2013. november 24., vasárnap

Gyertyateszt – Glade Blackberry Frost

Mivel mostanában totális illatgyertya-mániában szenvedek, néhány naponta várható lesz bejegyzés róluk, hiszen a karácsonyi időszakban sokan rákattanunk a témára, és remélhetőleg hasznosak lesznek a tesztjeim. A mai gyertyát nagyon szeretem, bár kissé retroillata van: még az egyik DM-es zsákmányos bejegyzésben mutattam ezt is, és már meggyújtás előtt is erősen illatozott, így 1-2 méteres körzetben alapjáraton is érezhető ez a kellemes bogyósgyümölcs-illat.

A mai teszt tárgya a Blackberry Frost

Nagyon csajos, csuparózsaszín gyertya és tartó, a hópelyheknek köszönhetően némi télies beütéssel. Őszintén szólva eddig nem is figyeltem őket, így nem tudom, vajon a télen kívül milyen a csomagolásuk.

Vaku

Lámpafény

Összességében kellemes illatú, drogériás viszonylatban drága, ugyanakkor egyéb illatgyertya-gyártókhoz képest olcsón kapható gyertya. A DM-ben és a Rossmannban 1300 Ft környékén szokott lenni, de a múlt héten még 999 Ft-ért láttam a DM-ben, a Müllerben pedig 635 Ft-ért volt akciós kb. két hete, tehát érdemes vele kivárni az akciókat. További illatok is várnak belőle kipróbálásra, és ha mindegyik így teljesít, nem leszek csalódott.

Ti ismeritek a márka gyertyáit? Melyik a kedvenc drogériás gyertyátok?

6 megjegyzés:

  1. Múltkor pont a Tesco-ban jártam és megszagolgattam ezeket a gyertyákat, de nekem valamiért nem jött be egyik sem :/ Bár az is igaz, hogy nem vagyok az a nagy illatgyertya használó. Jobban szeretek egy-két mézeskalács figurát sütni és ezt kirakni tálcára megszórva egy kis fahéjjal, szegfűszeggel, csillagánizzsal :)

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy a YC után ezek már nem tudnak lázba hozni. :D A csomagolása egyébként sem tetszik, olyan olcsó kínais kinézete van. :D

    Várom a többi hasonló bejegyzést is. :)

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszenek. csomagolásra is. itt nincs de szívesen kipróbálnám:)

    VálaszTörlés
  4. Jajj ezek olyan finom illatúak :]

    VálaszTörlés
  5. imádom ezeknek a gyertyáknak az illatát, örülök hogy írtál róluk. ha gyertya, akkor biztos hogy ezt a márkát választom :))

    VálaszTörlés
  6. én nagyon szeretem a glade gyertyákat, olyan kis karácsonyi illatuk van. Sajnos a hónapban nem engedhetek meg magamnak semmi ilyesmit, de decemberben veszek pár gyertyát :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.