2013. november 25., hétfő

„Őszi fények” manikűr – Rimmel és China Glaze

Az úgy volt, hogy gondoltam, kipróbálom az egyik zsákmányban mutatott Rimmelt, mivel sokatoknak tetszett, de önmagában nem tetszett, így segítségül hívtam egy China Glaze-t... Na de lássuk szép sorban. A lakkok:

Vakus kép, mert csak este jutott eszembe a lakkok befotózása, de így legalább látszik
a CG lakkban rejlő csoda

A Rimmel két rétegben ilyen:

Természetes fény

Vaku

Nem rossz, de csíkos, és a középső ujjamon nagyon kihozta a géllakk lenövését. Ekkor eszembe ötlött a lakk, amelyet a flowerpartyaddict blogon láttam, és azután rendeltem meg, és felkentem két rétegben.

Természetes fény

Vaku

Vaku

Így már tetszik a manikűr, és nem győzöm nézegetni a különböző fényviszonyokban

Közeli vakus kép

Bár a Rimmel nem lett kedvenc a jó fedés ellenére sem, mert valahogy nem érzem magaménak a színét, a China Glaze lakk belopta magát a szívembe, és szerintem fogtok még vele találkozni mostanában...

Rajtatok milyen körömlakk van most? :-)

14 megjegyzés:

  1. Tényleg olyan őszi fényes lett!! Tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Szépek, nekem a Rimmel is tetszik :) Rajtam most éppen a narancssárga Lovely sand van, valamivel ellensúlyoznom kell ezt a hideg szeles időt... :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg sokkal jobb a CG fedővel, érdekesek néha ezek a metál fényű lakkok. :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan érzésem lett a képek láttán, mintha a Holdon valaki szülinapi bulit tartana :D Tetszik fedőlakkal :)

    VálaszTörlés
  5. Önmagában is szép, de kicsit unalmas ez a Rimmel lakk. A CG viszont nagyon jól feldobja, szép lett! :-)
    Néha én is járok így, hogy egy körmön valamiért kihozza a gél lakk lenövését a lakkozás, olyankor mindig jól jön egy szép fedőlakk :-)

    VálaszTörlés
  6. Nekem önmagában tetszik jobbam, olyan elegáns és finom úgy. :)

    VálaszTörlés
  7. Én pont fordítva érzek, mint Te :) Nekem jobban tetszik magában. Ez a CG nekem most nem annyira jön be :(

    VálaszTörlés
  8. Szia! :)
    Díjat kaptál: http://beautythinngs.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam.html
    Üdv, Mona

    VálaszTörlés
  9. Jujjj de nagyon-nagyon-nagyon szép!!!

    VálaszTörlés
  10. Jajj nagyon tetszenek így együtt :]

    VálaszTörlés
  11. HA esetleg mégis megutálnád azt a lakkot .... ugye tudod, kit keress?:D:D:D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.