2013. november 16., szombat

Zsákmányok – barátnőmtől kapott meglepetésekkel

Már egy hét is eltelt, mióta végre újra láttam a Kanadában élő barátnőmet, és szerencsére ismét együtt tudunk tölteni majd egy estét, mielőtt visszautazik, és kaptam tőle néhány szuper meglepit, így ezekkel szeretnék ma kezdeni.

Természetes fény

Vaku

Nos, sikerült három olyan dolgot választania, amelyekre amúgy is vágytam ilyen vagy olyan formában. Az első a The Body Shop ajakápolója a Honeymania családból: a testvaj mellett ez szerepelt a listámon, és bár még nem próbáltam, hogy érintetlenül fotózhassam le, nagyon remélem, hogy jó barátok leszünk. A második dolog egy OPI lakk, amelynek utánajártam, és kiderült, hogy egy 2009-es kollekció része volt, a neve pedig Feelin' Hot-Hot-Hot! – csodás korallszín, amelyet mindenképpen összevetek majd a meglévőimmel, és nemsokára fel is kenem a körmeimre. OPI lakk pedig mindenkor jöhet, nem igaz? A harmadik dolog pedig egy olyan termék, amelyet az egyik kedvenc Youtube-gurum, Emily is folyton ajánl, és nálunk sajnos nem kapható: ha minden igaz, csodásan pigmentált ez a Physicians Formula szemfesték, amely a kék szemeket hivatott kiemelni.

A második adag dolog néhány fedőlakk, amelyekre az elmúlt hónapokban csaptam le, és még nem mutattam őket. Az első az Essence Cool Breeze nevű lakkja, a második a Lovely 112-ese, a harmadik pedig az Essence Mr and Mrs Glitter nevű csodája, amelyen lassan egy éve gondolkoztam, és végül úgy döntöttem, kap tőlem egy esélyt.

Természetes fény

Vaku

A fentiek mellett voltam az OBI-ban karácsonyi témájú felderítésen, és Keresztanyám és Anyu is megajándékozott néhány dologgal (igen, nekem ennyira jó dolgom van :-D):

Pici üveges illatgyertyák, kapucsínó és csokoládé illattal,
450 Ft/db – bár túlárazottnak érzem őket, jól jöhetnek, ha nincs ajándékötletetek.

Fadíszek, 400 Ft/3 db-os csomag – ajtódíszek lesznek belőlük, mindegyikünknek
egy-egy fajta jut, és egymás alá fogom lógatni őket valahogyan.

Pulcsis maci, 600 Ft – a kocsiban fog lógni a karácsonyi időszakban

Mécsestartók, 670 Ft/db – ajtóval kezelhetők, így szerencsére nem alulról kell
egy kevésbé ügyes módon betennem a mécsest. Volt még hópelyhes is,
de nekem ez a kettő tetszett a legjobban.

Ti miket zsákmányoltatok mostanában? Vettünk valami hasonlót?

17 megjegyzés:

  1. Azok az a fedőlakkok valami iszonyat szépek! A jobb oldali essence-t már én is régóta nézegetem,de még soha nem vettem meg!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, akkor várj még, mert a jövő héten tesztelni szeretném majd. Félek, hogy ez is halászós mennyiségű csillámot tartalmaz majd :-(

      Törlés
    2. Meg várlak!:) Hát nagyon remélem,hogy nem, annyira szép, kár lenne érte :(

      Törlés
  2. Ezekkel a fadíszekkel megoldottam a legnagyobb problémámat, köszönöm szépen! Az OPI lakk csodás, nekem csak egy darab van, de azt imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök, ha tetszenek. Volt hasonló 5 darabos is, 800 Ft-ért, abban is nagyon szépek voltak :-)

      Törlés
  3. Júj de jó kis holmik! *.*
    Teszteket!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyióon szépek a gyertyák és a lakkok! Honnan vannak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyertyák az OBI-ból, ahogyan írtam is, a fedőlakkokat pedig a Rossmannban vettem :-)

      Törlés
  5. Ujjuj! :D Lakk, paletta, TBS...ilyen sorrend?:D Nekem a Lovely pelyheskéje nem vált be, valamiért nem tetszik, magamon :)

    VálaszTörlés
  6. Jajj de szépek azok a fadíszek! Imádom az ilyen dolgokat!

    VálaszTörlés
  7. A Cool Breeze nekem is meg van, és szerelmes vagyok belé :) Egyébként nagyon klassz kis ünnepi dolgokat vettél, hangulatosak :)

    VálaszTörlés
  8. .a PF palettara leszek kivancsi, itt is felbukkannak neha-neha, de meg nem vettem a markatol semmit...johet a teszt :)

    VálaszTörlés
  9. Én is nézegettem már karácsonyi díszeket, de még nem vettem semmit. Szerencsére, mert rájöttem, hogy az apró macska miatt idén ismét hanyagolni kell a törékeny karácsonyfadíszeket :-)
    Valószínűleg nekem is ilyen fa díszeket kell majd beújítanom, nagyon tetszenek!
    Az OPI lakkra nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.