2013. november 21., csütörtök

Zsákmányok – leárazott OPI lakkok a Müllerből

Kb. egy hónapja zsákmányoltam néhány OPI lakkot a Müllerben, méghozzá akciós áron. Másnap még visszamentem volna még egy színért, de addigra egy darab sem volt. Úgy tűnik tehát, hogy jókor voltam jó helyen, így szert tehettem az alábbi szépségekre:

Természetes fény

Vaku

A miniszett 2995 Ft-ba került, az alábbi két teljes méretű lakk pedig 1495 Ft/db áron került hozzám:

Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

A Eurso Euro egy Rimmel lakkal fog birokra kelni nálam párbaj keretében, a Ski Teal We Drop viszont tudtommal még nem rendelkezik vetélytárssal a gyűjteményemben, de majd meglátjuk.

Nektek megvan valamelyik? Ti is OPI-rajongók vagytok?

25 megjegyzés:

  1. O.O Oh, én a mini kollekciót tudtam csak beszerezni, már egy darab lakk se volt 1500 hufos áron :( De várom már a manikat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem velük. :-) Amúgy nagyon remélem, hogy további kifutó limitált kollekcióknál ismét le tudok csapni pár féláras lakkra, azt viszont nem értem, hogy a miniszett miért nem féláron volt...

      Törlés
  2. Jajj de szép mind! Főleg a Ski Teal We Drop! :) Én szívesen vennék több OPI-t, de hát a pénztárcám nem díjazza az ötletemet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, elég drágán mérik őket sajnos :-(

      Törlés
  3. Euro Centrale-kollekció tesók vagyunk! :))))))))))))) Várom a 2 nagy méretű lakkal a manikat elsőként! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, OK, vettem az adást, bár most egy Rimmel-China Glaze páros van a körmeimen :-)

      Törlés
  4. sajnos megint lemaradtam erről az akcióról. mikor tesóm nézte, már egy darab sem volt sehol. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, és remélem, a San Francisco kifutásakor Neked is szerencséd lesz. Gyönyörű lakkok vannak benne...

      Törlés
  5. A mini szett megvan, biztosan szeretni fogod. Bár ha emlékeim nem csalnak, akkor az egyik boxodban már kaptál egy minit belőle, nem? :)
    Az Eurso euro egy csodaszép lakk, várom a tesztjét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda megfigyelőképesség, tán csak nem nyomozó vagy? Pontosan, két darabom van belőle, de ha szerelem lesz, akkor mindkettőt megtartom. A Eursóért már a kipróbálás előtt is odavagyok, hihetetlen szép ez a mélykék *.*

      Törlés
  6. Épp holnap szeretnék Müllerbe menni, remélem én is hasonló szépségekkel fogok hazajönni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd számolj be, hogy miket sikerült zsákmányolnod :-)

      Törlés
  7. Nagyon szép körömlakkok, szerencsés vagy hogy mindig kifogod az akciókat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokszor vagyok jó időben jó helyen, de az is lehet, hogy kevés a körömlakkőrült a környéken :-D

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Én is odavagyok értük, és remélem, körmön is szerethetőek lesznek :-)

      Törlés
  9. Az Eurso Euro-t vettem meg a JOY-napokon (van fent kép arról, milyen felkenve), így csak 1200 volt. :) Életem első OPI-ja, nagyon örültem neki, azóta többször is használtam, gyönyörű volt pl a Fantasy Fire-rel. :) Szóval majd próbáld ki a Moyráddal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm a tippet! Hol találok képet a Eurso Euro lakkról? Próbáltam keresni Nálad, de nem leltem :-)

      Törlés
    2. Igen, bocsi, elírtam. Nem a Joy napokon, hanem a Glamour napokon vettem meg. :)
      (köszönöm a feliratkozást!!! :) )

      Törlés
  10. Csodás lakkokat sikerült bezsebelned!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.