2013. november 1., péntek

Zsákmány – már megint DM

Hát komolyan, aki nem akar költeni, ne menjen most a DM-be... Sok szuper akciót találtam, új termékek sora, így a macskaeledelek mellé jó néhány egyéb is becsúszott. Gondoltam, idejében megosztom Veletek, hátha Ti is lecsapnátok valamire közülük.


Helia D arctisztító kendők – feketém már van belőle, így kíváncsi vagyok,
vajon a sárga miben különbözik. 479 Ft

 Maybelline Colorama Vintage Leather lakkok – piros volt még belőle,
de valahogy most az őszi színek felé húz a szívem. 699 Ft/db
Természetes fény

Vaku
  
S-he körömlakkok – mindkettő féláras volt, és mivel teljesen
őszkompatibilisek, nem hagytam ott őket. 399 Ft/db
Természetes fény

Vaku

Ebelin ecsetek – ránézésre taklonból készültek, és féláron voltak.
Nem kellett csalódnom, mert valóban pihe-puha ecsetekről van szó,
amelyekkel öröm a bőrhöz érni.

Kibontva
  
Pihe-puha szálak

Glade gyertyák – mivel a Yankee Candle-ön kívül csak ezek illatoznak igazán égés
közben is, gondoltam, lecsapok két limitált illatra. Van még egy mandulás macaronos,
valamint egy gránátalmás, és erősen gondolkodom, hogy visszatérek a jövő héten értük,
mert most 999 Ft-ba kerülnek.

Vaníliás olajhabfürdő – bizony, a múltkor mutatott narancsosnak már testvérei is vannak. Van egy harmadik, de annyira nem tetszett az illata, hogy el is felejtettem, milyen...
Ez a vaníliás viszont csodás, úgyhogy a kosaramban landolt. 25 pontért egyébként 25%-os kedvezménnyel vásárolhattok most fürdőtermékeket, de én ezért az egy darabért nem váltottam ki. 599 Ft

Alverde tusfürdő – igen, megint egy. Isteni illata van, és akciós áron
529 Ft-ba kerül.

Balea koffeines hajápoló család – ezt T.-vel együtt fogjuk használni, hiszen soha nem árt
a hajgyökerek táplálása. 499 Ft/db

Balea sampon a sárgás árnyalatok ellen – eddig is használtam ilyen sampont, de most
kicsit sűrűbbre vettem, és a heti egy alkalom helyett minden hajmosásnál használok
hamvasítás céljára. Meglátjuk, ezzel milyen árnyalatú lesz a hajam. 499 Ft

Dove tusfürdő – régóta nem csábultam el Dove-illatra, de most több csodás illattal
is előrukkoltak. Ha nem szárítja majd a bőröm, mint a régebbiek, akkor jó kis
téli tusfürdő lesz ez. 549 Ft

A tusfürdő mellé ajándékba járt egy szappan. Ez is a szüleimnél landol majd,
de mivel sokszor egész napokat eltöltök ott, és sokat mosok kezet, ha érdekel
Titeket teszt, szívesen írok majd róla.
  
Kókuszos hajápoló család – igazi finom kókuszillat, amely télvíz idején nagyon
csábító számomra. Nyáron szóba sem jöhetne az édessége miatt, de most meggyőzött.
A sampon 599 Ft volt, a hajkúra pedig 699 Ft.

Balea kókuszos-nektarinos tusfürdő – kézmosónak vettem, hogy itt is
visszaköszönjön a kókusztéma. 269 Ft volt.

Balea üstökös tusfürdő – még nem jöttem rá, milyen illata van, de némi
vaníliás-kókuszos mellékillat ebben is felfedezhető.
Szintén kézmosó lesz belőle. 269 Ft

Mivel a fenti termékek közül több is alkalmas akár karácsonyi ajándéknak is, érdemes most ellátogatni a DM-be, hiszen nem lehet elég korán kezdeni a karácsonyi beszerzést.

Ti ismeritek valamelyik terméket? Milyen illatokra csábultok el mostanában?

62 megjegyzés:

  1. Szupi dolgokat vettél! Jaj! Tegnap én is voltam a DM-ben mozi előtt. Ott kezdtem természetesen. Annyi akciós dolgot láttam, de végül csak egy Baba kézmosó jött velem (utántöltőhöz adtak egy kézmosót. Vagy fordítva? :D) és az ernyő (vevői ajándék). Úgy érzem, majd bepótolom a következő héten :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nálunk szó sem esett ernyőről *.* Remélem, a mozi is jól sikerült, és írd meg majd, ha veszel még valamit :-)

      Törlés
  2. nagyon jó dolgokat vettél, minden tetszik *.*
    az ecsetek különösen tetszenek :)
    de jó, hogy írtál a Glade gyertyákról...én is veszek egyet az biztos :D
    szépek a körömakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ecsetek pozitív csalódást jelentenek, főleg, hogy teljes áron nem is vettem észre őket. Ennyiért pedig vétek lett volna ott hagyni, nem igaz? :-)

      Törlés
  3. Juj de jó hogy írtál posztot az újabb szerzeményekről! Már az előzőből is vannak kiszemelt áldozatok és most is találtam néhány terméket amit szívesen kipróbálnék(pl balea limitált kiadású tusija,vaníliás fürdőolaja stb) Szerintem nem sokára tartanom kell egy Dm túrát :) Remélem írsz majd tesztet néhány termékről! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök, hogy hasznos volt a bejegyzés! Mindenképpen időben szólni akartam, mert pl. az áfonyás kézmosóból már nem volt, pedig vettem volna még, és így talán Ti is el tudjátok csípni a limitáltakat. :-) A tesztekkel igyekszem, csak kicsit túltáraztam magam mostanában :-)

      Törlés
  4. Jól feltankoltál tusikból!! :D A Dove pisztáciásra kíváncsi vagyok, úgy hogy biztos megszaglászom! :) DM közelébe viszont tuti nem megyek, mert még a végén elcsábulok és felvásárolom a fél boltot :D A Glade gyertyái valami hihetetlenül jó illatúak, nekem a macaronos van meg, de az összes darabra fáj a fogam, főleg az új karácsonyi narancsosra *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Dove-nál ráadásul még a makadámdiós és a mandulás is isteni, azokat is nehéz volt ott hagynom... De hát már hova??? Jujj, Glade-ből narancsos is van? *.*

      Törlés
  5. Óóó, pont most akarok egy puha pirosítóecsetet, szerintem ebből rohanás lesz a Dmbe :) Kipróbáltad már, milyen a minősége?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és egyelőre szuper: nem hullott a szőre mosásnál, és pihe-puha, emiatt jó a bőrnek, és a termékeket is szépen eloszlatja :-)

      Törlés
    2. Azt hiszem meggyőztél :DD Köszönöm szépen! Egyébként azt vettem még észre, hogy a kinézete eléggé hasonlít a Rossmann sajátmárkás Parsa Beauty ecseteihez..

      Törlés
    3. Igen, igazad van, pedig azok sokkal drágábbak. Pont ezért nem vettem meg őket. Így most még jobban örülök a DM-es ecsetzsákmányomnak :-)

      Törlés
    4. Nagyon jókor jött a posztod, mert nincs normális pirosítóecsetem, és a Rossmanosat akartam beszerezni, de az olyan 1000-2000 körül van, így viszont spórolhatok rajta... ma megyek Dm-be, remélem lesz még! :)

      Törlés
    5. Majd számolj be, hogy kaptál-e még :-)

      Törlés
    6. Végre találtam! :)))) Árkádban voltunk ma párommal, noszogattam hogy menjünk be a Dm-be, hogy van-e...hát mint múltkor, hűlt helye volt. Aztán dolgunk akadt a Sugárban, megláttam a Dm-et mondtam próba szerencse...sétálgatok, erre ő szól, hogy itt van! :o) Úgyhogy rohamgyorsan lekaptam a legutolsó (!!) darabot és rohantam vele a kasszához nagy boldogan :D Nagyon-nagyon finom puha :) Köszönöm a bejegyzést, neked köszönhetően lett egy szuper ecsetem potom árért!

      Jaj, és láttam ma ugyanilyet, csak fekete nyéllel, 1.200 Ft-ért, gondolom az az új kollekciós testvérkéje már...

      Törlés
    7. Jaj, de jó, örülök, hogy segíthettem! Ráadásul nekünk az újnál csajosabb verzió van meg ;-)

      Törlés
    8. Igen :) Bár nekem tetszik a fekete is nagyon! :)

      Érdekességként összehasonlítottam a Parsa Beauty-s Rossmannos korrektorecsettel, és ugyanaz a szín, ugyanaz az ecsetfoglalat, ugyanaz a szőr, csak az egyik Rossmann, a másik Dm... érdekes nem? :D

      Törlés
  6. Rengeteg jó akciós dolgot sikerült most beszerezned *-*
    Ezt a Dove tusfürdőt a minap láttam meg neten és nagyon kíváncsi lettem az illatára. Nem is tudtam, hogy a DM-ben ilyen jó áron van a tusfürdőjük, azt viszont láttam, hogy most egy szappan is jár hozzá. Így lehet a végén még én is elcsábulok erre az illatra :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért előbb a többit is szagold meg, mert lehet, hogy mégsem ezt választod. Azok is annyira jók *.*

      Törlés
  7. Az ebelin ecsetekkel én is szemeztem, de aztán mégsem vettem meg őket, amit már nagyon bánok! :( Remélem még legközelebb is lesz akció rájuk! :)

    Jó dolgokat vásároltál, közben már én is kitettem a Dm-es zsákmányomat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, mindenképpen csekkolni fogom, csak ma még nem olvastam blogokat. Ilyenkor mindig úgy érzem, lemaradok :-)

      Törlés
  8. Valakinél láttam a héten, hogy akciósak az ebelin ecsetek de teljesen kiment a fejemből pedig púderecset nagyon kéne:(
    Remélem hétfőn még lesz készleten...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, találsz még, mert tényleg nagyon jó kis darab :-)

      Törlés
  9. Nekem van ilyen Ebelin ecsetem (kétvégű, púder és alapozó), és tényleg nagyon puha, szeretem :) Kár, hogy nem láttam még így leírtékelve, biztos vennék...

    VálaszTörlés
  10. Engem most a rokonság bőséggel ellátott tusfürdőkkel, úgyhogy egyelőre Balea háza táján nem fogok vásárolni ilyesmit, de nagyon jól néznek ki, amiket vettél :)

    VálaszTörlés
  11. Nah kellett nekem megnézni ezt a posztot is...Kényszerzubbonyt kell majd rám adni , hogy holnap ne rohanjak a DM-be :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, nem akartam szenvedést okozni :-D

      Törlés
  12. Nem semmi zsákmány :) A zöldes s-he lakk nekem is megvolt, nagyon nem szerettem (lassan szárad, megfolyik a körömágynál), a Balea koffeines samponját jelenleg is használom, azt viszont nagyon szeretem :) Én még sosem vettem észre az Ebelin ecseteket, de rástartolok majd a témára, így kép alapján egész jónak tűnnek (kialakulóban lévő ecsetfüggőség :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, kíváncsi leszek a lakkra ezek után... Az ecsetfüggőség nagyon veszélyes, vigyázz vele! :-D

      Törlés
  13. Az ecsetekről kérnék "helyzetjelentést"! :D Az a vaníliás habfürdő biztosan velem is hazajön! A pisztáciás Dove-ról most hallottam a krémmánián...ő is szerintem bekerül a kosárba! A Balea samponokat/balzsamokat én is nagyon szeretem, kíváncsi leszek,neked mi a véleményed! A Swiss o par kókuszos samponját én is használom, nekem nagyon bevált, ezt már többször le is írtam! :) Nagyon jó cuccokat vettél, nem is csoda hogy azt írtad a bevezetőbe, hogy elcsábul az ember! Előre félek a jövőhéttől! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ecsetekről továbbra is azt gondolom, hogy szuperek! Használtam őket egyszer és kimostam kétszer, és semmi bajuk, isteni puhák, és jól felveszik a termékeket :-)

      Törlés
  14. az Ebelin ecsetek tényleg nagyon jók, nekem is van egy pár szerzeményem tőlük régebbről! :) ez a koffeines hajápoló family elég jól hangzik! van már tapasztalatod vele kapcsolatban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdemes akkor beruházni ilyen ecsetekre? én most a for your beauty-tól vettem az új változatokat, azok sokkal jobbak, mint a régiek!

      Törlés
    2. szerintem abszolút rendben vannak az Ebelin ecsetek! :) megéri az árát, nekem nem hullik, felveszi a festéket/port rendesen, nem tudok rosszat mondani róluk! :)

      Törlés
    3. Na akkor majd kedden szerintem veszek egyet és kipróbálom én is! :)

      Törlés
    4. Én is csak biztatni tudlak :-)

      Törlés
    5. gondolom már jövőhéten biztosan nem lesz akciós, de azért szétnézek majd kedden! :) már szeretnék venni egy púder ecsetet! Néztem a Rossmannaba is, csak olyan lutri, hogy most mennyire puha, vagy szúr e...sajnos nem lehet kibontani őket! :/

      Törlés
    6. Szorítok, hogy legyen még, és ez még teljes áron is jobban megéri, mint a Rossmannos fajta :-)

      Törlés
    7. Majd úgy is kiteszem, ha sikerült megvenni! :) A Rossmannba már láttam, hogy most akciós lesz holnaptól a pisztáciás Dove tusfürdő...rohanni is fogok érte! :D

      Törlés
    8. Sajnos nem volt már ecset! :'(

      Törlés
  15. Wow, tök jó cuccok *.*:) ilyenkor kedvet érzek azonnal a dm-be rohanni! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok mások bejegyzései láttán :-)

      Törlés
  16. A koffeines balzsam egy álom, csak jókat tudok róla mondani: erősíti a hajat, ha volt hajhullás, azt visszaszorítja keményen, táplál...ahh, de imádtam!!! :) Már alig várom, hogy kifogyjak a balzsamokból és újravehessem! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ezek után még jobban várom, hogy kipróbálhassam :-)

      Törlés
  17. A glade gyertyákat én is imádom <3

    VálaszTörlés
  18. De jó cuccokat vadásztál le!!! :D

    VálaszTörlés
  19. A Helia D kendőt én nagyon szeretem. :) A Maybelline lakkok kívánságlistásak, csakúgy mint a Balea és a Dove tusik. Az ecseteket meglesem majd, hátha lesz még belőlük. :P Épp most rendeltem megint egy adag YC nyalánkságot, de a macaronos gyertya azért jól hangzik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit olyan, mint a Salted Caramel, ugyanis sós beütésű :-)

      Törlés
  20. Megszagoltam ma azokat a gyertyákat, tényleg nagyon finom az illatuk. Ezek már megint olyan termékek amikről szívesen olvasnék :D Koffeines sampon lehetne előbb? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nemsokára csatarendbe állnak a samponok, és mindenképpen írok majd, hogy hogy teljesítenek :-)

      Törlés
  21. Ez nagyon nagy csábítást jelent! Jó, hogy megmutattad, így most meglátogatom a DM üzletet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha veszel valamit, remélem, írsz is róla :-)

      Törlés
    2. Ez csak természetes, de most visszafogtam magam, bár jó sok elmaradásom van a blog felé így is... Sok a dolog, de igyekszem! :)

      Törlés
  22. Szuper szerzemények, az ecsetekről én is most láttam csak az akciót, remélem még lesznek :D

    VálaszTörlés
  23. meg is vettem a gyertyát :D köszi :)

    http://beusmink.blogspot.hu/2013/11/dm-glade-gyertya-balea-szaraz-sampon.html

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.