2014. április 25., péntek

Teszt – China Glaze Crinkled Chrome

Mivel elég sok manikűrös képem felgyűlt, gondoltam, ma bejegyzésben gazdag napot csapok, és megmutatom a tulajdonomban álló két Crinkled Chrome lakkot.


(Zsákmányban itt láthattátok őket.)

A rózsaszín becses neve egyébként I'm a Chromantic, a zöldé pedig Wrinkling the Sheets.

Fontos megemlítenem, hogy nem nagyon láttam még róluk színmintákat, de ahol igen, ott sem értettem, hogy miért csak alig gyűröttek a lakkok körmön. Nos, ezt most megfejtettem.


Arról lehet szó ugyanis, hogy mivel a lakk egy rétegben tökéletesen fed, mármint nem látszik át körömvég, tehát a színe telt és szép, megállnak itt vele. Ugyanakkor úgy szerintem még nem elég gyűrött a hatás, így két rétegben kentem fel, és így már valóban olyan, mint a szaloncukor elfogyasztása után apróra összegyűrt sztaniol.


Viszont már az első rétegnél sikerült a körömvégeknél kiálló kis részeket hagynom, amiket utólag körömreszelővel távolítottam el, bár hátvakarásnál kétségkívül hasznosak lehetnek. :-D

Szóval így már tetszenek a színek, igazi kis tavaszi csokor együtt a zöld és a rózsaszín, elviselni viszont nem tudtam őket. Ezt csak a legelvetemültebb, a kifejezetten durva homoklakkokat kedvelő lányoknak ajánlom, mert engem már zavart ez az erős textúrájú felület.


Pedig a színek... Ó, ezek a színek!

Még gondolkodom, mi legyen velük, mert a színüket imádom, úgyhogy szerintem fogok még velük próbálkozni.

Ti hogy vagytok ezekkel a lakkokkal? Tetszik, vagy eszetek ágában sincs kipróbálni őket?

38 megjegyzés:

  1. Uh, ez a finish már nekem túl vad :D Nem hinném, hogy valaha is fogok venni ilyen lakkot, nagyon nem az én világom. A színűk viszont tényleg nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színük szerintem is csodás, de nekem is túl sok volt már ez a felület :-(

      Törlés
  2. Ugye nem baj, hogy erre is azt mondod, hogy nekem nem tetszik? :D A durva homok lakkokért sem vagyok oda, de ez valamiért különösen hidegen hagy, egyszerűen nem érzem közel magamhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért lenne baj? :-D Nekem kinézetre nagyon tetszik, de a felület érintése hidegrázást okoz :-(

      Törlés
  3. Csodásak a színek, de ez a textúra már annyira nem jön be :)

    VálaszTörlés
  4. A színük tényleg nagyon szép, de nekem ez a textúra valamiért nem igazán jön be :( Olyan furi rücskösnek tűnik, nem is tudom, valahogy ettől ódzkodom. Pedig a színei tényleg olyan szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, lesznek ilyen színeik a furcsa hatás nélkül is, mert amúgy nem olyannak tűnnek, mint az átlagos, csíkozós fóliahatásúak :-)

      Törlés
  5. Szerintem szuper jól néznek ki :) A színük mellett a finis adja a különlegességüket. Lehet, hogy durva a tapintása, de biztosan kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy azért pozitív vélemény is van :-)

      Törlés
  6. ezzel a lakkal úgy vagyok (típus), hogy nem próbálnám ki. :) viszont a színek tényleg szépek önmagukban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy Te döntöttél jól, én még erősen gondolkodom :-)

      Törlés
  7. Csodásak! Mindenképp kell legalább egy!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, kíváncsi vagyok, melyik mellett döntesz majd :-)

      Törlés
  8. Valamiért nekem sem tetszik,csak a színe. Viszont a homoklakkokat szeretem. Ki érti ezt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sok mindent nem lehet megmagyarázni velünk, nőkkel kapcsolatban :-D Sokszor én sem tudom konkrétan megfogalmazni az okot :-)

      Törlés
  9. A színük csodás, de a textúra nekem nem jön be, magamon nem tudnám elképzelni..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez egy határozott vélemény, én meg még mindig nem tudok dönteni :-D

      Törlés
  10. Szép lakkok , de nekem a textúrájuk nem annyira jön be .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valahogy nem volt a legjobb választás a textúra, pedig annyira szép színek :-(

      Törlés
  11. Kíváncsi voltam erre lakkra, most már örülök, hogy nem én próbáltam ki :) A szín nagyon tetszetős, de nem jönnek be a durva felületű lakkok.

    VálaszTörlés
  12. Egyszer kipróbálnám! A színek tetszenek, de a finisről nem tudok véleményt mondani, nincsen hasonlóm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, elég durva élmény, az biztos, a legdurvább homoklakkra hajaz :-)

      Törlés
  13. Nagyon szép színük van,de a textúra nekem sem jön be..:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kéne rendelni a cégtől a durva hatás nélküli párjukat :-)

      Törlés
  14. Én még a mai napig nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem, pedig már rajtam is voltak pár napig :-D

      Törlés
  15. Kipróbálni kipróbálnám, de lehet le is mosnám fél perc után. Mondjuk az a rózsaszínes még egész jól néz ki, bár díszítésnek el tudnám képzelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, talán úgy nem rossz, ha csak egy-egy körmön szerepel egy mani részeként... Nem is rossz ötlet :-)

      Törlés
  16. A rózsaszín meg van nekem is, egyszer kentem fel de a fényképezésig sem jutottam, nagyon nem jött be. Adok majd neki még egy lehetőséget de nem hiszem hogy barátok leszünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ezt sajnálattal hallom :-( Szegény lakkok, pedig annyira jónak ígérkeztek :-(

      Törlés
  17. Szeretném megkérdezni, hogy mi a foglalkozásod?

    VálaszTörlés
  18. Nekem azonnal az jutott eszembe a képeket nézve,hogy úgy néz ki mint mikor véletlenül sikerül belenyúlni a kész lakkozásba és az a szemcsés falfesték találkozása! :D
    A sand lakkokat szeretem,de ez nem szimpatikus csak a színek! Egy fedőlakkal nem lehetne esetleg finomítani a textúrán? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, jó a hasonlat :-D A textúra nagyon erőteljes, nem hiszem, hogy segítene rajta a fedőlakk, de legközelebb kipróbálom, köszi a tippet :-)

      Törlés
  19. Nekem ezek egyelőre nem jönnek be... :/ Olyan furi. Aztán majd pár hónap múlva, amikor mondjuk a Moyra kijön egy hasonló kollekcióval lehet rohanok majd kipróbálni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, hát igen, és a Moyra ráadásul csodás színeket alkot mostanában :-) Azt hiszem, én ezeket a lakkokat kiszavazom majd, úgyis ideje lenne egy koranyári selejtezésnek :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.