2014. április 30., szerda

Babakék és égszínkék – S-he 278 és Catrice I'm Dynamite


Elnézéseteket kérem, de ma mégsem a tegnap ígért zsákmányokkal jövök, ugyanis annyira belemélyedtem a munkába, hogy mire észbe kaptam, az este és a vihar közeledte miatt nem maradt elég fényem a fotózásra. Kárpótlásul egy tegnap befotózott manikűrt mutatok Nektek, és igyekszem holnap a szerzeményeimet is megörökíteni, hogy megoszthassam Veletek a blogtalálkozón kapott és szerzett dolgaimat.

A S-he lakk két rétegben van a körmeimen, és sajnos a Catrice is, ugyanis nem igazán pakolták meg csillámokkal az üveget, így a lent látható mennyiségért is nagyon meg kellett küzdenem. Ettől függetlenül teljesen belopta magát a szívembe ez a kombó, pedig eddig nem voltam oda a babakék lakkokért. Egyedül a S-he lakk ecsetével vannak kisebb gondjaim, és emiatt nem is sikerült a szokásos módon a körömágynál a lakkozás: sajnos eléggé merev, ugyanakkor vékony ecsetről van szó, így minden egyes alkalommal külön odafigyelést igényel a körömlakkok felvitele vele.

Természetes fény

Természetes fény más ISO-val

Vaku

Napfény

Napfény más ISO-val

Szerencsére a képeken sikerült elkapni a S-he lakk irizáló tulajdonságát is. Nem egy bonyolult manikűr, és a színek sem extrák, semmi holo vagy duokróm hatás, én mégis egyfolytában a körmeimet nézegetem, mert úgy érzem, igazán vidám, tavaszi lakkozást sikerült összehoznom.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok ilyenfajta kék lakkokat viselni?

24 megjegyzés:

  1. Szép :) Nekem a S-he 279-es lakkja van meg , ami hasonló árnyalatú
    http://mazsolavilag.blogspot.hu/2014/02/itt-tavasz.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Meg is néztem még akkor Nálad a másik kéket, hát tényleg csodás az is :-)

      Törlés
  2. Nagyon szépek, pedig ne vagyok egy kék körömlakk rajongó. :) Talán 2 kék lakkom van. :D És ebből 1 még nincs 1 hetes. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, nekem ez az eddigi legkedvesebb kék lakkozásom, ami nagy szó, de lehet, hogy csak romantikus hangulatban vagyok a tavasz miatt, és emiatt tetszik ennyire ez a pasztell változat :-)

      Törlés
  3. Szerintem nagyon jó páros, csak annyira utálom a fóliás módszert is, hogy nagyon ritkán nyúlok a csillámos fedők után. Gyakrabban tenném, ha könnyebb lenne megszabadulni tőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nagyon ragaszkodóak tudnak lenni, de megérik a szenvedést. Az a módszerem, hogy sorozatot nézek közben, így a várakozás sem olyan idegőrlő :-D

      Törlés
  4. Juuuj, nagyon nagyon szép, szerintem ez a második kedvenc fedőlakkom, az első CG...lenyomta szegény Catrice lakkot :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és melyik az a CG? :-) Ja, és mikor láthatjuk Nálad a rózsaarany Avon fedőlakkot???

      Törlés
  5. Nagyon szép manikűr lett! Egyszerűen elegáns!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy Neked is tetszik! Megnézném, de mit hozol ki ebből a színvilágból :-)

      Törlés
  6. Gyönyörű! Nem sok, de nem is kevés, pont jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ráadásul megunhatatlan, és meglepően sok dologhoz illik :-)

      Törlés
  7. Ez nagyon illik Hozzád, nem tudnál végre olyan manit csinálni, ami nem? :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tudod, hozzám még a libaf*sszínűek is illenek :-D De amúgy van, ami nem áll jól, pl. a nagyon sárgás arany :-)

      Törlés
  8. Csodaszép lett! :) Igazán tavaszias és üde mani. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! A fedőlakk egyébként azt hiszem, a legelső, hármas bloggertalálkozónk zsákmánya :-D

      Törlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Jól néznek ki együtt, szép mani lett :)

    VálaszTörlés
  11. Válaszok
    1. Nekem is annyira tetszik így visszanézve is... Olyanok együtt, mint valami kismadár tojása :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.