2013. november 14., csütörtök

Blogtalis zsákmányok

A tegnap elregélt blogtalin szert tettem néhány szépségre, amelyek részben születésnapi ajándékok lesznek (magamnak, de másoktól), de azért persze lefotóztam őket, hogy megmutathassam Nektek.

Velem jött két Golden Rose Impression lakk. Ezek már akkor is főnyeremények lennének, ha csak pálcikákat tartalmaznának, ám még holo csillogást is csempésztek beléjük.

  
Az alábbiak viszont éppen a matt csillámok miatt tetszettek meg; sajnos fekete színben nem volt :-(


  
A régóta áhított Catrice-lakk, az I'm Dynamite:



Ebbe a boltba Reni vitt be, és ékszerek szempontjából veszélyesnek bizonyult... Először is nyílvesszők, mivel T. íjászkodik:



Aztán 'love' feliratú nyaklánc, amelynek fényében a fentiek akár a szerelem nyilai is lehetnek:



Valamint két, a fentinél egy lehelettel hosszabb nyaklánc, amelyek így együtt is hordhatók vele:




Makadámdiós tusfürdő ugyan nem volt az Yves Rocher-ben, de jött a lila rizses (hehe) és a marcipánillatú mandulás. Két nagyobbat is vettem habfürdőnek, egy kókuszos és egy olívaolajos, majd lesz róluk szó videóban, remélhetőleg a kedvencek között.



Ti vásároltatok mostanában valamit?

36 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek a véleményedre, főleg a mandulás miatt :D A lakkokkal majd maniiit *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik lakk már fent van a körmeimen, holnap lesz bejegyzés :-)

      Törlés
  2. Csodás lakkok <3 szép nyakláncok!

    VálaszTörlés
  3. A lakkok isteniek, de a kedvencem a nyilas fülbevaló! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, majd fel is veszem az egyik videóban :-)

      Törlés
  4. A lakkok és a nyakláncok nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örülök, hogy rájuk találtam :-)

      Törlés
  5. Látod, milyen helyekre viszlek én be Téged? :)))))) Amúgy egyik legkedvencebb (csak szééép magyarosan) boltom a Bershka! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tudtam volna még ott vásárolni, csak a bank szakadna rám :-D

      Törlés
  6. Oh, az a Catrice lakk de mesés! :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan kis télies-fagyos, úgyhogy remélem, felkenve is szép lesz :-)

      Törlés
  7. érdekesnek tűnnek. majd képeket élesben! :D mármint a lakkokról

    VálaszTörlés
  8. fülbevalóóóóó.óóó!!!! jöhetnek a lakk tesztek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy mások szerint is ilyen szép. A lakkok jönnek már holnaptól :-)

      Törlés
  9. Épp ilyen mandulás tusit használok :) Nemsoká el fog fogyni :( Szép lakkokat vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, én is szeretni fogom a tusot, de Yves Rocher-ban még nem kellett csalódnom :-)

      Törlés
  10. Szépségek! :) Na ilyenkor szeretnék én nagyon Bp-hez közel lakni. :)

    VálaszTörlés
  11. De szép lakkok, nagyon várom a teszteket róluk :)

    VálaszTörlés
  12. a rizses YR-t én is megvettem, de üvegben más illata van, mint használva.. kézmosáshoz használtam el, de rosszul voltam a szagától :D a nagy tusikra kíváncsi vagyok, a két nyári limitált kiadást vettem meg belőlük, istenségesek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez az illatprobléma nem hangzik jól :-( A nyáriak milyen illatúak voltak?

      Törlés
  13. De szupik az ékszerek! :) A lakkokról természetesen tesztet kérünk! :)

    VálaszTörlés
  14. a GR Carnival lakkokra kíváncsi leszek, mert már én is nézegettem őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem közülük választottam most, de a legközelebbi manimban legalább egy szerepel majd :-)

      Törlés
  15. Oh de sok szép dolog. *.* A lakkokra nagyon kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép lakkokat válogattál össze! *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.