2014. április 15., kedd

Manikűrvadász 8. – Nyuszis mani Fruh alkotása alapján


Immár második alkalommal jött ki úgy, hogy a Manikűrvadászban, ebben a szuper, IsaBella által kitalált kezdeményezésben Fruzsi blogja alapján kellett alkotnom valamit. Az előzőt itt tekinthetitek meg.

A mostani választásom egy húsvéti témájú mani lett, mivel hihetetlen módon már jön is a nyuszi a hétvégén. Fruzsi verziója így néz ki:



Én pedig pasztellben álmodtam újra, a Barry M tollaim segítségével. Emellett a pöttyözést is megvariáltam kicsit, de legközelebb pontozóval készítem majd el, hiszen úgy egységesebbek lennének a pöttyök. Ja igen, merthogy annyira tetszik, hogy húsvétra ismét megalkotom majd.


Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

Ti milyen manit terveztek húsvétra?

33 megjegyzés:

  1. Ez eszméletlen aranyos O.O Nagyon tetszik, igazi Húsvéti manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. :) nagyon jópofa a nyuszkó amit festettél!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lett a nyuszi :) Ezekkel a színekkel tavasziasabb :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édi lett az a nyuszii!:))

    VálaszTörlés
  5. Hihi, milyen jó választás volt húsvét környékén :) Nagyon cuki lett!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon aranyos lett, tiszta húsvéti. :) Ügyes vagy. ;))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon cuki ez a nyuszika! :)
    A színválasztás szerintem szuper húsvétra, ha lesz időm, én is elkészítem hétvégére!

    VálaszTörlés
  8. Szürke és rózsaszín, a tökéletes páros :) Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  9. Annyira cukiiiii *-*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon cuki, ahogy befigyel a nyuszkó! ^^

    VálaszTörlés
  11. Köszi, lányok! Igazából könnyű dolgom volt Fruzsi nyuszkója alapján, a színek pedig valahogy természetesen jöttek nekem, így igazi csajos-ünnepi mani lett :-)

    VálaszTörlés
  12. Jaj de édes az a muszmusz :D Ügyes! :D

    VálaszTörlés
  13. aranyos lett nagyon, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  14. cuki lett, akárcsak az eredeti :)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm! Jó alapanyag folt Fruzsi manija :-)

    VálaszTörlés
  16. Kis cuki lett, imádom! :) Amúgy nagyon tetszik a gyűrűs ujjadon lévő alaplakk színe is! :)
    Áldott húsvétot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  17. óóó mennyire kis éédes!! *-* megzabálom!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.