2013. november 11., hétfő

Októberi testápolási kedvencek – videó

Vicces dolog, amikor két napon át próbálom feltölteni a videót, és különböző technikai hibák adódnak. Az első, hogy fent van, de van benne horrorokat idéző ijesztő susogás, a másik pedig, hogy még a feltöltés előtt az alábbi képernyő fogad:


Zseniális, de tényleg. Eleve, ez az „A manóba!” felkiáltás, aztán pedig a tanács, hogy keressek fel másik oldalt. :-D

Na de a lényeg:
Link: http://www.youtube.com/Októberi testápolási kedvencek


Reni blogja:
http://njoythestyle.blogspot.hu/

Nos, vannak közös kedvenceink?

6 megjegyzés:

  1. Voltam a Blaha plázában, hátha nyitva az YR, erre átköltöztetik a boltot, nekem se lesz makadámdiós tusfürdőm úgy érzem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha mégis találsz, vegyél nekem is egyet, mert komolyan az egyik eddigi legjobb :-D

      Törlés
  2. Ó de édes vagy hogy szóba és írásba hoztál, nagyon szépen köszönöm!!!!!!! :))) És külön örülök, hogy ez az E-vitaminos csoda másnak is használ rajtam kívül! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó kis termék, az tuti, úgyhogy nagyon köszönöm az ajánlást :-)

      Törlés
  3. Én konkrétan szerelmes vagyok az Yves Rocher tusfürdőkbe.:) Ezt a makadámdiósat is nagyon eltaláltak!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.