2013. november 28., csütörtök

Stenders áfonyás tusolóhab – egy újfajta élmény

Néhány hónapja a Stenderstől két terméket kaptam tesztelésre (innen is köszönöm mindkettőt), és az elsőről, a csokoládés csodáról már olvashattatok itt. Most következik a második tesztje, hiszen már ezt is huzamosabb ideje használom, így kiforrott véleménnyel tudok szolgálni róla.


Stenders vörösáfonyás tusolóhab

A csomagolása nagyon szimpatikus, bár messze nem olyan elegáns, mint a csokoládésé. Sokkal inkább a fiatalos, modern vonalnak megfelelő. A tégely maga kevésbé széles és kissé magasabb, mint a testradíré, így kicsit könnyebben kezelhető a kád szélén. Az anyaga műanyag, a tető pedig fémből készült.

A terméket vastag fólia védi, amely kellően merev ahhoz, hogy egy mozdulattal eltávolítható legyen. Szerencsére tehát nem kell darabokra szakadó, problémás fóliával küzdeni, sőt, ha vizes kézzel jut eszünkbe, akkor sem okoz gondot.

A termék állaga nagyon érdekes. Nem mondanám habnak, hanem inkább habosított szappannak. Mintha a jól megszokott, természetes szappan lenne valahogyan habszerű állagúvá dolgozva. Ennek megfelelően az illata is szappanos kicsit, emellett pedig jól érvényesülnek a gyümölcsös jegyek.
Ha belekukkantunk, sok-sok epermag válik láthatóvá a habban:


A kissé merev habból egy-egy mogyorónyi elég egy karra, combra már kettő mogyorónyit érdemes kihalászni, de nem fogy különösebben gyorsan a termék. Az egyben álló hab a víz hatására remekül krémesedik, és enyhén habzik, és a benne lévő darabkák radíroznak is, így elég összetett élményt kapunk.


A címke szerint a jól látható epermagok mellett cukorszemcsék is segítik a radírozást.

Az illata elég tartós zuhanyozás után is, ezt egy alkalommal teszteltem, mert egyébként a szappanos érzetből kifolyólag mindig szoktam utána testápolót alkalmazni. Erre a leginkább a málnás The Body Shop testvajamat tartom alkalmasnak, hiszen ha már bogyós gyümölcsös a tusolótermék, ezzel az illatcsaláddal szeretem folytatni is.

Összességében tehát egy kellemes illatú, ám szappanos alapillattal rendelkező, radírozást is biztosító termékről van szó, amely után az erre érzékeny bőrűeknek ajánlott a testápolózás. Nyáron szerintem jobban fogom majd szeretni, hiszen olyankor nem gond az enyhe szárítás sem, mert az én bőröm is kevésbé szokott száraz lenni.

Beszerezhető a Stenders honlapjáról, 3590 Ft-os áron, és 5000 Ft felett ingyenes a kiszállítás. Az áfonya mellett grapefruit, levendula és rózsa illatban kapható.
http://www.stenders.hu/index.php?id_product=60&controller=product

Ti próbáltatok már hasonló terméket? Szappan- vagy tusfürdőpártiak vagytok inkább?

4 megjegyzés:

  1. Tusolásra képtelen lennék szappant használni, bár arcra és kézre szoktam. Viszont annyira gusztusos, olyasmi mint egy smoothie, legszívesebben megkóstolnám :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szeretem a cranberryt:) ... frissen, aszalva, italként, kapszulába, sütibe... Én is legszívesebben belenyalnék ebbe olyan guszta:D) Milyen áron fut és hol lehet beszerezni??

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg nagyon guszta. :P A H&M epres arcpakolása jutott róla eszembe. :)

    VálaszTörlés
  4. Tusfürdő-párti vagyok, én voltam a legboldogabb amikor kiskoromban a szappanok mellé bekúsztak a tusfürdők, a Camay márkának volt fekete, fehér és piros kiadása - na ebből természetesen mindháromnak kellett otthon lennie. Egyszerre. :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.