2013. november 24., vasárnap

Catrice I Want That! – smink és vélemény

Még a hét elején említettem, hogy a decemberi Marie Claire-hez egy első benyomásra szupernek tűnő paletta jár ajándékba. Tegnap sminkben is teszteltem, így ha kíváncsiak vagytok, vajon bevált-e, olvassatok tovább.

Természetes fény

Természetes fény

A színek mélysége a legjobban ezen a vakus képen látszik

Közeli kép, természetes fény

Emlékeztetőül a paletta:


A belső szemzugba és a szemöldök alá a legvilágosabb szín került, a szemhéj középső részére a zöldes szín, a külső V-ben a barnával mélyítettem, és végül a szempillatövekbe a sötétkékesszürkés szín került. A pirosító a Rimmel 001-es, Santa Rose árnyalata, a rúzs pedig az Avon Ultra Colour Rich termékcsaládjának Pink Cuddle nevű matt árnyalata.

A smink egyébként rendkívül tartós volt, mert délben készült, és este nyolckor még teljesen vállalható volt, csupán néhány csillám hullott alá a legvilágosabb színből. A szemhéjalap ezúttal a NYX HD volt, amelyet már említettem többször is, és most ismét jól tartotta a sminkemet. Valószínűleg nem mindegy, éppen milyen állapotban van a bőröm, illetve hogy milyen fajta szemfestékkel használom, mert jelentős különbségeket fedezek fel a tartósságában időről időre.

Összességében tehát: jó kis paletta ez, jól kihasználható, tartós színekkel, így ha találtok még a magazinból, mindenképpen javaslom a megvásárlását.

Nektek van Catrice palettátok? Ha igen, szeretitek, vagy csalódást okozott?

19 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a smink, jól áll!!!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett! Én még csak a barnát és a világos árnyalatot használtam, azok is
    tartósak.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a sminked, gratulálok! És tényleg, irtó jól állnak ezek a színek. Én épp ma csaptam le az újságra, az utolsó olyan példányt csíptem meg, amiből nem lopták ki a palettát...

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a szemhéjpúder! :)
    Nagyon jól áll ez a smink amit készítettél magadnak! :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj, nagyon szép ez a smink, olyan jól áll! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűen áll a smink! :))

    VálaszTörlés
  7. Szép lett a smink! :) Én még nem vettem meg, de nem is bizti, hogy meg fogom :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép lett! kapható még az újság?

    VálaszTörlés
  9. Szép lett! Én is kipróbáltam már, tetszenek a színei :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett a szemsminked, de nekem egy leheletnyivel kevesebb pirosítóval és egy picit hangsúlyosabb szemöldökkel jobban tetszett volna. ;)

    Én pénteken csaptam le rá, még nem tudom mi lesz a sorsa, lehet hogy nyeremény lesz majd a blogon. :)

    VálaszTörlés
  11. Ez szépséges lett! :) Nagyon szép vagy Katy.. :)

    VálaszTörlés
  12. Nálam ez kimaradt, mostanában nem nagyon járok újságos boltba, mert épp "papírtalanítom" az otthonunkat :-)
    Persze ha véletlenül meglátom még valahol és nem túl drága, lehet lecsapok rá, mert nagyon jók a színi, nagyon jól áll Neked ! :-)

    VálaszTörlés
  13. Én is megvásároltam a MC-t. A paletta viszont annyira nem nyűgöz le. Szörnyen porzik az egész. Előbb a szemsmink és csak aztán jöhet az alapozás. A színek annyira nem lennének rosszak, de én annyira nem vagyok oda ezért a színvilágért. Egynek elmegy.

    VálaszTörlés
  14. Én is megvettem ma az MC-t, és nekem tetszik is a paletta. Szép színek találhatóak benne, és ebben az árkategóriában nem beszélhetünk rossz termékről. Nyílván nem egy MAC :)
    Ha érdekel valakit, nálam is van swatch bejegyzés erről a palettáról, szerintem elég jól pigmentált színek. :)
    Nagyon jó lett a sminked :)

    VálaszTörlés
  15. Ez a smink tökéletes neked! Ez áll a legjobban!!!!!!!!!!!!!!!4 Gyönyörű vagy!
    Nekem van 2 másik catrice palettám. uúgy vagyok velük, mint ezzel. Van benne nagyon jó, de van benne...háááááát

    VálaszTörlés
  16. Nekem is megvan ez a paletta, örülök, hogy végre találtam tesztet is. :) Nagyon tetszenek a színei, de eddig még csak futtában próbáltam ki...

    VálaszTörlés
  17. Hú, nagyon szép lett ez a smink, és nagyon jól áll! Karácsonyra is nagyon jó lenne! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.