2013. november 28., csütörtök

Maybelline Bronze Drama vs. Coastal Scents Ultra Shimmer

Sokan kérdeztétek már tőlem, hogy miért válok meg egy-egy terméktől, és hogy mi volt a bajom velük. Az az igazság, hogy ritkán ütközöm problémás darabokba, és nem a probléma szokott az oka lenni, hanem mind körömlakk, mind paletták esetében a kihasználhatóság és a valós használat gyakorisága a döntő. Ha pedig még hasonló színem is van, akkor amiatt történik, hogy nincs szükségem két szinte azonos színre, illetve színcsoportra. Ezzel kapcsolatban merült fel bennem, hogy a régóta szeretett és használt, még az ősidőkben bemutatott Ultra Shimmer palettámmal vetek majd össze egyéb palettákat, hogy lássátok, milyen hasznos darabról is van szó.

Természetes fény

Vaku

Első tesztalanyunk a Maybelline Bronze Drama, amelyről itt látható az eredeti bejegyzés.

Az első színt két színnel is összevetettem.
Balról jobbra: US 10/1, Maybelline 1-es és US 1/3.

Természetes fény

Vaku

A második szín mellett jobbra az US 1/8-as színe látható:

Természetes fény

Vaku

A hármas szín mellett jobbra a 11/4-es szín:

Természetes fény

Vaku

A négyeset pedig a 10/4-essel vetettem össze:

Természetes fény

Vaku

Igaz ugyan, hogy az Ultra Shimmer színei általában véve fényesebbek, mégis úgy érzem, hogy nagyon hasonló sminket össze tudnék hozni az US használatával is, így a Bronze Drama már nem volt szükséges. A Maybelline paletta mellett szól viszont a mérete, hiszen ha útközben kell sminkelnünk, vagy akár nyaralásra kisebb méretű termékre vágyunk, hasznos lehet egy ilyen kis négyes szemfesték. Arról pedig meggyőződtem, hogy jó minőségű termék, tehát ha igazán egyedi színösszeállításra bukkanok köztük, szerintem lesz még tőlük termékem.

Nektek megvan valamelyik 88-as paletta? Ha igen, sokat használjátok?

9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon hasznos bejegyzés volt, szeretem az ilyen összehasonlitásokat. Megkérdezhetem esetleg, hogy tartóssági szempontból melyik a jobb?
    Én is pont nemrég rendeltem egy 88-as palettát, alig várom, hogy megérkezzen. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj milyen régóta vágyom egy ilyen palettára, de még várat magára sajnos :)
    Amúgy tényleg a kicsik azért érik meg, hogy utazáskor el tudjuk vinni, de abból elég pár darab :)

    VálaszTörlés
  3. Valóban nagyon praktikus egy ilyen 88-as paletta, bár az is igaz, hogy utazásokhoz a pici paletták a jobbak :) Nekem nincs ilyenem, persze szívesen elfogadnék egyet :D bár a meglévő pár plattám is untig elég egyelőre :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretnék egy 88-as palettát, csak azért nem rendeltem még, mert képtelen vagyok eldönteni, hogy melyik legyen. :)
    Te mennyire sűrűn szoktad elővenni egyébként ezt a nagy palettát?

    VálaszTörlés
  5. Ezzel a palettával már én is régóta szemezgetek! *.* Annyira szeretem az összehasonlítós posztjaidat (is)! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a paletta nekem is megvan már elég régóta, én is nagyon szeretem, habár mostanában kicsit háttérbe szorult a sok új szerzemény miatt (Sleek). :) De nem untam meg a CS-et sem, nagyon jól kihasználható. Nekem megvan a Mirage és a Metal Mania palettám is, talán azokhoz többször nyúlok. :)

    VálaszTörlés
  7. Én most inkább a matt paletták felé vonzódom. :)

    VálaszTörlés
  8. i have the same palette! are beautiful
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    VálaszTörlés
  9. Én a BH Cosmeticstől szereztem be az oltári nagy palettámat, pedig szinte mindenkinek a Coastal Scents paletta van meg :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.