2013. november 18., hétfő

Blogtalálkozó, Árkád, december 7., 9:30

A múltkoriban beszámoltam egy nagyon jól sikerült blogtalálkozóról (ha még nem olvastátok, klikk ide), és már akkor megbeszéltük a lányokkal, hogy mindenképpen szeretnénk egy nagyobb hangvételű találkozót is. Kicsi és nagy blogok íróit és olvasóit egyaránt szívesen látjuk a banzájra, amely 2013. december 7-én 9:30-kor kezdődik az Árkádban.


Aki ott tud lenni, legyen szíves, iratkozzon fel a listára az alábbi linken:

10-kor zárulna a gyülekező, és kis csevegés, fotózkodás és egyebek után nyakunkba vesszük a boltokat. Aki nem tud időben odaérni, az legyen kedves írni nekem, és e-mailben leegyeztetjük a telefonszámcserét, hogy később is tudjon csatlakozni.

Terveink szerint kora délutánig tart a dolog, és bár konkrét program nincs, remélhetőleg jól sikerült nap lesz.

Kedves, intelligens emberek fognak ot találkozni, így mindenkit arra kérek, akinek beszólni valója van, hogy nevét és fényképét vállalva jelezze, ne névtelenül a doodle-ban. :-D Utóbbi trolloknak egy pólófeliratot idéznék:
„Én kövér vagyok, te buta. Én lefogyhatok...”

Várunk Titeket, és kérlek, terjesszétek a találkozó hírét. :-)

28 megjegyzés:

  1. Jó lenne csak én Pesttől 160km-re lakom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom, azért ha mégis rászánod azt az utazási időt, szívesen látunk :-)

      Törlés
  2. Nagyon szerettem volna elmenni, de 7-én pont Veszprémben leszek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, kár, hogy most nem Klau jön Hozzád, de remélem, azért egyszer találkozunk majd :-)

      Törlés
  3. Én egy kicsit másképp ismerem ezt a mondatot: "Én kövér vagyok , te ronda. Én le tudok fogyni, de te mit csinálsz:D Meg is van pólóra nyomtatva^^
    Huu de jó lenne menni, remélem sikerül eljutnom a találkozóóra!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D Ezt így reggel fél hatkor olvasva, szétröhögtem az agyam :D :D Nekem is kell ilyen póló :D

      Törlés
    2. No, látom sok verziója van. Nem akartam bunkó lenni, de ha beszólnak, el tud gurulni a gyógyszerem, és most ez történt... Remélem, a találkozón megismerhetünk Téged :-)

      Törlés
  4. én is szívesen csatlakoznék, elvileg még szabad az a hétvégém :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretnék menni, csak hát az a 250km. ^^' De majd még tépelődöm. De a lényeg, díjat kaptál tőlem: http://negiluy.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam.html :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon szépen köszönöm! 250 km tényleg nem kevés, de ha elcsalsz egy barátnőt, elröppen az utazás ideje. Remélem, el tudsz jönni! :-)

      Törlés
  6. * Mindig hátulról előre haladva olvasom az újságot
    * A karácsnyi illat a kedvenc illatom - ever!
    * Van egy utcanévtábla a szobámban (Alkony utca)
    * Van egy cukorkám, amit már 7 éve őrzök
    * Ha fantasy hős lehetnék, biztos, hogy egy harcos elf lennék
    * Ha egy ismerősöm külföldre utazik, mindig egy követ kérek ajándékba
    * Én nyáron is csak zokniban bírok elaludni
    :) Tőlem is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, szerintem nem ezt akartad idemásolni :-) Rejtélyes, de benézek hozzád, és remélem, meg tudom fejteni :-)

      Törlés
  7. Szuper lenne, de messze van Szentgotthárdtól. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, attól tényleg. Egyébként milyen ott lakni? Még soha nem jártam arrafelé :-)

      Törlés
  8. Ó basszus tök szívesen elmennék, de 07-én reggel 7-kor indulunk barinőkkel Bécsbe, karácsonyi vásározni. De elsején ha minden igaz, végre eljutok az Árkádba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hét sajnálom. Azért majd számolj be a Nailland-élményedről :-)

      Törlés
  9. Jelentkeztem én is,ha nem gond.:)
    Még nem teljesen 100% ,mert elvileg dolgoznék 7.-én 14 óráig,de megpróbálom elcserélni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy baj, sőt! Remélem, hogy el tudsz jönni. Írtam e-mailt is :-)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Hát igen, én sem ott lakom, de szerencsére csak egyórányi távolságra :-)

      Törlés
  11. Annyira, de annyira szerettem volna menni, megismerni téged, meg a többi kedves bloggert, de hiába, én aznap ledolgozom a 24-ét... és délután 4ig bent rohadok a munkában. Mire onnan eljutnék az Árkádba már este 5-6 lenne, addigra meg mindenki szétszéled... Szomorú vagyok nagyon, mert készültem erre a téli talira, de hát majd talán máskor lesz alkalmam megismerni titeket személyesen. Addig is továbbra is olvasgatlak, és persze előre is jó szórakozást kívánok azoknak, akik el tudnak menni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan lesz alkalom a találkozásra, összehozunk valamit! A fránya ledolgozós nap sajnos b esem ugrott, mert engem nem érint :-(

      Törlés
  12. Szia, én jönnék :) vagyis jövök, ha szabad :)

    VálaszTörlés
  13. Én is mennék,de az nekem is munkanap. :S

    VálaszTörlés
  14. Szia. En kesek egy fel orat. Megirod a telefonszamod? viktoriagellert@gmail.com

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.