2014. április 12., szombat

Napi jókedvre derítő, holnapi tervek és emlékeztető

Gondoltam, megmutatom egy előtte-utána kép keretében, hogyan lett Muffinból, a mini komondorból egér, vagy legalábbis miniagár. Nem tudok vele betelni, übercuki ez a lenyírt énje. :-)


Emellett szeretném jelezni Petra R.-nek, hogy holnap érkezik az ígért smink, mert sajnos sem tegnap, sem ma nem sikerült időt szorítanom erre. Az általa kért színek egyébként: Cherry Cordial, White Chocolate és Salted Caramel, és füstös sminket kért. (A legutóbbi sminkemnél kérdeztem, mik legyenek a következőben, és ő válaszolt, így az ő kívánsága teljesül.)

Továbbá a mai fergetegesen jól sikerült kétfős bloggertaliról is szeretnék beszámolni holnap vagy hétfőn (zsákmányos része is lesz, persze), ugyanis drága Renim eljött hozzám Harry Potter-járgányával, és egy igazi csajos napot töltöttünk együtt nálunk (Schrödinger szerintem konkrétan szerelmes belé) és a helyi plázában. Innen is köszönöm az élményt!!!

Aki pedig szeretne egy hasonlóan jó vásárolgatós élményt velünk, az mindenképpen jöjjön el a 26-ai találkozónkra, amelyről itt olvashattok bővebben.

Szép álmokat mindenkinek!
Katy

21 megjegyzés:

  1. Wow, micsoda változás! Két kilóval kevesebb :P De szőrösen és kevésbé szőrösen is tüneményes ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így most olyan, mint valami ugató macska, sokkal kisebbnek tűnik az egész kutya :-D

      Törlés
  2. Az új Muffinról egyből Tekergő jutott eszembe. Mintha a kicsi mása lenne:) Aranyos lett, de szerintem bundásan még cukibb:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg olyan, mint Tekergő :-D Egyébként még az Asterixes kutya szokott beugrani róla, de amúgy meg egérnek szólítom ilyenkor :-)

      Törlés
  3. Hű Muffint aztán megkopasztotta rendesen a kozmetikus néni! :-)
    Cuki lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos a non-stop munka miatt elhanyagoltam, így már nem igazán volt más választás, de legalább viccesen aranyos lett :-D Mostantól kéthavonta viszem, és így a két alkalom között tudom tartani a szintet fésülgetéssel :-)

      Törlés
  4. Hjaaaj, csodálatosan éreztem magam, annyira szuper volt!!! :))))))))))))))))))))))) Legyen folyt.köv., mert lennie kell!!! :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy Te is így vagy vele, szerintem is szuper nap volt! Szerencsére a véreb sem evett meg :-D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszi, én is odáig vagyok érte, így még inkább babusgathatónak érzem :-)

      Törlés
  6. Én is mindig ilyen kicsire nyírom a kutyám szőrét, csak pofiján hagyom hosszabbra. Szerintem így sokkal cukibbak, de ezzel egyedül vagyok mert mindenki azért van oda, ha hosszú a szőre- kivéve a párom, neki is a csutka szőr tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te magad nyírod a kutyusodat? Mert ha igen, akkor minden elismerésem! Amúgy én nem tudnék dönteni, hogy melyik verziót szeretem jobban, mert mindkettőnek vannak előnyei is, de most nagyon élvezem ezt a kis pihe-puha állapotot :-)

      Törlés
    2. Igen én nyírom :) Nem nehéz, mert egy angyal. A tökéletes kutya. Imádom!!!

      Törlés
  7. Mekkora cuki már. :D Szerintem valahol a kettő között a legcukibb. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, meg a kifejezetten foxis fazon is csinos volt rajta. Na, majd meglátjuk, legközelebb mit alkot a fodrász :-D

      Törlés
  8. Muffinhoz hasonlóan párom anyukájának a kutyája, Pupika is ilyen fazont kapott. Iszonyat cuki, de láthatóan fázik, mert tegnap este a kandallónál ülve én már megsültem, ő pedig mindinkább úgy helyezkedett az ölemben, hogy a kandallóhoz minél közelebb legyen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát igen, Muffin is reszket most sokat, és nem győz a báránybőrökre feküdni, hogy melegítse magát. A kandalló pedig egy olyan dolog, ami fent van az álomlistámon, remélem, egyszer mi is a saját kandallónk előtt melegedhetünk majd Muffinnal, édes lehetett, ahogy Pupika próbált jó helyre helyezkedni <3

      Törlés
  9. :D Szegény kutyus most meztelennek érezheti magát :D De amúgy cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az a legrosszabb, hogy továbbra is szét akarja tépni a pitbullokat, boxereket és németjuhászokat, valamint egyéb random kutyákat, ami ebben az állapotában még sokkal viccesebb, mint amúgy :-D

      Törlés
  10. Nagyod édes, mint a neve is!! :) xoxo:Yvett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de élőben egy emberevő szörnyeteg ám :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.