2013. november 21., csütörtök

Pixi Mod paletta – képek, színminták és vélemény

Még augusztusban mutattam ezt a palettát egy videóban, és nem sokkal utána a színminták is elkészültek, de a teszt a blogon elmaradt. Azóta a táskás videóban már volt rajtam vele smink, és nap mint nap használom, így a színminták mellett véleménnyel is tudok már szolgálni.

Cuki papírdoboz

Nagyon pasztellzöld külső

Természetes fény

Vaku

A színmintáknál már látszik, hogy inkább visszafogott színekről van szó, nem pedig Sleek-féle hiperpigmentáltságról:

Lámpafény

Természetes fény

Vaku

Az utolsó két szín nagy kedvenc, így közeli kép is van róluk:

Természetes fény

Vaku

Nos, a használat során is azt kellett megállapítanom, hogy még Color Tattoo használata esetén is csak visszafogott színekről van szó, elég nehéz igazán drámai sminket készíteni vele. Hétköznapokra viszont ideális, mert a visszafogott smink a helyén marad, és nem fakul, feltéve, hogy jó alapot használunk hozzá.

A palettát Edittől vásároltam, akinek a blogját továbbra is csak ajánlani tudom:
http://barbeautysale.blogspot.hu/

16 megjegyzés:

  1. Szép színek nekem tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nekem is, csak hozzászoktam már a Sleekhez :-)

      Törlés
  2. Nagyon szépek a színei, nem is árt, ha az embernek van natúr színekből álló palettája :) Amúgy ezeknek a palettáknak a csomagolása nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon bejön, csak félek, hogy meddig bírja majd széttörés nélkül, mert annyira kis vékony, hogy valamelyik szín lehet, hogy feladja majd. De ne legyen igazam :-)

      Törlés
  3. Nagyon tetszenek a színei! Ha nem lenne olyan sok natúr palettám, bizony elgondolkodnék, hogy megvegyem :-)
    Hétköznapra tökéletes lenne - mondom ezt úgy, hogy erős burgundi sminkben ülök épp a monitor előtt, de ma kivételesen ehhez volt kedvem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, rajtam pedig erős türkiz smink volt ma :-D

      Törlés
  4. Szerintem szuper ez a paletta, hétköznapra tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  5. Ilyen palettát vadászok már egy ideje a hétköznapokra, de sehol nem találok és a netes rendelésről még mindig tartok...:-s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon tudom ajánlani Edit blogját, mert tényleg megbízható, és mind elveszett, mind sérült termék esetén nagyon segítőkész :-)

      Törlés
  6. Szerintem is nagyon szépek a színei, hétköznap én is ehhez hasonlókat használok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszenek, és hétköznap, főleg rohanós reggeleken tökéletes választást jelentenek :-)

      Törlés
  7. Imádom a színeit, kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  8. Szépek a színek, bár nekem ezek nagyon haloványak, nem túl meggyőzőek :\ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is a visszafogottságuk a bajom :-(

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.