2014. április 13., vasárnap

Napi smink – Bonbonmeggy


Ahogy azt tegnap említettem, ma egy sminket mutatok meg Nektek, Petra kérése alapján, ugyanis azt kérte tőlem, hogy a Cherry Cordial, a White Chocolate és a Salted Caramel hármassal készítsek egy füstösebb sminket. Remek választásnak bizonyultak együtt, mert jól kiegészítik egymást, és a két világos matt szín mellett a cseresznyés is csak elvétve tartalmaz csillámokat, így nagyon sejtelmes, néha-néha megcsillanó smink lett belőle.


Emlékeztetőül a paletta (színminták itt)

A sminknek köszönhetően a már eddigi rajongásom csak tovább mélyült, ez a paletta egy álom, élmény vele dolgozni. A füstös sminkeknél sok-sok satírozásra és építgetésre van szükség, és ezzel a palettával semmilyen fajta aláhullt por nem okozott gondot, hanem teljesen problémamentes volt a folyamat.

Hogy a smink valóban füstös legyen, a szempillatövektől felfelé szépen építgettem és satírozgattam a Cherry Cordial-lal, és a White Chocolate került a szemöldökcsontra, valamint a belső szemzugba. A Salted Caramel volt az átvezetőszín köztük, de a szemhéj legnagyobb részén a cseresznyés szín figyel. A Salted Caramel szolgált a végén satírozószínként is a széleknél, és nekem nagyon tetszett ez a kombó. Ráadásul annak ellenére, hogy matt színek mindhárman, a nap végén is tökéletes volt még a smink, nem ült be a redőkbe, így a minőségre sem lehet panasz. Emellett a csillámok sem potyogtak alá, ami rendkívüli teljesítmény, ugyanis sok márkás szemfestékem is diszkógömböt varázsol az arcomból egy idő után az ilyesmi színek esetében.

Természetes fény:







Vaku: 


Természetesen szemformától és az elérni kívánt hatástól függően az alsó szempillasorhoz felvihető a legsötétebb színből, és a vízvonalra fekete színt tehetünk, hogy igazi szexi, mély pillantást érjünk el, de nálam ez sokszor szomorújátékbaba-tekintethez vezet, így ma ezt kihagytam.

Pirosítónak a már beharangozott Artdeco terméket használtam, szerintem a héten megmutatom a színmintákkal együtt, és az itt látható Sleek Contour Kit-tel kontúroztam, mint szinte mindig. A rúzs pedig már szintén szerepelt a blogon, itt olvashattok róla, egy Avon termék, a Never So Nude megahatású rúzs. Mivel nem csillogósak a szemen látható színek, úgy éreztem, belefér egy ilyen szaténos szín, de épp most szereztem be néhány újabb nude rúzst az Avontól, hiszen még mindig keresem a tökéleteset.

Remélem, tetszett Nektek a smink, és ha van további kérésetek, hogy melyik színt mutassam meg sminkben, szívesen teljesítem néhány napon belül.

Rajtatok milyen smink volt ma?

Ui.: A tegnap említett beszámoló végül holnap délelőtt érkezik, ugyanis Renivel egyszerre időzítve tesszük közzé majd. Emellett este végre megmutatom, mit is hozott a postás a legutóbbi videóm közben :-)

25 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez az egész kompozíció, valahogy annyira egyben van minden. :) A szemöldököd meg külön tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik a szemöldökömmel kapcsolatban pedig totálisan feldobtad a napom, mert örök küzdelem számomra a tökéletes forma megalkotása. Azt hiszem, ideje lesz beszámolnom arról a termékről, aminek a siker köszönhető :-)

      Törlés
    2. Nagyon szép lett! Nagyon szép a formája és a színe a szemöldöködnek. Rajtam ma nem volt smink, nem sminkelek minden nap. :)

      Törlés
  2. Huha, ez a nem semmi *-* nagyon jól áll Neked, és imádom hogy mindig van olyan sálad amihez megy a sminked ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! A sálak meg úgy vannak, hogy van egy 'pár', így aztán könnyű kiválasztani a megfelelőt :-)

      Törlés
  3. Csodásak ezek a színek, kicsit ősziesek, de talán pont ez fogott meg ebben a sminkben annyira :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, eléggé őszies smink lett, mindenesetre örülök, hogy tetszik :-)

      Törlés
  4. Annyira szép! Nagyon tetszik ahogy használtad a színeket.Olyan megnyugtató az egész!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, elvoltam egy darabig az építgetéssel és satírozgatással, de kedvenc kombó lett, az biztos :-)

      Törlés
  5. nagyon szép vagy, igazán tetszik ez a smink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy Neked is tetszik :-)

      Törlés
  6. Nagyon szép lett, valahogy így képzeltem el. :) Nagyon jól illik hozzá a rúzs, és természetesen a sál is, mint mindig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, akkor örülök, izgultam, hogy mit fogsz hozzá szólni :-) Külön örültem, hogy az új sálammal mutathattam meg :-)

      Törlés
  7. Ennek a palettának a színei abszolút illenek hozzád. Ez az étcsoki szín is nagyon jól áll. Az összes sminked közül, ami eddig ezzel a palettával készült azt hiszem ez tetszik a legjobban, jaj meg a cicás is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a kettő a kedvencem, de azért remélem, lesz még egy pár, bár most nem érkezett kérés, úgyhogy saját döntés lesz :-)

      Törlés
  8. Ez a paletta csodaszép! *_*
    Remekül áll a smink, szuper ötlet volt Petrától ezeket a színeket összepárosítani. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a paletta egy műremek :-) Várom ám a további ötleteket is, ha netán lenne kívánságod ;-)

      Törlés
  9. Nagyon tetszik, csodásak ezek a színek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Azt hiszem, ezzel a palettával nagyon megtaláltam a színvilágomat :-)

      Törlés
  10. Szép lett a smink, nagyon jól mutatnak rajtad ezek a színek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.