2014. április 2., szerda

Elhavazva – életjel és köszönet


Körülbelül úgy érzem magam, mint ez a panda, bár ő talán még élvezi is: rendkívül sok a munka mostanság, és el vagyok havazva teljesen. Olyannyira, hogy immár két hete szinte nem is olvasok blogokat, híreket sem, úgyhogy tényleg durva a helyzet.

Éppen ezért szeretnék elnézést kérni azoktól, akiket zavar a hiányom, és ígérem, pótolni fogom a lemaradást az olvasásban is, illetve szeretném megköszönni mindenkinek, aki a kissé elszórt bejegyzések ellenére is továbbra is velem tart. Jövök, amint tudok, és már videót is próbáltam egyik nap készíteni, de a technika ördöge szerint nem olyan fontos az, bár így legalább nem vette el a munkától az időt...

Kilenckor jön egy időzített nosztalgiázós bejegyzés, és várhatóan naponta jönnek majd az egyebek is, mert szerencsére sok kép vár arra, hogy poszt szülessen belőle. Remélem, velem tartotok ebben a bizonyos szempontból inaktív időszakban is! :-)

Katy

22 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, annyira jól esik a kedvességed :-)

      Törlés
  2. Ez csak természetes! :))) A havat pedig rakd ki az erkélyre, hadd olvadjon szépen :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cicák biztosan élveznék, úgyis mindig kint napoznak, ha csak tehetik :-)

      Törlés
  3. Kitartás! :) Várunk szépen türelemmel. :) Addig nézem vissza újra a régebbi videókat ;) De már az újat is várom, remélem, a technika is úgy dönt, hogy engedélyez nekünk egy rövidke videót. :) Remélem, hogy azért egy kis pihenésre jut idő, nehogy lebetegedj! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jól esik, amit írtál! Igyekszem pihenni is, napi 8-9 órákat alszom, úgyhogy nem lesz gond, de már NAGYON várom a végét. Ma amúgy megint felvettem egy videót, mert néha csakazértis szakítok időt rá, csak közben jött a postás, és így két részletből kell majd összeraknom, de ha minden igaz, holnap fel tudom tölteni végre :-)

      Törlés
  4. Kitartást! Kb hasonló cipőben evezek most én is. :D Szóval hajrá nekünk!!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, akkor Neked is kitartást!!! Nálad mikor jön végre a nyugisabb időszak? :-)

      Törlés
  5. Én is ugyanígy voltam két héttel ezelőtt. Csak nekem a tanulás vette el az időm mindentől. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor Te már túl vagy rajta, remélem, azóta kis is tudtad pihenni magad. A tanulás egyébként nekem hiányzik, ami számodra valószínűleg hihetetlen, de egyre többször sírom vissza az egyetemista létet :-)

      Törlés
  6. Igen, észrevettem én is, hogy mintha kevésbé lennél aktív, de mindenki meg tudja érteni a helyzeted :) Várunk nagyon vissza, addig is köszönjük ezeket a nosztalgiázós bejegyzéseket, én pl. nagyon élvezem őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Szilvim! Igazából a bejegyzések is jönnek majd, csak az olvasással vagyok olyan szinten elmaradva, hogy nem tudom, hogyan fogom pótolni... Március 17-e hajnala óta ugyanis nem nagyon jártam blogokon, szóval szerintem elmegy majd egy-két napom az olvasgatással :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.