2014. április 1., kedd

Blogtalálkozó Budapesten – tarts velünk!

A múltkori találkozó képei

Újra blogtalálkozó a Hármas Fogattal: Reni, Eleni és jómagam szeretettel várunk mindenkit, aki eltöltene egy csajos, dumcsizós délelőttöt, némi vásárolgatással megspékelve.
 
Ha a decemberi találkozó tetszett, vagy éppen lemaradtál róla, most mindenképpen gyere, és hozd el azokat a sminkcuccokat és körömlakkokat is, amelyeket már meguntál/nem használsz/a perifériára sodródtak, hogy egy kis cserebere során új gazdára találhassanak.
 
Ha felkeltettük az érdeklődésedet, az alábbi linkre kattintva jelentkezz, mi várunk szeretettel! :-D

Helyszín: Deák Ferenc tér - Starbucks kávézó
Időpont: 09:30

Ha később érkeznél, írj egy e-mailt a djkatybeauty@gmail.com címre, és egyeztetjük a továbbiakat.

Ugye ott leszel Velünk? :-)

25 megjegyzés:

  1. Nagyon remélem, hogy erre már el tudok menni :)

    VálaszTörlés
  2. Még szép! :)) Be is írtam a naptáramba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajdevárom!!! Kíváncsi vagyok, most milyen lakkokra fogok vágyni a körmeid láttán :-D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Póni <3 Már be is raktam :)

      Törlés
    2. Panni, mi is nagyon vártuk, és szuper, hogy megint ott leszel velünk!!!

      Törlés
  4. Már Renihez is írtam, hogy 100000%, hogy megyek :) Lemaradtam a múltkoriról, de mostmár aztán semmi nem állíthat meg, ott a helyem, hogy megint idétlenre röhögjük magunkat, no meg hogy megismerkedjek más bloggerekkel is :) Már alig várom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy el tudsz jönni, ott a helyed :-)

      Törlés
  5. Biztos nagyon jó lesz, majd irigykedek megint a képes beszámolónál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig olyan jó lenne Veled is találkozni egyszer. Azért csak összejön, nem szabd feladni a reményt, nem igaz? :-)

      Törlés
  6. Egyértelmű,hogy megyek!:D Én az előzőn is jól éreztem magam.:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretnék menni, remélem nem jön közbe semmi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, olyan jó volt a múltkor is találkozni Veled :-)

      Törlés
  8. :( Akkor van Anyukám szülinapja, pedig szívesen mennék. De érezzétek nagyon jól magatokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom, hogy így belenyúltunk, de biztosan lesz még ilyen a nyáron is, és akkor remélhetőleg el tudsz majd jönni :-)

      Törlés
  9. Jaj, de jó, hogy lesz! *-* A decemberire sajnos nem tudtam elmenni és azóta várom, hogy meghirdesd/hirdessétek megint :D Nagyon boldog vagyok, hogy erre most el tudok menni, jejj :))

    VálaszTörlés
  10. Ha a munka nem szólít el, ott a helyem! ;) Végre... ^^

    VálaszTörlés
  11. Nyilván megint ki kell maradnom, pedig úgy mentem volna decemberben is... :(

    VálaszTörlés
  12. Beírtam a naptáramba, remélem nem jön közbe semmi és akkor én is jövök! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.