2013. november 2., szombat

Párbaj – korall lakkok

Korall lakkok terén nálam minden az Avon Coral Reef-fel kezdődött, és sokáig ő volt a tökéletes korall lakk számomra. Mostanra viszont több testvére is lett, és mindet másért szeretem.

Sally Hansen Kook a Mango, Sleek Deep Coral, Max Factor Flusehd Rose, Avon Coral Reef
Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

A Sally Hansen már egy rétegben tökéletesen fed, de a biztonság kedvéért kettőt kentem, a Sleek két rétegben mutat jól, és egy leheletnyi narancsos árnyalat fedezhető fel benne, a Max Factor T. rondalakkos ajándéka volt, de én imádom, és nagyon feldobja a hideg gyöngyházfény, és a legszerényebb, legcsajosabb az Avon lakkja.

Azt hiszem, ez az a szekció, ahol mindegyik lakk jelenléte indokolt, mert mindegyik más egy kicsit. Már csak a nyár hiányzik hozzájuk...

Nektek van kedvenc korall lakkotok?

18 megjegyzés:

  1. .korall szin mindig johet..:) Kedvencem a Revlon Craving Coral.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, Revlon... De jó Neked, hogy szert tehetsz rá :-)

      Törlés
  2. Gyönyörű az összes!! Imádom ezt a színt lakkban, ruhában mindenben! :) Nekem az első korallos lakkom a Moyrától volt, amikor még ez a szín úgymond "nem volt divat"! Ő valami csodálatos! Ha érdekel az árnyalata, akkor megpróbálom felkutatni! :) Sokat használtam a Lovely moulin rouge kollekcióból való lakkot és szerintem az essence off to miami árnyalata is korallos, na ő is kedvencem volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon megköszönném, ha megnéznéd a számát! Moyráék lakkjai nagyon jók :-)

      Törlés
  3. Nálam ezek közül egyértelműen a Sally Hansen nyert :D Bár a Coral Reef nálam is nagy kedvenc, mostanában ha korall-kedvem van, a Wet n Wild Heartwave kerül elő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sally ráadásul szuperpigmentált is. Wet 'n Wild lakkra hol tettél szert?

      Törlés
  4. nekem még mindig a Coral Reef a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  5. nekem az Avon tetszik legjobban:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek, nem is tudnék közülük választani. Nekem a kedvenc korall a Seche - Corall.

    VálaszTörlés
  7. Az a Sleek lakk nagyon nagyon szép *-* Nem is tudom, hogy van e korall színű lakkom, talán egy-két Catrice. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, pedig biztosan jól állnának Neked is :-)

      Törlés
  8. Az Avonos tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  9. A Max Factor lakkja nekem is megvan, tavaly nagyon rákaptam én is a korall lakkokra és beszereztem egy párat. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.