chocolate Bar smink

A pénteken megmutatott sminknél feltettem a kérdést, hogy mely színekkel látnátok szívesen sminket. Több kérés is érkezett három színre, mégpedig a Marzipan, a Strawberry Bon Bon és a Triple Fudge nevűre, így ezt a hármat kombináltam, és igyekeztem hamvas-tavaszi jellegűre megalkotni.

A paletta tesztje itt található, a sok-sok képet tartalmazó bemutatás pedig itt.

A smink ismét csak a szokásos módon készült, bár kis módosításokat tartalmaz: a Strawberry Bon Bon került a szemhéj belső részére, de ezúttal 1/3 helyett a szemhéj 2/3-ára, majd a Marzipan nevű szín került a külső harmadba és a külső V-be. (Egyébként itt ki is derült, hogy ez a szín önmagában túl világos lett volna mélyítőnek, hiszen sajnos nem elég nagy a kontraszt a két szín között.) Ezután a Triple Fudge szolgált mélyítőszínként, de a mélyítővonalba csak egy leheletnyi került, és inkább a V alsó szárának háromszögébe tettem csak belőle többet. Ugyanez az étcsokiszín került a szempillák tövébe, valamint egy kicsit alulra, és összességében egy tusvonalszerű, de nem annyira éles és sötét részt alkot.

Az eperszínnel egyébként jócskán elvoltam, mire ennyire látszódott a rózsaszín, mivel matt színről van szó, amelyet valószínűleg leginkább csak satírozásra szántak, de összességében nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, mert könnyed, a tekintetet mégis kiemelő smink kerekedett a kombinációból.

Természetes fény:


Természetes fény más ISO-val a színek mélységéért:



Vaku:



A pirosító a Sleek Pink Lemonade hármas palettájának Pink Mint nevű színe, amelyet tesztben itt láthattatok. A rúzs pedig Elíz kérésére egy barackos-nude szín az Avontól, mégpedig a Silky Peach a hidratáló-örvényes termékcsaládból.

Remélem, Nektek is tetszik a smink, és mivel nagyon élveztem a kívánság teljesítését, ismét arra kérlek Titeket, hogy válasszatok színeket a következőhöz.

Rajtatok milyen smink van ma?

33 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy Neked is tetszik :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép! Olyan friss tőle a tekinteted. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, olyan kis ártatlan, a jövőbe bizakodva néző a tekintetem így :-D

      Törlés
  3. Tényleg nagyon szép lett, kellemes színek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A színek kiválasztása az olvasóknak köszönhető, én nem is használtam volna ennyire világosakat magamtól, pedig a végeredmény láttán úgy vélem, érdemes :-)

      Törlés
  4. Jaj de nagyon gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, olyan kis üde és tavaszias lett. :) A sálad pedig gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! A sál pedig az abszolút kedvencem, így amikor megláttam leárazva, 900 Ft-ért, vettem belőle egy pótdarabot is :-)

      Törlés
  6. Nagyon szép lett, szuper ez a rúzs hozzá, olyan hamvas lett az összhatás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rúzsválasztásért Téged illet köszönet, mert így felfedeztem, hogy van ilyenem, merthogy amúgy már megfeledkeztem róla :-)

      Törlés
  7. Nagyon szép, jól áll ez a smink, tetszenek a színek. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azt hiszem, a sok pozitív vélemény láttán több világos szemsminket fogok viselni :-)

      Törlés
  8. Gyönyörű és még az előzőnél is jobban áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, azt hiszem, előlépett nálam minden idők kedvenc tavaszi sminkjévé :-)

      Törlés
  9. Csodaszép *-* És szerintem is jobban áll Neked a másiknál *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Amúgy több munkát is igényel, hogy egy ilyen világos jól mutasson a szemformámhoz, de azt hiszem, megéri :-)

      Törlés
  10. Nagyon szép lett, tökéletesen illik a sáladhoz! :) Úgy látom, a többiek nem írtak még kívánságlistát, így én megteszem: a Cherry Cordialt nézném meg egy füstös sminkben, mondjuk a Salted Caramel-el és a White Chocolate-al társítva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és a kívánságlistát is külön! Jó színeket választották, legkésőbb pénteken meg is alkotom velük a sminket :-)

      Törlés
    2. Update: ne haragudj, hogy mégis elmaradt a smink, holnap délelőtt hozom :-)

      Törlés
  11. Nagyon szép vagy! Gyönyörű lett ez a smink, és annak a fajta palettának tűnik, amit játszva lehet satírozni és emiatt nagyon szépek az árnyalások... :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát köszönöm! A satírozás tényleg könnyű a színeivel, bár a világos színek miatt amúgy is kétszer annyi időt töltöttem az építgetéssel és satírozással, mint általában. De ráérős napokon többször fogok világos sminket készíteni, az már biztos :-)

      Törlés
    2. Szerintem teljesen megérte vele pepecselni, mert tényleg csodás lett! ;)

      Törlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon csinos lett! :) Nekem sosincs türelmem meg időm ilyenekre reggel. :/ A sálaidért meg még mindig oda vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! A sálak pedig nagy barátaim lettek tavaly nyár óta, amikor azt a sok szépséget megvettem leárazva. Remélem, idén nyár végén tovább bővíthetem a gyűjteményem, bár lassan nagyobb lakás kell, mert nem férnek majd el :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.