2013. november 18., hétfő

Manikűrvadász, 5. forduló – Viki manikűrje alapján készült körmök

Nagyon régóta részt veszek már a Manikűrvadász fordulóiban, mert szuper ötletnek tartom. Annak idején még IsaBella indította útjára, és minden fordulónak más a házigazdája azóta. A mostaninak Viki, a Cheap and Chic Look blog írója, és ráadásul pont az ú manikűrjeiből kellett választanom ebben a fordulóban.






Eredeti manikűr:



A manikűr alapja Viki szuper csillámmozaikja, amelyre én biztosan nem lennék képes, így a pontozós technika átgondolása után inkább díszítőlakkal rajzoltam egy szívet, majd kétféle csillámos lakkal vittem bele csillogást. Aztán lefotóztam a tegnap látott sminkkel együtt is, mert úgy éreztem, illik a rúzsomhoz:



A korall körömlakk egyébként a tegnap már bemutatott kanadai ajándéklakk, mert szerelmes vagyok a színébe, és külön tetszik, hogy míg természetes fényben visszafogott kis korall, vakuval már-már neonba hajló a színe.

A többiek munkái:






25 megjegyzés:

  1. nagyon jól sikerült! :) az a rózsaszín pedig tényleg nagyon szép lakk! *.*

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó kép nagyon aranyos :-)
    Jó lett a manikűr, ez az alapszín gyönyörű és a manikűr is tök jó lett!

    VálaszTörlés
  3. tényleg nagyon illik a rúzsodhoz :) a szivecske pedig állati ari lett ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett ez a manikűr.:)
    Csodaszép ez a pink lakk.A szívecske meg nagyon aranyos.:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, mikor fehér alapon van egy minta, főleg ha rózsaszín és szivecske ::):) nagyon szépre sikerült! :)

    VálaszTörlés
  6. Hogy ez mennyire jóóóóó! :D Olyan kis romantikus hatása van *.* Imádom! :)

    VálaszTörlés
  7. Mindkettő nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. De jól néz ki, annyira cuki ^^

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a lakk! és nagyon cuki lett a szívecske. :))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó, mindkét változat tetszik, Vikié nyáriasabb szín :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon kis édes lett :) Gondolom a színek és a szívecske miatt juttatta eszembe a Valentin napot :)

    VálaszTörlés
  12. de kis szép!!! *-* nagyon nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  13. hát ezzel a szívecskéssel megvettél kilóra :))))

    VálaszTörlés
  14. Édi-bédi lett ez a mani :))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  15. Jajj, nagyon szép lett, az a korall színű lakk annyira passzol hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, bár nekem továbbra is a Te változatod tetszik jobban :-)

      Törlés
  16. Köszönöm lányok, örülök, hogy Nektek is tetszik! Nekem Viki verziója jobban bejön, de ahhoz tényleg nem lenne türelmem :-)

    VálaszTörlés
  17. ez nagyon tetszik, szép lett:))

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörű alkotás lett, nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.