2013. november 30., szombat

A hét meglepetése – Catrice a helyi Müllerben!!!

Nem tudom, hogy mi történt, hogy hallották-e a sok reklamálást, vagy felmérték, hogy egy megyeszékhely is elbír egy Catrice-pultot, de bizony ma ez a látvány fogadott az áthelyezett OPI-pult keresése közben:



Catrice! Itt helyben! Nagy öröm, végre-végre, és ráadásul karácsonyi ajándékot is választhattam. Mivel csak szentestekor láthatom majd őket újra, kölcsönképekkel jövök.

Az első dolog a korrektor legvilágosabb árnyalata volt, természetesen. Remélem, tényleg annyira jó, mint ahogy mondják. A másik két dolog pedig két körömlakk (mi más :-D)

Az első a Lilactric árnyalat, amely a neten talált színminták alapján szerencsére körmön is olyan fényű lesz, mint az üvegben:


A másik pedig a vicces szójátékos nevű Kitch Me if You Can:


Azt hiszem, fizetéskor majd részletesebben megnézem a pultot, most ugyanis eléggé siettem is, de jó érzés, hogy végre elérhető közelségbe került ez a márka.

Nektek megvan valamelyik említett termék? Szeretitek a Catrice-lakkokat és egyebeket?

22 megjegyzés:

  1. Ja épp szólni akartam hogy leküldtem az embereimet Hozzátok egy Catrice pulttal :DDD
    Örülök hogy megérkezett a várva várt állvány, aktívan figyelni fogom a dorbézolásaidat :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Reni! :-D Az embereiddel egy zsák pénzt is küldhetnél :-D

      Törlés
  2. Én egy Müllert szeretnék hozzánk! :-)
    Tudom, hogy kisváros, de ez is megyeszékhely... Tessék Müllert nyitni Veszprémben is!
    A körömlakk gyönyörűséges, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mi alapján döntik el, hogy hol legyen, na meg hogy hol mekkora... Mosonmagyaróváron pl. nagyobb van, mint nálunk, pedig itt több mint kétszer annyian laknak...

      Törlés
  3. Nagyon szeretem a Catrice-t. :) A Maybelline mellett a kedvenc drogériás márkám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Marie Claire-es paletta nálam is nagy kedvenc lett :-)

      Törlés
  4. Én is nagyon szeretem a Catrice-t! :) Nem tudom melyik korrektorra gondolsz, nyilván a Camouflage-ra, őt még ugyan nem próbáltam, de van egy kitekerős, folyékony korrektorjuk is, a Retouch Light Reflecting, őt már próbáltam és ódákat tudnék zengeni róla! :)) Illetve a rúzsaikat is imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, arra gondolok, már említettem videóban is, hogy sajnos nálunk nincs Catrice, így amikor lett állvány, elsőként arra csaptam le. A Retouch-osat is kipróbálom majd, köszi a tippet :-)

      Törlés
  5. Nálunk sem olyan rég lett elérhető a Catrice, talán 2 hónapja , hasonlóképpen örültem neki én is!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ideje volt már a terjeszkedésüknek :-)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Valahogy sejtettem, hogy a lakkok terén lesz tapasztalat Nálad. Örülök, hogy Neked is beváltak, ezek szerint tényleg jók :-)

      Törlés
  7. én is szeretem a Catrice lakkokat, nagyon szép darabokat választottál:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem lesznek még tesóik, bár év elején is beszereztem már párat, amik még kipróbálásra várnak :-)

      Törlés
  8. Tudod hogy nagy Catrice fanatikus vagyok :D Most így ránézésre több mint 20 Catrice lakkom van...ettől a márkától van a legtöbb :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem van kettő lakk t tőlük, azokkal elégedett vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyi jó tapasztalatról olvashatok, alig várom már, hogy kipróbáljam majd őket :-)

      Törlés
    2. Várjuk majd a beszámolót róla :) Nekem a 28-as rózsaszín nagyon-nagyon nagy kedvencem volt a nyáron! :)

      Törlés
  10. Végre :) Most jutottam el a helyi Müllerbe és nálunk is lett Catrice pult.... Juhéjjjj :) .
    Ahogy látom leépítette a luxusmárkák palettáját a Müller, inkább a könnyebben eladható termékeket kezdi árusítani .
    Persze egy Liquid metal szemhéjpúder mindenképpen kellett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.