2014. április 14., hétfő

Kuponmentes Glamour-napok Renivel, na meg a zsákmányok


Mint azt említettem már szombaton, egy csodás napot töltöttem el Reni társaságában, és úgy beszéltük meg, hogy ma írunk róla mindketten, egyszerre időzítve.

Reni elautózott hozzám, és mint kiderült, háztól házig 77 km van közöttünk, ami nem is olyan sok. Nagyon jól esett, hogy eljött, hiszen az általános hozzáállás másoknál az, hogy menjen a vidéki Budapestre, viszont visszafelé ez nehézkes szokott lenni. Holott, ahogy a szombati nap is mutatja, nálunk is van ám élet, és csodás napot töltöttünk együtt a helyi plázában, komolyan mondom, eddig is tudtam, hogy jó az összhang közöttünk, de ez egy tö-ké-le-tes csajos nap volt.

Nálunk indult a nap, bár Muffin majdnem megette Renit, de miután az ajándékba kapott jutalomfalattal meggyőződött róla, hogy talán nem is olyan rossz fej ez a lány, már hagyta magát simogatni, de csak az alább látható, gyanakvó módon. :-D


Schrödinger bezzeg egyfolytában simogattatta magát, és kéjenc fejjel élvezkedett, Reni alig tudta magáról levakarni, amikor indulni próbáltunk.


A plázában aztán mekis menüvel kezdtünk, adtunk az egészségnek, de tudtuk, hogy a shopping során égnek majd a kalóriák rendesen, így aztán a kalóriabomba McFlurry is lecsúszott:


Tényleg elég rendesen lejártuk a lábunkat, és a napot egy kis kávézással zártuk. Reni kapucsínót ivott, én pedig melange-t választottam, mint mindig, hiszen itthon is mézzel iszom már a kávét jó pár éve. Nem Starbucks, de nagyon finom, és még rendes kiszolgálás is járt mellé.


Igazi csajos helyen ittuk meg:


A kocsihoz menet pedig Reni beavatott az önfotózás rejtelmeibe, úgyhogy mostantól várhatóak lesznek az alábbihoz hasonló outfitrészletek:


Alább pedig következik a sok-sok zsákmány, mert van itt előre megbeszélt dolog, ajándékba kapott dolgok, meg aztán a boltokban szerzettek is, hiszen annak ellenére, hogy egyikünk sem akart volna költeni, találtunk jó pár dolgot magunknak mindketten.

Először is kaptam Renitől egy csodás lakkot, mert ő nem érezte magáénak, nálam pedig az aranyláz során rengetegszer szerepel együtt a fehér és az arany:



Aztán egy kézkrémet és egy testápolót is kaptam, mindkettőnek csodás az illata, és az aloe verás kézkrém tegnap már jól is jött, hiszen a bátyáméknál tartott kerty party során eléggé kivörösödött a kézfejemen a bőr.


Az alábbi lakkok a Naillandből vannak, és Reni personal shopper-ként megvette nekem őket, ugyanis ha valamilyen akció van, és megy magának is venni valamit, mindig megkérdezi, hogy én is kérek-e valamit, és így aztán a bűnbe is visz, de nem gond ez, hiszen csodás lakkokra tudtam így lecsapni.

Először is két gyűrött fóliás China Glaze:

Wrinkling the Sheets:



I'm a Chromantic:



Aztán ugye volt A-England-akció is...

Dancing with Nureyev:



Dragon:



Holy Grail:



És az egyik kedvenc szerzeményem, amit Reni vett meg nekem a közös Bijou Brigitte-ezés során, és IMÁDOM, egy nyaklánc:


Aztán egy újabb cicás felső, mert Renire nem lett jó, felpróbáltatta velem, és jól állt, és hát cicás! Nem lehet otthagyni!

Cosmos City

És egy táska, egy újabb táska, de ez annyira én vagyok, hogy velem kellett jönnie, és ráadásul 5500 Ft helyett 3500 Ft-ra leárazva tudtam megvenni:

Cosmos City

Ráadásul még almás-fahéjas Balea testradírt is találtam, szóval ez tényleg az én napom volt :-)


Lett nem tervezett napszemüvegem is, de ez a Ray Ban-utánzat kismadarakkal annyira kis romantikus, hogy Reni jól rábeszélt. Vele egyébként nem szabad szűkös hónapban vásárolni menni, mert szerencsét hoz olyan szempontból, hogy egy rakat jó dolgot talál az ember, és mindenre rá is beszél, de ha van keret, akkor csodás társaságban eltöltött, vihogós-feltöltős nap lesz a dologból.

C&A

Ezekre is ő bukkant rá, Twitter- és Instagram-rajongóknak kihagyhatatlan, ráadásul 290 Ft volt darabja:

New Yorker

Lett kockanyakláncom is, amilyen Reninek van, de felteszem, nem zavarja, hiszen ott volt velem, és biztatott, hogy vegyem meg :-D 990 Ft volt.

New Yorker

Végül pedig 290 Ft-ért egy halom hajgumi, mert abból sosem elég:


Nagyon remélem, hogy mostantól többször tudunk majd találkozni, mert olyan szintű jókedvadagot kaptam, hogy azóta is csak mosolygok, ha rá gondolok. Egy semmilyen extra programot nem tartalmazó, mégis csodás nap volt ez a szombat, és úgy érzem, ezt hamar meg kell ismételnünk, de nagyjából mindegy is, hogy mit csinálunk, csak legyen még sok-sok együtt töltött napunk.

Ti voltatok vásárolni a Glamour-napokon? Miket zsákmányoltatok?

45 megjegyzés:

  1. Mindketten annyira kedvesnek, felszabadultnak és aranyosnak tűntök, hogy mindenképpen elzarándokolok a blogtalira megismerni titeket! Mostmár tényleg muszáj lesz, úgy érzem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de édes vagy, nagyon-nagyon örülnénk, ha tényleg velünk tartanál, mert biztosan nagy élmény lesz, akárcsak a múltkori :-) GYERE!!!

      Törlés
  2. Ez a szinteltolásos macska-lakk fotó ez kész, itt vigyorgok a képeken :)))
    Jajj, nagyon jól éreztem magam, a napszemcsid miatt pedig egy csöpp lelkiismeret-furdalásom sincs és szerintem iszonyatosan cuki ezekkel a madárkákkal! :D
    És igen, legyen ám folyt.köv! :))))))))))))))))))))))))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, pont ott heverésztek, mert nekik ugye más dolguk sincsen, így gyorsan le is csaptam a lehetőségre, bár szerintem utána még órákon át ugyanígy feküdtek :-D A napszemüvegnek pedig én is örülök ám utólag, csak hát na... :-D

      Törlés
  3. Nagyon jó kis cuccok, kb 3 hete vettem én is cicás felsőt Cosmosban, bár másik fajtát, de mikor ezt megláttam (csak púderszínben) eszembe jutottál! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Cosmos jó hely, bár vadászni kell a sok furcsaság között, de kincsekre lehet bukkanni, az tuti :-D Milyen felsőt vettél? A púderszínűről lebeszéltem magam, de így is három szín van belőle, és még a zöldön is gondolkodom :-D

      Törlés
  4. Nagyon jó volt ez a bejegyzés, végig mosolyogtam, amíg olvastam és néztem a képeket. :)
    A cicák és a kutyus annyira édes. *.*
    Klassz dolgokat vettél, a táska nagyon tetszik. :)
    Éééééésss.... úgy néz ki 26.-án ráérek, úgyhogy én is csatlakozom hozzátok a bloggertalira! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy jössz!!! Remélem, nem jön közbe semmi, és Te is gazdagíthatod a csapatot a jelenléteddel. Én már nagyon-nagyon várom :-)

      Törlés
  5. Egyetértek Meával, az ilyen bejegyzések után én is nagyon kíváncsi leszek rátok!
    Az első (kapott) körömlakkra kíváncsi lennék!
    No és ezek a macsekok a háttérben, hihetetlenül édesek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, élőben sem okozunk majd csalódást :-) A körömlakkot pedig megmutatom, amint lesz időm elrendezni a géllakk-ügyet, mert jelentős lenövésem van, de remélhetőleg ez este meg fog történni :-)

      Törlés
  6. A fecskés napszemüveg miatt (is) nagyon irigy vagyok!!! ;) Ilyen hajgumit még nem használtam. Mennyire nyúlnak?
    (btw: én is egy Cosmos-ban vettem táskát, csak pénteken)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a napszemcsi tényleg főnyeremény :-) A hajgumi máshogy nyúlik, mint a megszokottak, valahogy kevésbé gumis érzetük van, és eggyel többször is kell áthurkolnom a szokottnál, viszont tényleg nem töri a hajat, szóval nagyon megszerettem őket :-) Na és Te milyen táskát vettél? Mesélj!!!

      Törlés
    2. Mindenképp ki fogom póbálni ezt a fajta hajgumit.
      Egyszerű világos taska, ha gondolod lesd meg a bejegyzésem: http://sokjokishelyenblog.blogspot.hu/2014/04/glamour-napok-2014.html

      Törlés
  7. kockanyakláncom nekem is van! felveszem a blogtalira jövőhéten, és ha ti is, akkor ikrek leszünk! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, tényleg népszerű ez a kockadesign :-D Nekem még fogalmam sincs, milyen színekben érkezem majd, de ha illik a szerkómhoz, én is ezt veszem majd fel. :-)

      Törlés
  8. A táska a legjobb, nagy táskamániás (is) vagyok! Jöhet bármilyen szín,forma.
    Nagyon szép színe van és a szegecsek is jól mutatnak rajta!:)
    Én is beszereztem a hétvégén egy újabb táskát, helyem már alig a szekrényben de táska mindig jöhet!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy kedvencem a táska ezek közül, és én is táskamániás vagyok :-) Milyen táskát vettél a hétvégén? A szekrényes kérdés egyébként nálam is így van :-D

      Törlés
  9. Jó kis csajos nap lehetett! :)
    A cicák extracukik, és a lakkok is tetszenek, főleg az arany-fehér! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodás nap volt, és nagyon rám fért már egy ilyen... Na, micsoda sikere van az arany-fehér lakknak :-) Remélem, meg tudom mutatni hamarosan :-)

      Törlés
  10. Olyan hajgumi nekem is kell! :) A China Glaze teszteket várom nagyon, az ezüstöt mindenképp szeretném majd beszerezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OK, igyekszem, a fentiek alapján ugyan először az arany-fehér csillámos érkezik, de utána akkor alkotok valamit a CG lakkokkal is :-)

      Törlés
  11. Gyönyörűek a lakkok, főkép az első tetszik. :)
    A cicás póló és a táska is remek választás volt. ;)
    A Baleás testradírról mi a véleményed? :) Szemeztem vele, de végül nem vettem meg. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye,milyen szép az első lakk? Reni azt mondja, nem érezte magáénak, viszont úgy érezte, nekem való lenne, én pedig nagyon egyetértek :-)

      A radír két használat után kedvenc lett nálam. Az illata CSODÁLATOS, és meg is marad a bőrön néhány órán át, az olajok táplálnak, így testápolózás nélkül is csodás selymes a bőröm. A szemcsék amúgy eléggé kicsit, és nem radíroznak nagyon, így akár naponta is használható a radír, de ha hatásos radírozó termékre vágysz, nem ez lesz a Neked való :-)

      Törlés
    2. Ú, hát igazából két radírt keresek: egyet, ami gyengéd és egyet, ami nagyon alaposan radíroz. :) Akkor ez az előbbi lehet. Köszi a választ! (:

      Törlés
  12. Nagyon jól zsákmányoltál! A cicák rendkívül édesek, ahogy szundiznak! :))) A C&A napszemüveg megkérdezhetem, hogy mennyibe került? Előre is nagyon szépen köszönöm! :) Szép napot! xoxo:Yvett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nem írtam oda, sajnálom! 2990 Ft volt a napszemcsi :-)

      Törlés
  13. A hajgumikat is a New Yorkerben vetted? Már olyan régóta vadászok ilyen gumikat, de sehol se találok... Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azok is New Yorkerből vannak, érdemes rájuk lecsapni :-)

      Törlés
    2. Köszi, legközelebb jól meg is nézem őket!(:

      Törlés
  14. Hű a hajgumik nagyon bejönnek, remélem a cicás pólót láthatom rajtad, nagyon sajnálom, hogy lemondtam :'(
    De így kicsit én is ott lehettem a bejegyzéseiteket olvasva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiányoztál is, de remélhetőleg pótoljuk majd :-) A cicás felsőt pedig biztosan felveszem majd valamikor :-)

      Törlés
  15. De jókat vettél, a cicákok és a kutyesz is dögaranyos...Nagyon átjön, hogy tényleg jól éreztétek magatokat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg jól sikerült nap volt, reméljük, a nagycsoportos tali is hasonlóan jó lesz :-) Gyere el, ha tudsz :-)

      Törlés
  16. Hű mennyi szuper dolog, biztosan remek nap lehetett :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jól sikerült :-) Ha ráérsz, tarts velünk 26-án, mert bár többen leszünk, biztosan jól sikerül majd :-)

      Törlés
  17. Ó, de szuper szerzemények, a cicás felső mindent visz, de a leopárdos napszemüveg (idén én is erre a mintára kattantam rá), és a gyűrűk is nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a cicás felsőt fel kellene írni receptre minden cicarajongónak :-) A napszemüveg meg annyira tökéletesen illik az arcomra, hogy nem lehetett otthagyni, na :-)

      Törlés
  18. Szuper nap lehetett :) Nagyon szép kis dolgokat szereztél be, az A-England lakkoknál pl. enyhe irigység tört rám :D és a cicusok haláliak a háttérben! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az A-England lakkok nálam is nagy sikert arattak, remélem, lesz még ilyen 30%-os akció :-) A cicusok meg hát, na... szoborszerűen alszanak egész nap, annyira irigylem őket :-D

      Törlés
  19. Szuper dolgokat szereztél:) Ezek a csajos napok a legjobbak :)) Kata
    mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem is jó kis zsákmány lett :-) A blogod pedig nagyon tetszik, ha varázsolsz oda e-mailes vagy blogspotos lehetőséget, szívesen fel is iratkozom :-)

      Törlés
    2. Köszönöm a dicséretet!:-) A lehetőségek reményeim szerint már adottak :-) még gyakorolni kell :-)

      Törlés
    3. Fel is iratkoztam e-mailben, ugyanis máshogy most nem enged, mostanában sokszor hisztis a rendszer :-)

      Törlés
  20. Sszupi zsákmány. :) Az a macskás póló annyira cuki. :D A bőrradíros tusfürdőnek mennyei illata van. :3 És mennyire cuki már ahogy a macskák ott alszanak a háttérben. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.