2014. április 23., szerda

Emlékeztető: csoportos blogtalálkozó, április 26. Budapest, Deák Ferenc tér


Ugye emlékeztek még a blogtalálkozóval kapcsolatos bejegyzésre? Bizony, már ezen a héten szombaton el is jön az ideje egy igazi csajos találkozónak. Ide kattintva eléritek a Doodle oldalt, ahol tudtok jelentkezni.

Szerencsére a helyszín mindenhonnan könnyen megközelíthető, én pl. vagy a Déli pályaudvarról érkezem majd metróval, vagy Kelenföldről villamossal, ugyanis nagyon szeretek villamosozni. Emellett Moon Angel kérdezte tőlem, hogy nem tudok-e valakit, aki a Keleti pályaudvarról megy tovább a találkozóra, így ha van ilyen, kérem, jelezze, hogy onnan akár együtt jöhessetek a találkozó helyszínére.

Én már nagyon várom! Ugye Ti is ott lesztek? :-)

20 megjegyzés:

  1. Direkt nincs több idősáv megadva? :) Csak mert ha nincs, akkor nem frissítgetem a táblázatot feleslegesen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Direkt nincs, ezért ha valaki később jön, engem hív, hogy hol járunk, és becsatlakozhat - az eredeti bejegyzésnél írtam is, csak itt megfeledkeztem róla, elnézést :-)

      Törlés
  2. Olyan szívesen részt vennék én is, csak hát most nem tudok sajnos :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, a legközelebbire el tudsz jönni, nyáron sűrűbben tervezünk ilyen nagy találkozást csapni :-)

      Törlés
  3. Most jelentkeztem végre, már alig várom! Én is Kelenföld felöl tervezek támadni villamossal, csatlakozik esetleg valaki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak azért nem ajánlkozom, mert én várhatóan már korábban felmegyek, hogy biztosan odaérjek, mire elkezdenek szivárogni az emberek, meg hogy meglegyen a reggeli közös kávézás Renivel és Elenivel. :-)

      Törlés
    2. Én Kelenföldről 4-es metróval fogok menni, aztán a Kálvintól villamossal, nem tudom, te hogyan tervezed :)

      Törlés
  4. én még soha sem voltam ilyen találkozón, viszont szívesen találkoznék Veletek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék, akkor épp itt az ideje, hogy megtedd :-) Várunk szeretettel :-)

      Törlés
  5. Ha valaki esetleg vonattal érkezne a keletibe, akkor csatlakozhat hozzám én onnét támadok metróval. :D
    Ms.stargate@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  6. Én úgy tervezem, hogy megyek. De, hajnalra biztos nem érek oda. Megvan a számod, kereslek, amint Bp-en leszek szombaton, nem hajnalban :-)

    VálaszTörlés
  7. Én is megyeeeek! :) Én Örsről indulok, úgyhogy aki onnan jönne, azzal szívesen találkozok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, nagyon örülök, hogy Te is jössz!!! :-)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Mennyi felől jövünk, olyan jó ez. Már nagyon várom :-)

      Törlés
  9. Nagyon szívesen mennék, és pont aznap megyek fel BP-re, de csak 6 körül érek fel:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom, ennek szerintem 3-4 óra körül vége lesz, mert elég sok helyre kell hazajutnia az embereknek, így aztán elkerüljük egymást. De hátha a legközelebbin tudunk találkozni :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.