2014. április 18., péntek

Faith in Nature – egy lehetséges új szerelemmárka


A Faith in Nature termékekkel úgy kezdődött a viszonyunk, hogy Eleninél olvastam a vörösáfonyás tusfürdőjük tesztjét, és rögtön fel is került a kívánságlistára a csomag, amelyben megvásárolható. Ugyanis ha vörösáfonyás, na meg natúr is, és még jobb árban is van, mint a TBS tusik, akkor azt nekem ki kell próbálnom.

Ezek után azonban érkezett egy e-mail a mybeautytools.hu webáruháztól, amelyben két új illatcsaládról számoltak be – Eleni erről is írt a blogján, itt elolvashatjátok. Na, ekkor már az ananász-lime család is felkerült a listára, na meg a kókusz is, igazából fogalmam nem volt, végül melyik mellett döntenék, ha rendelésre kerül a sor, ráadásul a nagy nézelődésben még a gránátalmás tusira is felfigyeltem, szóval biztosra vettem, hogy nagy összegű rendelésről lesz szó, ha egyszer rászánom magam.

Azonban a rágódásnak véget vetett a webáruház, ugyanis voltak olyan kedvesek, hogy a kókuszos termékcsalád négy tagját is elküldték nekem tesztelésre. Cuki kis vászontasakokban érkeztek, amiről egyébként egyből az Eco Tools hasonló csomagolása ugrott be. Alább látható a sampon és a tusfürdő:



Alább pedig az összetevőik:



A másik csomagocska pedig a tusfürdőként és habfürdőként is használható terméket, valamint a szappant rejti:



Összetevők listája:



Nos, nagyon beletrafáltak, hogy mi kell nekem, ugyanis mind tusfürdőben, mind hajra való termékekben volt már kedvencem, így lesz összehasonlítási alapom is. Tusfürdőből eddig a TBS tusija volt kedvenc, amelyről itt hallhattok többet, hajápolási termékből pedig a Swiss O Par termékeket szerettem, amelyeket ebben a videóban említek.

Az illatuk egyébként édesebb fajta, de mivel természetes kókuszra jellemző, nem bizonyul túl soknak, és remélhetőleg szintén kedvenccé válnak majd nálam. A hajápolók tesztjére biztosan várni kell majd, mert muszáj elfogyasztanom a régóta nyitva lévő hajápolóimat, de a tusfürdő és a szappan hamarosan tesztalannyá válik majd.

Ti használtatok már valamit a márkától? Ha igen, mik a tapasztalataitok?

18 megjegyzés:

  1. Jó termékeknek tűnnek így kép alapján, kíváncsian várom a véleményedet róluk! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már bevetettem őket, a sok másik nyitott termék ellenére is, mert nagyon kíváncsi vagyok, úgyhogy már formálódik a véleményem, és egy-két héten beül hozom a tesztet :-)

      Törlés
  2. Még tartalékolom a citrusos tusfürdőmet :D de májusban kelleni fog Milk Shake kondicionáló, úgyhogy egy lime-os tusi a kosárba fog még csücsülni, ha minden jól megy a rendelésemnél.
    De várom már a teszteket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, úgy megszagolgatnám azokat a tusfürdőket... Tervben van egy rendelés, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tud a márka többi illatcsaládja :-)

      Törlés
  3. Na ezekre nagyon kíváncsi leszek, várom róluk a teszteket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem mielőbb hozni őket, de nem akarok elhamarkodottan véleményt alkotni, így egy-két hétig még tesztelem őket :-)

      Törlés
  4. Én a levendulás samponjukat használom,már sokszor újra vettem, eddig a legkedvesebb samponom amit használtam!:) Viszont a kókuszosra nagyon kíváncsi vagyok! Várom a teszteket!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, azzal a samponnal én is szemezek egy ideje, ezek szerint tényleg fel is kerül a listámra, köszi a tippet :-)

      Törlés
  5. Jöhet a teszt, nagyon-nagyon várom már!!! :)
    Üdv: egy kókuszfüggő Reni

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Jajjajj, látom, nagy várakozások előzik meg ezt a tesztet, még jó, hogy már nekiláttam a tesztelésnek :-)

      Törlés
  7. Húha, nagyon csábítanak. Én is nagyon régóta gondolkozom, hogy be kéne ruházni tőlük pár termékre, de egyelőre még nem érkezett el az idő. Na majd most. :) Kíváncsi vagyok a véleményedre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem a teszttel, hogy megalapozott döntést tudj hozni, addig pedig olvasd el Eleni alábbi bejegyzését:
      http://azrail5.blogspot.hu/2014/03/faith-in-nature-malna-es-vorosafonya.html

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.