2014. április 6., vasárnap

Catrice-Essence – második verzió

A tegnap bemutatott zsákmányból ma egy olyan verziót mutatok, amelyhez mindkét Catrice lakkot és az egyik Essence fedőt használtam fel.


Eleve annyira szép mindkét Catrice, hogy bajban voltam, rájuk kenjek-e bármit is, de végül győzött a kíváncsiság. A világos a LOVEnder, a sötétebbik pedig a Paralilac. Önmagukban ilyenek:

Lámpafény

Lámpafény+vaku

Végül azért rákentem egy-egy réteg Pixie Dust-ot az Essence-től, és ez a lakk tulajdonképpen a Moyra 99-ese, mínusz persze a lila szín. Mindenesetre csodát művel az alaplakkokkal, az biztos.

Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

Napfény

Napfény+vaku

Ezek a lakkok egyszerűen tökéletesek együtt, és pont.

Nektek megvan valamelyik ezek közül?

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, igazából nem tudok dönteni, hogy az első vagy a második verzió néz ki jobban.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutatnak együtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, pedig teljesen véletlenül válogattam őket, de aztán utólag úgy éreztem, együtt kell őket kipróbálnom :-)

      Törlés
  3. szép mani, illenek egymáshoz a lakkok :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is az első tetszik jobban. :) ez is szép, de a másik topper sokkal kifejezőbb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, ez egy kis szerényke a másikhoz képest, nekem is az rabolta el a szívem :-)

      Törlés
  5. Mindkét verzió szuper, tetszenek :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is mindkettő tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor elmondható, hogy ezek kifejezetten népszerű lakkok :-)

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.