2013. november 20., szerda

Sellősített Rimmel, avagy az őszi sellőmanikűr

Van nekem egy kifejezetten őszi kék lakkom, a Rimmel Stormy Skies, amelyet itt mutattam zsákmányos bejegyzésben, na meg hátravan még néhány Golden Rose lakk tesztje, amelyeket itt mutattam, így arra gondoltam, összehozok két lakkot, és meglátjuk, mi jön ki belőle.

Rimmel Stormy Skies és Golden Rose Jolly Jewels 114
Természetes fény

Vaku

A Rimmelből két réteg került mindegyik körmömre, majd a középső két ujjamra két réteg Golden Rose-t kentem. Jelentem, a Rimmel lakkok ecsete annyira jó, hogy semmit nem kentem mellé. Az alábbi kép, akárcsak a nálam látható összes, utólagos munkálatok és javítások nélküli körmöket mutat.

Természetes fény

Vaku

Direkt homályos természetes fényes fotó

Természetes fény

Vaku

Csillámtenger közelről.

A Golden Rose lakkjáról azt érdemes még tudni, hogy a piros pálcikák bizonyos fényviszonyoknál holo hatást is mutatnak, úgyhogy hétfő este óta elég sokat nézegetem a körmeimet...

Nektek hogy tetszik? Belefér az őszi manikűrökbe egy kis sellőhatás?

26 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép lett, jó kis páros! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépséges! :) Imádom az ilyen sellős lakkokat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából miattad hívom már őket én is így :-D

      Törlés
  3. ez a rimmel lakk nagyon tetszik. a golden rose nekem kicsit sok,de ettől függetlenűl tetszik a manikűröd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Nekem meg soha nem sok, ha csillogásról van szó, de tény, hogy a Rimmel önmagában is csodaszép a borús eget idéző színével (tényleg találó neve van :-))

      Törlés
  4. olyan jó kombinációkat találsz ki. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igazából kicsit talán túl biztosra megyek, és néha kitalálhatnék extrémebbet is, de ez az én színpárosítási mániám eredménye :-)

      Törlés
  5. Szép lett, tetszenek együtt :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem abszolút elmegy őszinek. Nekem is van egy hasonló Essence szürkés kék lakkom amit szeretek ebben a párás időben hordani. Nagyonjó lett ez a mani tetszik ez a két lakk együtt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy Neked is bejön. Mi a neve annak az Essence lakknak?

      Törlés
  7. Juj, de szép! Pedig nem is szeretem a kék lakkot, mégis begyere :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt hiszem, ez egy olyan kék, ami jó kezdés lehet egy amúgy nem kékmániásnak is :-)

      Törlés
  8. Nagyon jól illik ez a két lakk egymáshoz.:)
    Nekem nagyon tetszenek így együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy Neked is tetszik. Biztosan lesz még mostanában hasonló, csak más színkombinációban :-)

      Törlés
  9. Nem csak a manikűr, de a cím is nagyon ütős:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy azt is értékeled, gondoltam, ne legyen már olyan snassz :-)

      Törlés
    2. Hát tök jogos! Különleges lakkhoz különleges cím!:)

      Törlés
    3. Ja, meg alap, hogy éértékelem! Voltam grafológusnál... le sem ülök még, erre: Maga nyelvész? Jézus....

      Törlés
  10. Nagyon klassz manikűr lett, tetszik! http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/11/i-have-received-awards-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  11. Az lemaradt hogy díjat kaptál tőlem: :) http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/11/i-have-received-awards-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  12. Jó kis páros! Tényleg sellős! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma fájó szívvel lemostam, de imádtam minden egyes nap, amikor a körmeimen volt. :-)

      Törlés
  13. Wow! ez igazán gyönyörű mani volt! *.* én is beszereztem két JJ GR lakkot, már alig várom, hogy kipróbáljam őket. ^^
    Díjat is szeretnék adni: http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/11/sokoldalo-blogger-dij.html

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.