2014. április 15., kedd

Naked 3 – színminták és első benyomások

Tegnap megmutattam Nektek a legújabb Naked palettámat, ma pedig a színminták érkeznek, egyelőre csak önmagukban, de az összehasonlítások is megkezdődnek hamarosan.

Ugye, milyen szépséges?

A színmintákat alapozóra készítettem ecsettel, négyféle fényviszonyban. A gyengébb színek esetében 3-4 alkalommal is átmentem a karomon ecsettel, hogy elérjem az alábbi eredményt, míg az erősebbek esetében 1 ecsetmerítés eredményét láthatjátok (a részleteket lásd alább).

Természetes fény

Természetes fény más ISO-val

Vaku

Napfény -1 es ISO-val, hogy a nap ne fakítsa ki a képen a színeket

Tegnap már említettem, hogy zavar néhány szín hasonlósága, ezek pedig konkrétan a Liar, a Factory és a Mugshot. Érzésem szerint felkenve sem sokban különböznek, és inkább egy duokróm rózsaarany lehetne valamelyiknek a helyén, de a Blackheart csodás csillámos sötétsége kárpótol egy kicsit. A Burnout és a Buzz is eléggé hasonlít, bár a Burnout egy jól fedő szatén, a Buzz pedig az UD-ra jellemző nagycsillámos csoda. Utóbbi esetében csak remélni tudom, hogy nem potyog majd alá, mert a régebbi színeik esetében bizony előfordult az ilyesmi még a saját szemhéjalapozójukkal is.

Kifejezett csalódás a Strange és a Dust, mivel nagyon nehéz bármiféle fedést is elérni velük, és érzésem szerint jobb lett volna erősebb színeket tenni a palettába, aztán majd én eldöntöm, hogy fedésre vagy kiemelőként szeretném-e őket alkalmazni. Megküzdöttem a Buzz és a Trick esetében is, valamint a Mugshot sem a legerősebb pigmentáltságú.

Eszméletlen erősek viszont a következő színek: Nooner, Liar, Factory, Darkside és Blackheart, ezek közül is a Liar és a Blackheart olyan, hogy éppen csak hozzájuk érni szabad, mert könnyen pandává válhat velük az ember.

Összességében tehát nagyon szép paletta, kisebb csalódásokkal, de még meglátjuk majd, hogyan alakul a kapcsolatunk a használat során. A napokban érkezem majd az összehasonlító tesztekkel, úgyhogy tartsatok majd velem!

Ti hogy vagytok vele? Kihagyhatatlan kategória, vagy hidegen hagy Titeket?

10 megjegyzés:

  1. Remek, hogy tegnap lebeszéltem magam a Naked 3-ról,mikor rendeltem a beautybay-ről, de a te színmintáid annyira megfogtak. Eddig ellen tudtam állni, de ezekután .. ? :D

    Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ne haragudj, Barbi! Pedig még az őszinte véleményemet is leírtam róla, szóval ha Te ennek ellenére is szeretnéd, amit abszolút meg tudok érteni, akkor ez egy olyan szerelem, amelynek nem szabad veszendőbe mennie :-) Szerintem ha teheted, csapj le rá, mert az Urban Decay minősége tényleg egy külön kategória :-)

      Törlés
  2. Hű, micsoda színek! Kár, hogy én nem engedhetek meg magamnak egyetlen Naked palettát sem, pedig de jó is lenne :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálom, mert tényleg teljesen más velük sminkelni, mint az átlagos palettákkal, bár hozzá kell tennem, hogy a Sleek azért megközelíti a minőségüket :-)

      Törlés
  3. Muszáj, hogy az enyém legyen! :D Most már tuti, nem bírok várni a szülinapomig! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom, elvetemült rajongás van a részedről iránta :-D Mondjuk meg tudom érteni :-)

      Törlés
  4. Nekem is tetszik O.O Annyira de annyira...majd szülinapunkra ezzel csinálj magadnak sminket légyszi! O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis, aznap rózsaszínnel sminkelek, próbálom nem elfelejteni :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.