2014. április 24., csütörtök

Yankee Candle-méretek – mennyi is az annyi?


A mai bejegyzésem elsősorban a YC márkát árusító üzletektől távol élő olvasóimnak lehet hasznos, ugyanis hiába olvasható az interneten leírás súlyról, méretről és égetési órák számáról, azt hiszem, nem sokan tudjuk ez alapján igazán belőni, hogy melyik gyertya esetében pontosan mit is kapunk a pénzünkért. Épp ezért úgy gondoltam, hogy ha már nekem elég sokféle van a tulajdonomban, lefotózgatom őket együtt, így Ti, kedves olvasóim is teljesebb képet kaphattok a különböző típusú és méretű gyertyák ár-érték arányáról. Emellett minden esetben megosztom a bevált és az esetlegesen csalódást okozó illatokat, hátha ezzel is tudom segíteni a webshopon keresztüli vásárlást.

Lássuk is első körben a klasszikus kis családot, az üveggyertyák három méretét:


Housewarmer® gyertyák


Az illatgyertya.hu szerint:

Yankee Candle® Housewarmer® üveggyertyák
A már védjegyünkké vált üveggyertyák hagyományos formavilága a meleg és nyugodt stílust tükrözi. A kényelmesen és egyszerűen használható Housewarmer® termékcsalád üveggyertyái hosszantartó és élethű illattal töltik meg otthonát.

Nagyméretű gyertya:

Tömeg 623 gramm
Égési idő 110 - 150 óra
Méret 107 mm x 168 mm
Teljes ár 7190 Ft
Hónap illata 5393 Ft
Outlet 4400 Ft körül (jelenleg nincs az outlet kínálatában)

Tapasztalatom szerint kb. 120 óra legalább kinyerhető belőlük megfelelő odafigyeléssel, Illuma-Lid® használatával és a kanóc rendben tartásával.

Bevált illatok: Red Berry & Cedar (sajnos kifutott illat, és mást még nem próbáltam ebből a méretből, szépen várják a sorukat; remélem, karácsony környékén ismét kapható lesz)

Csalódást okozó illatok: egyelőre csak néhányat próbáltam, így nincs csalódást jelentő termék.



Közepes gyertya:

Tömeg 411 gramm
Égési idő 65 - 90 óra
Méret 107 mm x 127 mm
Teljes ár 5990 Ft
Hónap illata 4493 Ft
Outlet 3594 Ft

Itt is azt tapasztaltam, hogy hozza az ígért égési időt, szintén odafigyeléssel, Illuma-Lid® használatával és a kanóc gondozásával.

Bevált illatok: Red Berry & Cedar (mert bizony közepes méretben is újravettem, amikor már csak az volt kapható), Apple & Pine Needle (szintén kifutott illat, de nagyon remélem, hogy kapható lesz még).

Csalódást okozó illatok: egyelőre csak néhányat próbáltam, így nincs csalódást jelentő termék.


Kisméretű gyertya:

Tömeg 104 gramm
Égési idő 25 - 40 óra
Méret 58 mm x 86 mm
Teljes ár 2990 Ft
Hónap illata 2242 Ft
Outlet 1794 Ft

Ezek is hozzák a beígért égési időt, egy-két öngyilkos merénylőtől eltekintve, akik megfojtják magukat az olvadt viaszban.

Bevált illatok: Apple & Pine Needle, Peach Mango Salsa (fenntartásokkal ugyan, mert kisebb helyiségeket töltött csak be az illata, az égés viszont teljesen problémamentes és egyenletes volt, szép viaszmedencével).

Csalódást okozó illatok: Blissful Autumn (sajnos teljes sikertelenség, magát folyton a viaszba fojtó kanóc, pedig az illat még így is az előszobáig hatolt, úgyhogy rendes égés esetén biztosan hatékony lett volna a kis méret ellenére is. Gyanítom, hogy túl vékony kanócot alkalmaztak a gyertyánál, amely hamar elhamvadt az égés során).


Mintagyertyák



Az illatgyertya.hu szerint:

Yankee Candle® Sampler® minta gyertyák
Tökéletes az új illatok kipróbálásához. A Sampler® típusú minta gyertyáink sok különböző dekorációs lehetőséget rejtenek magukban, amikor azokat gyertyatartóinkban használják.

Mintagyertya:

Tömeg 49 gramm
Égési idő akár 15 óra
Méret 46 mm x 48 mm
Teljes ár 650 Ft
Hónap illata 487 Ft
Outlet 390 Ft

Ezek is hozzák a beígért égési időt, egy-két öngyilkos merénylőtől eltekintve, akik megfojtják magukat az olvadt viaszban. Tökéletes lehet viszont mind a viasz minőségének megtapasztalására, mind az illat erősségének tesztelésére, ugyanis van olyan illat, amely már mintagyertyaként is az egész lakást betölti, míg mások nagyon erőtlenek, és így várhatóan nagy gyertyában is így teljesítenek majd.

Bevált illatok: Camomile Tea, Salted Caramel, Cranberry Chutney

Csalódást okozó illatok: Orchard Pear, Mountain Lodge, Sicilian Lemon


Poharas gyertyák



Aromatherapy Spa:

Tömeg 269 gramm
Égési idő 55 - 70 óra
Teljes ár 5990 Ft
Outlet 3594 Ft

Kellően erős, kicsit extrább illat-összeállítású gyertyák, amelyek hozzák a beígért égési időt.

Bevált illatok: Tangerine and Vanilla

Csalódást okozó illatok: -


Poharas (dekor) gyertyák, kis méret:

Tömeg 198 gramm
Égési idő 35 - 45 óra
Méret 81 mm x 85 mm
Teljes ár 3490 Ft
Outlet -

Az illatgyertya.hu szerint:

Yankee Candle® dekor gyertyák
Használja a Yankee Candle® különböző méretű fémfedeles dekor gyertyáit, hogy otthonába modern formavilágot csempésszen. Kapható legnépszerűbb illatainkban. A közepes- és nagy méretű dekor gyertyák könnyen eltávolítható matricával rendelkeznek, hogy a termék még letisztultabb designt varázsoljon az adott helyiségbe.

Eddig egy illatot teszteltem a Dream Garden limitált kiadásból, és már rövid égetés után is betöltötte az egész szobát, majd kicsit később az előszobát is. Az égés problémamentes volt, kellően vastag kanóca volt, amelyet megfelelően visszavágtam az égetések között, és csodás sötétzöld viaszmedencét alkotott (a zöld illatot teszteltem, nem a fent látható kéket, külön bejegyzés is várható róla, bár már kifutott termék, de remélhetőleg jövőre viszontláthatjuk).

Bevált illatok: Garden Time

Csalódást okozó illatok: -

Good Air gyertyák:

Tömeg 170 gramm
Égési idő 30 - 45 óra
Teljes ár 3490 Ft
Outlet 2094 Ft

Az illatgyertya.hu szerint:

Good Air™
Szabadalmaztatott szagsemlegesítő technológia. Közömbösíti a szagokat a levegőben – semlegesítve őket a részecskék érintkezésekor.

Egy illatot próbáltam, az teljesen bevált, igazi friss illatot kölcsönzött az egész lakásnak, mintha épp akkor fejeztem volna be egy nagytakarítást. Váratlan vendégek esetén extrán hasznos lehet.

Bevált illatok: Just Plain Fresh™

Csalódást okozó illatok: -


Vázás gyertyák



Pure Radiance nagyméretű gyertyák

Tömeg 623 gramm
Égési idő 100 - 140 óra
Teljes ár 7990 Ft
Outlet 4794 Ft

Az illatgyertya.hu szerint (régi változat szövege):

Pure Radiance™
Tapasztalja meg a ragyogást és a tökéletes hangulatot, amelyet a Yankee Candle® egy új, exkluzív termékcsaládja, a Pure Radiance™ hoz el otthonába. Élje át a szabadalmaztatott LumiWick™ kanóc által biztosított láng meleg érzését, amely tökéletes légkört biztosít otthonában a család és a barátok számára.

Egységes viaszból készültek, nem az olajcellákat tartalmazó, márványosnak ható viaszból, mint a sima nagyméretű gyertyák. Nemrég megújultak, mert részben fából készült kanócuk lett, ezért a régi változathoz most jelentős árkedvezménnyel lehet hozzájutni. Egyelőre egy illatot égettem, az csodásan teljesít mind viaszmedence, mind égés szempontjából.

Bevált illatok: Key Lime (cso-dá-la-tos citromospite-illat, a legjobb a világon)

Csalódást okozó illatok: -



A Tart®-okra jelen esetben nem tértem ki, hiszen számos tesztben láthattátok már őket, és talán ezek a legkiegyensúlyozottabb minőséget nyújtó Yankee Candle termékek. Egy illatra viszont kitérnék itt gyorsan, ugyanis neki nem tesz jót az elhalványuló illat: a Salted Caramel esetében egyértelműen a mintagyertyát ajánlom inkább, mert így végig megőrzi a tengeri sós jelleget is, míg Tart® esetében a harmadik égetés környékén már csak émelyítő vajkaramella-illata marad.

A gyertyák közül csak jót tudok eddig mondani a nagyméretű üveggyertyákról és a nagy vázás Pure Radiance™ családról, ráadásul ár-érték arányban is itt kapjuk a legtöbbet a pénzünkért. Már a közepes gyertyáknál is megdöbbentő, hogy alig kerülnek kevesebbe, mégis feleannyi égésidőt biztosítanak, ezért nálam a nagyméretű gyertyák, a Tart®-ok és a mintagyertyák lettek a kedvencek.

Emellett az outlet szekcióban egy-két kisméretű gyertyát is beszereztem, hiszen remek ajándék lehet belőlük, illetve volt olyan illat, amelyhez csak így tudtam hozzájutni a kifutás előtt, és arra gondoltam, jó hasznuk lesz a kisebb helyiségek – fürdőszoba, hálószoba – esetében.

Fontos még kiemelnem a viaszmedence átmérőjének tényezőjét, hiszen egy 4-5 cm-es átmérő esetében nem tud akkora felületen párologni az illatanyag, mint a nagyobb méretű gyertyák nagyobb átmérője esetén, ezért nem feltétlenül jelent használhatatlan gyertyát az, ha a nappalinknak csak az egyik sarkát tölti be. Ilyenkor több kisebb gyertya égetésével is remek eredményt érhetünk el, hiszen a felületük összeadódik, és máris erősebben ontják az illatot magukból.

Remélem, hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést, és ha bármi egyéb kérdésetek van, szívesen válaszolok rájuk.

Nektek van bevált YC illatotok?

22 megjegyzés:

  1. Hasznos bejegyzés a javából, köszi! :) Nekem csak három darab tart-om van, és még nem igazán próbáltam őket (a télen elég sokat párologtattunk, és egy kicsit elegem lett belőle...) de tervezem őket mostanában elővenni :) Szerintem írok is majd róla, mert jópofák :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, örülök, ha hasznosnak találtad, ezek szerint megérte a ráfordított időt :-) Nálam megunhatatlannak számítanak az illatgyertyák, folyamatosan ég valami, ha itthon vagyok, bár tény, hogy néha úgy érzem, elég volt az émelyítő süteményillatból, és beizzítok valami virágosat vagy gyümölcsöset, illetve fordítva :-) Várom a bejegyzésedet, hogy Neked mik váltak be :-)

      Törlés
  2. most irigykedek, hogy ilyen sok illatot, méretet kipróbálhattál már. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, sok munkaórám van egy-egy gyertya árában, de még mindig jobb, mint ha pl. cigire költenék :-)

      Törlés
  3. Látom Te is menthetetlenül YC függő lettél, ami valljuk be nem túl nehéz, ha az ember megtapasztalja a minőségét. :) Nagyon átfogó és hasznos bejegyzés volt, köszönjük. Amikor megnyertem az első nagy gyertyámat csak pislogtam, hogy milyen nagy is, annak ellenére,hogy a honlapon fent vannak a méretek, élőben mégis teljesen más. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól látod a dolgot, függő lettem :-D Mekkora mázlista vagy amúgy, hogy nyertél egy nagy gyertyát! Milyen illatokat próbáltál eddig? :-)

      Törlés
    2. Azt le kell szögeznem, hogy régóta imádom a YC gyertyákat, még azelőttről, hogy megjelentek volna a beauty blogokon :) Amiket próbáltam és szeret is: french lavender, ocean blossom, clean cotton, christmas cookie, paradise spice, fluffy towels, merry marsmallow, vanilla lime, vanilla chai, snowflake cookie, lemon lavender, cranberry ice, red velvet, christmas eve, red apple wreath, christmas memories, midnight oasis. Amik annyira nem tetszettek: salted caramel, honey & spice, sugared apple. Amiket nemrég rendeltem és soron következők:garden hideaway, pink sands (IMÁDOM), champaca blossom, turquoise sky, christmas rose, pink hibiskus, black cherry, under the palms, lovely kiku, beach walk, sun & sand, camomile tea. Ezek közül vegyesen vannak a tartok és az üveggyertyák :) És most legutobb megrendeltem egy 3 db-os tart melegítőt is, nagyon szépek, tudom őket ajánlani. :)

      Törlés
    3. Jaj, csak nem a Plum Triple Pack melegítóket? Azokkal én is szemezek egy ideje. :-) Azt hiszem, előrébb kerülnek a listámon a megjegyzésed hatására.

      Jó sok illatot próbáltál, az biztos, na lássuk:
      A French Lavendert folyamatosan figyelem, hátha megint kapható lesz. A Clean Cottont most rendeltem meg nagyméretű gyertyában, mert a hónap illata, A Christmas Cookie Tart-ban volt meg, és nagyon szerettem, a Paradise Spice örök kedvencem, a Fluffy Towels gondolkodás tárgya nálam, biztosan jó az illata, a Merry Marshmallow nekem túl egysíkú volt, de szerintem csak azért, mert a Red Apple Wreath után jött, ami ISTENI!!!, a Vanilla Lime lesz a pótlékom, ha elfogy a most kifutó Key Lime nagy üvegváza, remélem, hasonlítanak, a Vanilla Chai kívánságlistás, a Snowflake Cookie Tart formájában vár kipróbálásra, a Lemon Lavender kívánságlistás, a Cranberry Ice teamécsesknt került Anyukámhoz, és isteni, a REd Velvet-ről lemaradtam, pedig a leírások alapján imádtam volna, a Chirstmas Eve az egyik kedvencem, a Christmas Memories is, a Midnight Oasis-t viszont még egyáltalán nem ismerem.

      Törlés
    4. Nem mertem folytatni, nehogy elvesszen... Tehát: A Garden Hideaway hidegen szagolva olyan, mint a limitált kiadású Garden Time volt, amit imádtam, a Pink Sands nálam is kedvenc lett, a Champaca Blossom kimaradt nálam, a Turquoise Sky kedvenc, majdnem megrendeltem nagyban is, a Christmas Rose nekem kicsit túl erős illat, de ajándékba megvettem egy barátnőmnek, a Pink Hibiscus szintén kicsit túl erősnek tűnt, de még gondolkodom rajta, a Black Cherryt szerettem, de lehetne kicsit extrább, az Under the Palms biztosan az enyém lesz egyszer nagy gyertyaként, a Lovely Kiku szintén kimaradt, a Beach Walk és a Sun & Sand kisméretű gyertaként várja, hogy anyák napi ajándék legyen, a Camomile Tea pedig, hát, tudod: AZ IGAZI!

      A nem bevált illataid közül a Salted Caramel nálam ősszel és télen kívánságlistás lesz, a Sugared Apple-t pedig nem tudom, valahogy nem fogott meg annyira. A Honey & Spice szintén nem, inkább két Red Apple Wreath :-D

      A Lilac Blossoms nevűt egyébként nem ismered? Régóta szemezek már vele, és nem tudok dönteni :-)

      Törlés
    5. Nagyon szépek ezek a melegítők, és nem mellesleg nagyok is. Mondjuk én még nem rendeltem YC melegítőt, eddig a sajátomat használtam, de ez ár-érték arányban nagyon jó és ha nem is kell mind a 3db, el tudod ajándékozni. :)
      Azt hiszem hasonló az izlésünk :) A camomile tea-t a te hatásodra rendeltem meg és nem bántam meg, nagyon jó! :) A fluffy towels-t nagyon tudom ajánlani, tényleg nagyon hasonít a frissen mosott törölközők illatára, olyan tisztaság illat. Szuper! Én azután mertem megrendelni miután a clean cotton nagyon bevált. Talán visszatér majd a red velvet, és akkor csapj le rá, mert nagyon jó! A christmas eve nekem is nagy kedvencem, 2x is utánrendeltem. :) A lilac blossoms nevűt nem ismerem, de így a leírása alapján felkeltette az érdeklődésem. Jövő héten megyek fel Budapestre, akkor szeretnék venni 1-2 nyári illatot. :)

      Törlés
    6. Ó, akkor teljes mértékben rábeszéltél a vásárlásra, én is úgy gondolkodtam, hogy ajándéknak is szuper lenne, hiszen három darab ennyiért már egészen barátságos, bár néha a Müllerben is ki lehet fogni jókat, de ahhoz nagy szerencse kell.

      Örülök, hogy bevált a kamillás javaslatom, Te pedig most győztél meg a törölközős illatról, úgy érzem, ideális útitárs lesz a nyáron a balatoni nyaralóba :-)

      Majd értesíts, hogy milyen nyári illatokra neveztél be, én hármat megrendeltem az új illatokból, kettőről egyelőre lebeszéltem magam, de persze rögtön láttam is egy videóban, hogy mennyire jó az egyikük (Citrus Tango). Nehéz az élet egy függő számára, na :-D

      Törlés
  4. Mennyi illat :) nekem sajna még mindig csak 2 db tart-om van és még nem volt szívem alágyújtani nekik :D pedig már így is isteni az illatuk, hát akkor milyen lenne amúgy :)
    Amúgy mi az a Illuma-Lid? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kis koronaszerű, fém eszköz, amit a gyertya tetejére kell tenni, és mindenképpen szeretnék részletesen beszélni majd a hasznosságáról :-) Nagyméretű gyertyáknál elengedhetetlen, legalábbis nekem nélküle hisztisek. Röviden annyi tudok mondani, hogy véd a huzat miatti lángrángás ellen, és mivel hőt közvetít, egyenletesebben melegszik a viasz vele :-)

      A Tart-okat pedig tessék kipróbálni, mert azóta is várom a véleményedet :-) Ja, és nézd meg, mit válaszoltam Neked a testvajas bejegyzésnél :-)

      Törlés
    2. Áhá értem, hasznosan hangzik, így, hogy írtad sokszor figyelni kell az égésükre :) én erről nem is hallottam még azelőtt, azt hittem csak meggyújtjuk és kész :D Igenis, ráveszem majd magam akkor hamarosan, csak előbb szerzek elemet a gépbe :) És oksi, nézem is :)

      Törlés
  5. YC nagyhatalom vagy, ez tagadhatatlan. :)
    Aki már próbálta és szerencsétlenül épp nem valami gyengébben muzsikáló példányba nyúlt bele, biztosan nem tér vissza a különféle gyengébb márkákhoz, legalábbis szerintem nem lenne sok értelme. Világ életemben sajnáltam, h milyen bénán illatoznak a nagy mennyiségben és meggyújtás nélkül egész szagos Ikeások például, de mivel piromániás család vagyunk, lelkesen vásároltuk. EDDIG. :D
    Értem én, hogy a rendszeres használat sokaknak már szinte luxus, de ha azt nézzük, hogy 1-1 kis minta gyertya időnként mennyi kellemes percet jelent, szinte bármilyen régi pohárba beletehető és nem kell hozzá még speckó kiegészítőket sem venni, mégsem olyan burzsoá dolog... :)

    Biztosan be fogok szerezni a közeljövőben egy nagy gyertyát a Pink sands-ből, változatlanul nagyon kedvelem. Nah meg a már sokszor éltetett kamillás csodát is, én is drukkolok, h visszatérjen a kínálatba! ;)
    A héten most a Sun and sand-et próbáltam, ez is finom és üveggyertyában egész illatos is lehet. Olyan 3/4-edre értékelem intenzitás alapján a minta gyertyát (vagyis a fen említettek simán verik, ill. a téli kedvenc Honey and spice is, de ez is tetszik, biztosan fogok még ilyet vásárolni). :)
    A "buravédő" fontosságát eddig is sejtettem, most pedig te is megerősítettél ebben. :)
    Hűű, ez a citromospite remekül hangzik, megjegyzem magamnak, köszi az ajánlást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, lebuktam, bizony nagyhatalom vagyok :-D Az IKEA-minőség tényleg a közelébe sem ér ennek, egy-egy DM-es gyertya tud kellemes meglepetést okozni néha, de amúgy sem az illatok jellege, sem az erejük a nyomába sem ér a Yankee gyertyákénak. Egyedül a Bomb Cosmetics gyertyái esetében tapasztaltam ugyanilyen minőséget, de azok is gyakorlatilag ugyanilyen árban vannak.

      Amúgy a nagy gyertyák esetében is, ha egy átlagos családot veszünk, akik csak esténként vannak otthon, és mondjuk naponta 4 órát gyertyáznak, egy nagyméretű gyertya kb. egy hónapra elég. Ha kihagy az ember egy-két hétköznapi luxust, pl. nem iszik hiper-szuper kávét a menő helyeken, már meg is van az ára, az Outlet ár pedig tényleg egészen elfogadható.

      A Pink Sands-rajongásodat abszolút meg tudom érteni, bár épp most taszítja le várhatóan a trónról nálam a Honey Blossom. Új még a szerelem, de egyelőre valahogy selymesebb, léleksimogatóbb illatnak tűnik még annál is.

      A Sun and Sand nekem kicsit túl friss illat, de keresztanyámhoz éppen illik, így ő fogja megkapni anyák napjára a Beach Walk-kal együtt.

      A burákról és koronákról pedig mindenképpen írni fogok, mert úgy látom, lenne rá igény, és a tapasztalat tényleg azt támasztja alá, hogy hasznos jószágok :-)

      Ui.: A Key Lime már csak közepes vázaként kapható, ugyanis tegnap megkaparintottam az utolsó nagyméretű vázát :-) Egyszerűen nem elég belőle a meglévő, annyira tökéletes...

      Törlés
  6. Nekem eddig a gyertyával nem volt soha problémám, mindegyik szépen égett. :)
    A tartoknál az a mellékillat szerintem csak a kerámiás égésnél érezhető, nekem üveg tartóban nem volt olyan illata több nap után sem, csak egyszerűen már nem lehetett érezni. :)

    Én nem értem azokat akik tartogatják őket és nem gyújtják meg csak szagolgatják. :D Én nem bírnám ki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nekem sem volt gondom, de ez a csodás őszi illat sajnos duplán kiakasztott. Kár érte, mert amúgy hihetetlen jó illatok áradtak belőle, de majd kitalálok valamit, hogy ne vesszen kárba :-)

      A Salted Caramel Tart esetében nem mellékillatról volt szó, hanem mintha az illat egyik fele eltűnt volna, és csak a sima karamell maradt volna meg. Nem tudom, hogy a kerámia-e az oka, vagy egyszerűen más az orrunk, mindenesetre legközelebb nagyméretű üveggyertyát szerzek be belőle, remélem, őszig nem vonják ki a forgalomból :-)

      Amúgy ha egy-két darabom lenne, én sem tartogatnám őket, de amúgy sok helyen hallottam azt (külföldi gyertyásoktól), hogy jót is tesz nekik a hosszabb tárolás, mert beérik az illat. Nem tudom, így van-e, mert szerintem erre nálam nem lesz idejük, mindenesetre érdekes :-)

      Törlés
  7. Szép kis készlet, meg kell hagyni :) Nagyon megszerettem én is a YC-t, mert érzékeny vagyok az illatokra, ha pedig finom, akkor órákig tudok bennük fürdőzni, megállás nélkül szimatolom őket. Igaz, én még csak tart formájában ismerkedem velük, de biztos vagyok benne, hogy ha kipróbáltam sokfélét, akkor lesz majd kedvencem és abból beruházok egy nagyobb kiszerelésre is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ööö, igen, beismerem, vétkeztem, és felhalmoztam egy rakat, csodásnál csodásabb illatot :-) Kíváncsi vagyok, hogy melyik esetében döntesz majd a teljes méretű megvásárlása mellett :-)

      Törlés
  8. Egyik ámulatból esek a másikba, hogy ennyiféle YC gyertya van! Egyedül a hagyományos üvegeset ismertem, van egy pici Red Apple Wreath sample gyertyám (nekem tiszta Karácsony illat). Még decemberben vettem, hónapokig a polcon dekkolt egy papírzacskóban, kivéve még mindig ugyanolyan erős illata van, mint amikor megvettem, semmit sem változott.
    Nagyon jó illatuk van, habár az áruk egy picit sok, de aki jót akar, annak fizetnie kell. :)
    A poszt hatására kedvet kaptam, lehet, hogy rendelek magamnak, habár jobban szeretem, ha előtte meg tudom szagolni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Red Apple Wreath valóban tiszta karácsony, az egyik legkedvesebb gyertyám, és biztosan azt fogom égetni novembertől kezdve. :-) Ha rendelésre adod a fejed, a Tart-ok elég jó árban vannak, és tesztelés céljából tökéletesek, hogy aztán könnyebb legyen a döntés az üveggyertyákra való nagyobb befektetéshez. Egyébként arányaiban tulajdonképpen nem drágább, mint a máshol kapható gyertyák, mert abból két-három darab nyújtja ugyanazt az illaterősséget, akkor meg már ott tartunk, hogy érdemes egy drágábbat megvenni, mert jobban jár úgy az ember :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.