2013. november 19., kedd

Körömlakkzsákmányok a Rossmannból

Bár a most bemutatott lakkokat több mint egy hónapja vettem, a legtöbből még most is láttam a helyi Rossmann leárazott termékes részén, úgyhogy van esélyetek lecsapni rájuk.

Rimmel Spring Yellow, Posh Trash és Sage Green299 Ft-os darabáron jöttek velem,
és a zöld már szerepelt is a blogon egy NOTD bejegyzésben itt.
Nagyon remélem, hogy a másik kettő is a megszokott Rimmel-minőséget hozza majd,
mert nagyon elégedett vagyok velük, még ha a hamvasító sampon be is mattítja őket...

Essence Hop on! Hop off!, Rimmel Aye, Aye, Sailor és Evelin zöld lakk – az első
kettő 299 Ft volt, míg az Eveline, amely amúgy nem is kapható nálunk, 99 Ft-ért
jött haza velem. Az első kettőről egyébként abszolút Thimmyke ugrik be:
a rózsaszín a cuki színe miatt, a sötétkék lakkot pedig nála láttam először itt.

Essence Metal Glam fedőlakk649 Ft volt, és az eddigi blogbejegyzések alapján nagyon jól teljesít, de nálam még hátravan a tesztje.

Üvegen keresztül nagyon szimpi...

Nektek megvan valamelyik lakk ezek közül? Ha igen, elégedettek vagytok vele?

22 megjegyzés:

  1. Jaj Katy, lakkstop idején ilyeneket mutogatsz nekem?: D szép mind! Ezt az Essence fedőt lehet még kapni nálatok? Nálunk sehol és éppen vadászom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálunk még elég sok példány van szerencsére :-)

      Törlés
  2. A Posh Trash lakk nagyon tetszik!
    Az Essence fedőlakkon gondolkodom - már egyszer visszatettem a polcra, hogy van hasonlóm, de hát karácsonykor sok ilyet használok, lehet mégiscsak elkélne :-)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Igyekszem, igyekszem, de a mostani sellőset egyelőre nincs szívem lemosni :-D

      Törlés
  4. Imádni fogod az arany fedőt :)))

    VálaszTörlés
  5. Rimmel lakk-vadászatra kell indulnom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó kis lakkok, úgyhogy szerintem is csapj le néhányra :-)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Nekem is tetszenek, de fura, mert pont a bronzoshoz valahogy nincs most kedvem. Na majd ha jön a karácsony!

      Törlés
  7. Az arany fedőlakkra kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A múltkor már majdnem őt kentem fel, de aztán eltérített a sellős Golden Rose :-)

      Törlés
  8. Szupi zsákmány. :D Tényleg nagyon Timis a kis rózsaszín csoda. :D Nagyon bejövős a színe. a 99 Ft-os lakkot meg vétek lett volna otthagyni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira Hozzád illő! Nem tudom, mikor kerül majd sorra, de nem volt szívem otthagyni, még ha nem is most van szezonja. Az Evelin lakk árán meg dobtam egy hátast :-)

      Törlés
  9. Jujj de szép mind! :) Az Essence pink lakkja nekem is megvan :)

    VálaszTörlés
  10. A Metal Glam lakkba beleszerettem mostazonnalrögtön:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak ilyen végzetes szerelmek lakkokkal, ismerem az érzést :-D

      Törlés
  11. A Rimmel lakkok remélem, hogy meg fognak száradni, nem úgy mint az én krémes lilám. Számolj be róluk mindenképp! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.